Hop til indhold

Haderup Herning

Featured Replies

Skrevet

<3:wub:en på opleveren i haderup 

Var tidligt i morges tæt på Herning , havde hørt haderup pigerne. Var klar med god service  

Blev mødt af en smilende sød  vagt dame ., der bød mig indenfor , og skænkede mig en god kop mocca  .så fik jeg mig en frisk start på morgenen , 

ikke minere end 2 dejlige danske kvinder stod parat til dejlig morgen sex . Desværre havde jeg i denne i gang ikke så meget tid , så det blev til en skøn fransk til mig og vanvittig dejlig dansk fra voksen Michelle med gode kurver blød og lækker med stram de helt rigtigt steder og store runde smukke  Angeliqa der frækt kærtegnede mig  med hendes frække tunge 

Helt klar er besøg værd hvis du er til danske værtinder med bløde lækre store former  ?  Mums  

Skrevet
Michael69 skrev, for 2 timer siden:

<3:wub:en på opleveren i haderup 

Var tidligt i morges tæt på Herning , havde hørt haderup pigerne. Var klar med god service  

Blev mødt af en smilende sød  vagt dame ., der bød mig indenfor , og skænkede mig en god kop mocca  .så fik jeg mig en frisk start på morgenen , 

ikke minere end 2 dejlige danske kvinder stod parat til dejlig morgen sex . Desværre havde jeg i denne i gang ikke så meget tid , så det blev til en skøn fransk til mig og vanvittig dejlig dansk fra voksen Michelle med gode kurver blød og lækker med stram de helt rigtigt steder og store runde smukke  Angeliqa der frækt kærtegnede mig  med hendes frække tunge 

Helt klar er besøg værd hvis du er til danske værtinder med bløde lækre store former  ?  Mums  

Jeg går ud fra at du har understreget det vigtigste. ;-)

Skrevet
  • Author

Ha ha ja det har jeg da vist gjort med understregningen . Nu ikke planlagt men god start på en frisk fredag no matter 

Skrevet
  • Author

Haderuppigerne 

herningvej 58,feldborg 

7540 haderup 

28613466

deres hjemme side kommer først op og køre i næste uge . Men de har en annonce i annonce light 

Skrevet

Er der en pige imorgen mandag

Finder ikke nået

Skrevet
frands skrev, for 20 timer siden:

Er der en pige imorgen mandag

Finder ikke nået

Det ferietid søde;)men hold øje med avisen og annoncelight bl.a knus og go aften ;-) 

Skrevet
Kinky Camilla skrev, for 1 time siden:

Det ferietid søde;)men hold øje med avisen og annoncelight bl.a knus og go aften ;-) 

Er der stadig et sm-rum hos Haderuppigerne?

Skrevet
den stiveste skrev, for 12 timer siden:

Er der stadig et sm-rum hos Haderuppigerne?

Go morgen @den stiveste det har jeg ladet mig fortælle der er. Får jeg at se når jeg kommer derud i næste uge ;-) go dag

• 2 years later...
Skrevet

Det er der ja...Jeg har arbejdet der nogle mrd men for en kyndig sm udøver så er der ikke meget at arbejde med....

Ellers må man køre efter en BDSM klinik hvilket der jo er et par steder i Jylland

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.