Michael69 7 Skrevet 21. Juli, 2017 en på opleveren i haderup Var tidligt i morges tæt på Herning , havde hørt haderup pigerne. Var klar med god service Blev mødt af en smilende sød vagt dame ., der bød mig indenfor , og skænkede mig en god kop mocca .så fik jeg mig en frisk start på morgenen , ikke minere end 2 dejlige danske kvinder stod parat til dejlig morgen sex . Desværre havde jeg i denne i gang ikke så meget tid , så det blev til en skøn fransk til mig og vanvittig dejlig dansk fra voksen Michelle med gode kurver blød og lækker med stram de helt rigtigt steder og store runde smukke Angeliqa der frækt kærtegnede mig med hendes frække tunge Helt klar er besøg værd hvis du er til danske værtinder med bløde lækre store former ? Mums Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 21. Juli, 2017 Michael69 skrev, for 2 timer siden: en på opleveren i haderup Var tidligt i morges tæt på Herning , havde hørt haderup pigerne. Var klar med god service Blev mødt af en smilende sød vagt dame ., der bød mig indenfor , og skænkede mig en god kop mocca .så fik jeg mig en frisk start på morgenen , ikke minere end 2 dejlige danske kvinder stod parat til dejlig morgen sex . Desværre havde jeg i denne i gang ikke så meget tid , så det blev til en skøn fransk til mig og vanvittig dejlig dansk fra voksen Michelle med gode kurver blød og lækker med stram de helt rigtigt steder og store runde smukke Angeliqa der frækt kærtegnede mig med hendes frække tunge Helt klar er besøg værd hvis du er til danske værtinder med bløde lækre store former ? Mums Jeg går ud fra at du har understreget det vigtigste. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Michael69 7 Skrevet 21. Juli, 2017 Ha ha ja det har jeg da vist gjort med understregningen . Nu ikke planlagt men god start på en frisk fredag no matter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Michael69 7 Skrevet 21. Juli, 2017 Haderuppigerne herningvej 58,feldborg 7540 haderup 28613466 deres hjemme side kommer først op og køre i næste uge . Men de har en annonce i annonce light Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frands 5 Skrevet 23. Juli, 2017 Er der en pige imorgen mandag Finder ikke nået Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 24. Juli, 2017 frands skrev, for 20 timer siden: Er der en pige imorgen mandag Finder ikke nået Det ferietid sødemen hold øje med avisen og annoncelight bl.a knus og go aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den stiveste 106 Skrevet 24. Juli, 2017 Kinky Camilla skrev, for 1 time siden: Det ferietid sødemen hold øje med avisen og annoncelight bl.a knus og go aften Er der stadig et sm-rum hos Haderuppigerne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 25. Juli, 2017 den stiveste skrev, for 12 timer siden: Er der stadig et sm-rum hos Haderuppigerne? Go morgen @den stiveste det har jeg ladet mig fortælle der er. Får jeg at se når jeg kommer derud i næste uge go dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DominaDark 57 Skrevet 30. Oktober, 2019 Det er der ja...Jeg har arbejdet der nogle mrd men for en kyndig sm udøver så er der ikke meget at arbejde med.... Ellers må man køre efter en BDSM klinik hvilket der jo er et par steder i Jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg