Hop til indhold
22 cm and thick

Karen hot blondine svendborg - hele turen værd.

Recommended Posts

Hej folkens

Da jeg som så mange andre er et kæmpe pattebarn blev jeg lokket af Karen. https://annoncelight.dk/showad/231106 http://side6.dk/resultatside/?q=karen

Havde læst lidt anmeldelser af hende og havde ikke de store forventninger, men var sgu virkelig nysgerrig efter de store bryster. Aftale tidspunkt med hende og vel ankommet blev jeg lukket ind hos hende. Jeg så med det samme at det ikke var hende på nogen af billederne og hun var også en del større end de 57 kg der står i annoncelight - nok nærmere 65 kg som der står i side6 - og så nok en smule mere. Med en enorm kavalergang blev jeg bare rigtig nysgerrig efter brysterne. Hun har et sødt ansigt uden at være decideret køn. Jeg bestilte 20 min for 500 kr hvilket jo er i den absolut billige ende. Hun gik med pengene og jeg smed tøjet og lagde mig til rette.
Hun kom tilbage og smed tøjet, og FUCK de bryster var store - KÆMPE STORE. Hun satte sig på knæ ved siden af mig og rullede et kondom på. Det var sgu ikke nemt uden hun først lige havde "leget det stiv" først, men det lykkedes da nogen lunde. Hun begyndte straks at sutte løs på den. Det var et anstændigt blow uden at være noget særligt. Men der kom da nogen lunde liv i den. Men da kondomet var alt for lille så det strammede blev den aldrig helt kampklar, så sagerne blev ordnet med hånd og mund mens jeg legede med de ekstremt dejlige bryster.

Tror det hele varede omkring 15 min. Ikke den store oplevelse hvis det ikke lige havde været for hendes bryster. De er altså bare et kapitel for sig. Skal jeg anbefale hende er det kun for brysterme - kan ikke mindes jeg har set GP'er med bedre bryster. Men det kræver selvfølgelig at man er til kraftige piger, for det er hun. Det kan vist ikke diskuteres. Hun har noget mave og en rimelig stor røv. Vil dog ikke kalde hende fed. Slet ikke. Og igen - brysterne, BRYSTERNE er altså bare HELE TUREN VÆRD. Hertil skal så lige siges at jeg bor tæt på. ;-) 

En kort opdatering må være: Er du til store bryster er hun klart den man skal besøge. Som andre har skrevet er der ikke den store indlevelse, men hun er på ingen måde ligeglad eller afvisende. Har fået dårligere behandling andre steder for flere penge. Hun leverer varen og ikke mere end det. Da klatten var afleveret tørrede hun den ren og så var det ellers bare tøjet på og ud af døren.
Ved reelt ikke hvor gammel hun er da der ikke står nogen alder på nogen af annoncerne, men vil skyde hende til i starten tyverne. Kunne jeg finde på at besøge hende igen? Så absolut hvis hun igen kommer til Svendborg og har samme pris. Vil nok ikke køre til Odense for at møde hende til f. eks. 15 min for 600 kr som nok er en standardpris.

Smut forbi hende og vær nogen lunde anstændig over for hende og oplev de store bryster. Det hun I fortjent. ;-) 

Forsat god ferie. :-) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
22 cm and thick skrev, for 3 timer siden:

Hej folkens

Da jeg som så mange andre er et kæmpe pattebarn blev jeg lokket af Karen. https://annoncelight.dk/showad/231106 http://side6.dk/resultatside/?q=karen

Havde læst lidt anmeldelser af hende og havde ikke de store forventninger, men var sgu virkelig nysgerrig efter de store bryster. Aftale tidspunkt med hende og vel ankommet blev jeg lukket ind hos hende. Jeg så med det samme at det ikke var hende på nogen af billederne og hun var også en del større end de 57 kg der står i annoncelight - nok nærmere 65 kg som der står i side6 - og så nok en smule mere. Med en enorm kavalergang blev jeg bare rigtig nysgerrig efter brysterne. Hun har et sødt ansigt uden at være decideret køn. Jeg bestilte 20 min for 500 kr hvilket jo er i den absolut billige ende. Hun gik med pengene og jeg smed tøjet og lagde mig til rette.
Hun kom tilbage og smed tøjet, og FUCK de bryster var store - KÆMPE STORE. Hun satte sig på knæ ved siden af mig og rullede et kondom på. Det var sgu ikke nemt uden hun først lige havde "leget det stiv" først, men det lykkedes da nogen lunde. Hun begyndte straks at sutte løs på den. Det var et anstændigt blow uden at være noget særligt. Men der kom da nogen lunde liv i den. Men da kondomet var alt for lille så det strammede blev den aldrig helt kampklar, så sagerne blev ordnet med hånd og mund mens jeg legede med de ekstremt dejlige bryster.

Tror det hele varede omkring 15 min. Ikke den store oplevelse hvis det ikke lige havde været for hendes bryster. De er altså bare et kapitel for sig. Skal jeg anbefale hende er det kun for brysterme - kan ikke mindes jeg har set GP'er med bedre bryster. Men det kræver selvfølgelig at man er til kraftige piger, for det er hun. Det kan vist ikke diskuteres. Hun har noget mave og en rimelig stor røv. Vil dog ikke kalde hende fed. Slet ikke. Og igen - brysterne, BRYSTERNE er altså bare HELE TUREN VÆRD. Hertil skal så lige siges at jeg bor tæt på. ;-) 

En kort opdatering må være: Er du til store bryster er hun klart den man skal besøge. Som andre har skrevet er der ikke den store indlevelse, men hun er på ingen måde ligeglad eller afvisende. Har fået dårligere behandling andre steder for flere penge. Hun leverer varen og ikke mere end det. Da klatten var afleveret tørrede hun den ren og så var det ellers bare tøjet på og ud af døren.
Ved reelt ikke hvor gammel hun er da der ikke står nogen alder på nogen af annoncerne, men vil skyde hende til i starten tyverne. Kunne jeg finde på at besøge hende igen? Så absolut hvis hun igen kommer til Svendborg og har samme pris. Vil nok ikke køre til Odense for at møde hende til f. eks. 15 min for 600 kr som nok er en standardpris.

Smut forbi hende og vær nogen lunde anstændig over for hende og oplev de store bryster. Det hun I fortjent. ;-) 

Forsat god ferie. :-) 

 

 

Forstår nu ikke helt hvorfor hun rullede kondom på eftersom hun tilbyder super fransk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, for 28 minutter siden:

Forstår nu ikke helt hvorfor hun rullede kondom på eftersom hun tilbyder super fransk?

Superfransk er ekstra hvis man vælger discountpakken. :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 20/7/2017 at 10:36:

Hej folkens

Da jeg som så mange andre er et kæmpe pattebarn blev jeg lokket af Karen. https://annoncelight.dk/showad/231106 http://side6.dk/resultatside/?q=karen

Havde læst lidt anmeldelser af hende og havde ikke de store forventninger, men var sgu virkelig nysgerrig efter de store bryster. Aftale tidspunkt med hende og vel ankommet blev jeg lukket ind hos hende. Jeg så med det samme at det ikke var hende på nogen af billederne og hun var også en del større end de 57 kg der står i annoncelight - nok nærmere 65 kg som der står i side6 - og så nok en smule mere. Med en enorm kavalergang blev jeg bare rigtig nysgerrig efter brysterne. Hun har et sødt ansigt uden at være decideret køn. Jeg bestilte 20 min for 500 kr hvilket jo er i den absolut billige ende. Hun gik med pengene og jeg smed tøjet og lagde mig til rette.
Hun kom tilbage og smed tøjet, og FUCK de bryster var store - KÆMPE STORE. Hun satte sig på knæ ved siden af mig og rullede et kondom på. Det var sgu ikke nemt uden hun først lige havde "leget det stiv" først, men det lykkedes da nogen lunde. Hun begyndte straks at sutte løs på den. Det var et anstændigt blow uden at være noget særligt. Men der kom da nogen lunde liv i den. Men da kondomet var alt for lille så det strammede blev den aldrig helt kampklar, så sagerne blev ordnet med hånd og mund mens jeg legede med de ekstremt dejlige bryster.

Tror det hele varede omkring 15 min. Ikke den store oplevelse hvis det ikke lige havde været for hendes bryster. De er altså bare et kapitel for sig. Skal jeg anbefale hende er det kun for brysterme - kan ikke mindes jeg har set GP'er med bedre bryster. Men det kræver selvfølgelig at man er til kraftige piger, for det er hun. Det kan vist ikke diskuteres. Hun har noget mave og en rimelig stor røv. Vil dog ikke kalde hende fed. Slet ikke. Og igen - brysterne, BRYSTERNE er altså bare HELE TUREN VÆRD. Hertil skal så lige siges at jeg bor tæt på. ;-) 

En kort opdatering må være: Er du til store bryster er hun klart den man skal besøge. Som andre har skrevet er der ikke den store indlevelse, men hun er på ingen måde ligeglad eller afvisende. Har fået dårligere behandling andre steder for flere penge. Hun leverer varen og ikke mere end det. Da klatten var afleveret tørrede hun den ren og så var det ellers bare tøjet på og ud af døren.
Ved reelt ikke hvor gammel hun er da der ikke står nogen alder på nogen af annoncerne, men vil skyde hende til i starten tyverne. Kunne jeg finde på at besøge hende igen? Så absolut hvis hun igen kommer til Svendborg og har samme pris. Vil nok ikke køre til Odense for at møde hende til f. eks. 15 min for 600 kr som nok er en standardpris.

Smut forbi hende og vær nogen lunde anstændig over for hende og oplev de store bryster. Det hun I fortjent. ;-) 

Forsat god ferie. :-) 

 

 

Hey 22 ..

Når du skriver virkelige STORE KASSER,  er de så kæmpe store!  Store brystvorter osv!  ... 

Jeg har overvejet at besøge hende..  Savner virkelig store lækre naturlige bryster.! Er hun glat! Trods det ikke er hende på billederne (desværre) er hun så lækker nok!  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gusb69 skrev, for 2 timer siden:

Hey 22 ..

Når du skriver virkelige STORE KASSER,  er de så kæmpe store!  Store brystvorter osv!  ... 

Jeg har overvejet at besøge hende..  Savner virkelig store lækre naturlige bryster.! Er hun glat! Trods det ikke er hende på billederne (desværre) er hun så lækker nok!  

Hej

Om hun er "lækker nok" kommer jo helt an på øjnene der ser. Men jeg synes hun ser rigtig sød ud. Dog ikke sådan virkelig smuk, men bare naturlig dejlig at se på. Og så har hun et charmerende væsen.
Ja, de er KÆMPE store. Vil næsten påstå at det er de største ægte bryster jeg nogen sinde har oplevet. Det sammen med at hun ikke er ret høj gør det bare endnu vildere. Selvom de sad på en 180 cm høj kvinde ville jeg stadig sige at de er enorme. Brystvorterne er vist meget normale, ikke vildt store.  Men selvom de er vildt store er de stadig faste og lækre og virkeligt dejlige at røre ved og lege med. Hun var glat da jeg var der, men med tendens til lidt stubbe.
Hvis du besøger hende så vær sikker på at I er helt enige om hvad du får for pengene. Ikke at jeg tror hun forsøger at snyde nogen, men hun har vist ikke helt styr på hvad hun egentlig selv tilbyder og til hvad priser. Det i kombination med hun ikke snakker ret godt engelsk gør det lidt svær. Men - stadig et besøg værd. Bare det at få lov at lege med brysterne er alle pengene værd.

God tur hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også lige fordi og kigge ind og må sige at hun ser ganske sød ud og ja de nødder er virkelig gigantiske! Dog virkede hun genert og 20 min koster 500 men 30 koster 1000?? Så ville da hellere betale før 2 x 20 min :)

Jeg måtte dog gå igen da jeg først har penge fra i morgen men hun virker sød nok som sagt bare lidt genert :) og så er der jo bøjle på tænderne så hun virkede meget ung alt i alt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadAssHell85 skrev, for 16 timer siden:

Jeg var også lige fordi og kigge ind og må sige at hun ser ganske sød ud og ja de nødder er virkelig gigantiske! Dog virkede hun genert og 20 min koster 500 men 30 koster 1000?? Så ville da hellere betale før 2 x 20 min :)

Jeg måtte dog gå igen da jeg først har penge fra i morgen men hun virker sød nok som sagt bare lidt genert :) og så er der jo bøjle på tænderne så hun virkede meget ung alt i alt :)

Hej

Så må du jo besøge hende i dag. :-) Tror grunden til den lidt mærkelige pris er at 20 min til 500 er med "skrabet" menu hvor 30 min til 1000 er bl. a. med superfransk og 69'er. Men spørg hende - med lidt tålmodighed er hun da til at kommunikere med. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
22 cm and thick skrev, for 16 minutter siden:

Hej

Så må du jo besøge hende i dag. :-) Tror grunden til den lidt mærkelige pris er at 20 min til 500 er med "skrabet" menu hvor 30 min til 1000 er bl. a. med superfransk og 69'er. Men spørg hende - med lidt tålmodighed er hun da til at kommunikere med. :-)

Ligner nu ikke helt ægte billeder!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, for 2 timer siden:

Ligner nu ikke helt ægte billeder!!!!!

Nogen der har påstået det ud over måske hende selv????? Prøv at læs min anmeldelse af hende:

22 cm and thick skrev, den 20/7/2017 at 10:36:

Jeg så med det samme at det ikke var hende på nogen af billederne og hun var også en del større end de 57 kg der står i annoncelight - nok nærmere 65 kg som der står i side6 - og så nok en smule mere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
22 cm and thick skrev, for 3 timer siden:

Nogen der har påstået det ud over måske hende selv????? Prøv at læs min anmeldelse af hende:

 

med respekt for dine indlæg, så retfærdiggør din anmeldelse jo ikke hele sandheden om lige netop denne pige...der ligger mange indlæg( bla fra undertegnede) i anden tråd som giver en mere bred information, som man kan have med i sine overvejelser :)

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hele sandheden om pigen får vi jo næppe klarlagt nogen af os. Jeg kan bare sige (som jeg iøvrigt også skrev i efterlysninger #Karen - Horsens#)..... at man går virkelig glip af noget her hvis man er til store bryster, og ikke prøver at besøge hende - uanset hvilke billeder hun har på. De billeder retfærdiggøre på INGEN MÅDE Karen IRL. Der er jo rimelig enslydende beskrivelser af pigen fra flere som har besøgt hende. Så sandhed eller ej, så kan det jo ikke være helt ved siden af. Så må man gøre op med sig selv om hun er typen man kan li' eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Big3lover skrev, for 16 minutter siden:

Hele sandheden om pigen får vi jo næppe klarlagt nogen af os. Jeg kan bare sige (som jeg iøvrigt også skrev i efterlysninger #Karen - Horsens#)..... at man går virkelig glip af noget her hvis man er til store bryster, og ikke prøver at besøge hende - uanset hvilke billeder hun har på. De billeder retfærdiggøre på INGEN MÅDE Karen IRL. Der er jo rimelig enslydende beskrivelser af pigen fra flere som har besøgt hende. Så sandhed eller ej, så kan det jo ikke være helt ved siden af. Så må man gøre op med sig selv om hun er typen man kan li' eller ej.

Nu stopper i snart med de bryster......så STORE er de nu godt nok heller ikke vel?????

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, for 6 timer siden:

Nu stopper i snart med de bryster......så STORE er de nu godt nok heller ikke vel?????

Jo såmend er de dét!.....og lidt til. Det er dét som gør det værd at anmelde hende ;-). Men i stedet for hele tiden at forholde sig kritisk på anmeldere som rent faktisk har haft tøjet af hende, så skulle man måske selv undersøge sagerne!!.....Eller er man bare ærgerlig over at man "kom for sent til toget"? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, den 25/7/2017 at 15:21:

med respekt for dine indlæg, så retfærdiggør din anmeldelse jo ikke hele sandheden om lige netop denne pige...der ligger mange indlæg( bla fra undertegnede) i anden tråd som giver en mere bred information, som man kan have med i sine overvejelser :)

Jeg har vel heller ikke påstået at min sandhed er hele sandheden eller den eneste sandhed. Men jeg beskriver hende som jeg oplever hende. Og skrev jo netop at ingen af billederne i hendes annonce var af hende. Det var jo lige akkurat det eneste jeg reflekterede på i citerede indlæg. Hvis man vil kommentere andres indlæg/anmeldelser er det mindste man kan gøre da at læse det hele.
Når der er flere indlæg om samme pige kan man jo læse dem alle og så selv der ud af beslutte sig for om hun er et besøg værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, den 25/7/2017 at 16:15:

Nu stopper i snart med de bryster......så STORE er de nu godt nok heller ikke vel?????

Så STORE som hvad? Men jo, det er de. Jeg er ikke bleg for at kalde dem kæmpe, kæmpe store. Hvis du kan vise en annonce med en pige der har større ÆGTE bryster er jeg faktisk ret interesseret i at møde hende - måske bare for brysterne alene. Hertil skal så også lige bemærkes at de er ikke - undskyld udtryk - store fede fedtpatter. Nej, de er rent faktisk store flotte faste bryster de sidder rigtigt flot på en pige der måske ikke er klassisk smuk, men faktisk en ret sød charmerende pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, Lige nu:

Er hendes bryster størrere end snuskes???;-)

Tag dog ned og besøg Karen, så finder du ud af det. Tag din kone med så kan de jo udveksle BH'er så man kan se hvis der er størst. Samtidig kan I måske også måle længden af dem. Her er det ikke nødvendigvis den der har de længste der vinder. Jeg stiller derne op som dommer, og mon ikke der er et par mere der melder sig frivilligt. Spørgsmålet er jo så bare om Karen vil være med til det. Men mon ikke din kone vil hvis du forkæler hende først med en buket blomster og en æske god chokolade.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 5 minutter siden:

Min kone snakker ikke polsk, så hun er ikke noget for dig...

Tror da på ingen måde sproget har noget at gøre med om en kvinde er noget for mig eller ej. Men i stedet for at komme med sådan en påstand skulle du da tage udfordringen op og undersøge hvis bryster der er størst. Nu du er inde på sprog: Så kan jeg da fortælle at jeg har besøgt en del der snakker dansk. Ved da så godt nok ikke om de ud over det danske mestrer polsk. Karen som denne tråd handler om - eller i det mindste gjorde til at starte med - taler heller ikke polsk. Har være hos en del andre der heller ikke snakker polsk. Men - vil jeg da gerne indrømme - har OGSÅ været hos en del der kan tale polsk. Dog har de ikke talt polsk til mig hvilket også ville være spildt da jeg ikke selv mestrer dette sprog. Vælger ikke mine købe-kvinder efter hvad sprog de taler. Men faktum er at mange af de polske kvinder leverer en ret god service.
Men hvorfor har du egentlig så meget i mod at jeg besøger polske kvinder? Er det fordi du har gang i en "køb dansk" kampagne? 

Hende her havde du vel ikke forventet snakkede dansk? Men alligevel lavede du aftale med hende. 

Men tilbage til Karen. Det er jo hende tråden drejer sig om. Synes stadig hun er pengene værd, dog er hun som sådan ikke noget specielt ud over hun har nogen af de største og flotteste bryster man kan tænke sig.

 Synes godt om

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan da så tilføje at hun taler spansk....og gør det sikkert helt perfekt i mere end én forstand ;-). 22.....selv din pik forsvinder helt mellem de bryster :D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå jeg fik altså også besøgt hende en tur... nok det kedeligste knald jeg ever har betalt for.. Lå med stram mund og stønnede kunstigt hele tiden efterfulgt af "yeah baby" eller "come baby"... Hun var da venlig nok ved indgangen, resten var dælme sørgeligt... bl.a. puttede hun kondom på et helt slapt lem og ville sutte den op men hun sugede til tider så hårdt at det decideret gjorde ondt, så måtte stoppe og bede om noget andet... og ja brysterne er da flotte store og bløde, men det er bare ikke nok til at oplevelsen er så god som den burde være.. MEN det allerværste var afslutningen... efter jeg lige akkurat var kommet, spurgte hun på meget dårligt engelsk noget med om jeg ville hjælpe hende med at sende 20.000 kr for hende!?!?!? WHAT? tænkte jeg! Mærkeligste kommentar lige efter at en kunde er kommet... hun sagde endda at hvis jeg gjorde det ville hun knalde mig gratis dagen efter.. det tror jeg så ikke kommer på tale... Jeg besøger så absolut ikke igen.. men kan jo være hun behandler alle forskelligt.. selvom jeg synes jeg var både respekterende og komplimenterende overfor hende...

Jeg ville altså ikke anbefale nogen at besøge hende, ikke engang pga brysterne.. det er bare IKKE det værd...

Undskyld, 22 cm and thick, men synes ikke det var noget godt besøg :/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86

Dejligt med en anmeldelse mere.. 22 cm and Thin havde en god discount oplevelse hos hende, trods hun snakkede spansk;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadAssHell85 skrev, for 2 timer siden:

Undskyld, 22 cm and thick, men synes ikke det var noget godt besøg :/

Du skal da ikke undskylde over for mig at du havde en dårlig oplevelse hos hende. Det synes jeg da er noget så træls når det sker. Men vil stadig stå ved hvert et ord jeg skrev om hende. Jeg fik en god oplevelse for de 500 det kostede. Beskrev min besøg hos hende som jeg oplevede det, og det kan der ikke ændres på. Og som jeg skrev tidligere har jeg oplevet det der var værre og så sandelig også det der var bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 26 minutter siden:

Dejligt med en anmeldelse mere.. 22 cm and Thin havde en god discount oplevelse hos hende, trods hun snakkede spansk;-) 

Hvorfor skal du på den måde blande dig i anmeldelser af piger som du ikke har tænkt dig at besøge? Du har din egen Snuskepige som du er glad for. Respekt for det. Men lad være med at blande hende ind i hver eneste tråd hvor der nævnes noget om store bryster. Og hvorfor har du så meget imod at jeg besøger udenlandske piger? Du har jo selv besøgt udenlandske piger. Eller det gør du måske kun for at kunne miskreditere dem og så samtidig fremme din egen forretning du har i Assens med din kone?

Dette er så de sidste ord fra min side i denne sag. Jeg vil for fremtiden sætte pris på om du lader være med at bringe Snuskepigen ind i tråde som jeg starter og hvor hun over hovedet ikke hører hjemme. Hvad andre mener om dette og om de gider kommentere det må være deres egen sag. Men igen - lad være at blande piger der ikke har noget med den oprindelig tråd ind i diskussionen. I hvert fald hvis der ikke er nogen tydelig kontekst i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

er vi i svendborg eller hvalsø - hvor kan man møde hende?

Dem af jer der måske har mødt Nora eller modne Anna. Hvor store er Karens bryster ift dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...