Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte hende i en lejlighed på Trøjborg. 

Pigen passer til billederne. Hun virkede ikke til at nyde hendes job. Forstået på den måde at det virkede lidt mekanisk. Hun startede med bj uden ved den efterfølgende sex, som var med. Ville hun helst være underst. Men jeg fik dog allernådigst lov til at afslutte i doggy.  Dejlige bryster som det dog krævede lidt ekstra at få lov til at slikke på.

https://annoncelight.dk/showad/232023

Prisen i søndags var 700 kr kan se at den idag er 900 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen så er det jo ikke en døjt bedre end det jeg, og en del andre, erfarede for nogle måneder siden da hun var her sidst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det har jo ikke meget med GFE at gøre, så.

Normalt ville dette være dækket af markedsføringsloven, men et eller andet siger mig at det vil blive svært at få forbrugerombudsmanden til at tage sådan en sag op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havemand skrev, for 1 time siden:

Ja det har jo ikke meget med GFE at gøre, så.

Normalt ville dette være dækket af markedsføringsloven, men et eller andet siger mig at det vil blive svært at få forbrugerombudsmanden til at tage sådan en sag op.

Havemand det ved jeg nu ikke. Forbrugerombudsmanden vil sikkert gerne undersøge "sagerne" og straffe hende! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Tak. Jeg kunne godt lide hendes billeder, men jeg springer over denne gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

700kr for en halv time med en smuk ung pige på 21 år - der tilbyder BJ uden og sex i flere stillinger - så vil jeg nu nok sige, at det kan være lidt uforskammet at brokke sig over manglende GFE. Jeg er sikker på, at der vil være masser af GFE hvis man gav 500kr mere. Ja, jeg har besøgt hende og veninden på Langenæs i Aarhus, så min kommentar er vel også velkommen her. Jeg havde en god oplevelse med hende sidst, skønt hun var forsigtig og virkede lidt usikker og uerfaren. Men alt i alt var hun 100% de 600kr værd for 15 minutter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randers500 skrev, for 11 minutter siden:

700kr for en halv time med en smuk ung pige på 21 år - der tilbyder BJ uden og sex i flere stillinger - så vil jeg nu nok sige, at det kan være lidt uforskammet at brokke sig over manglende GFE. Jeg er sikker på, at der vil være masser af GFE hvis man gav 500kr mere. Ja, jeg har besøgt hende og veninden på Langenæs i Aarhus, så min kommentar er vel også velkommen her. Jeg havde en god oplevelse med hende sidst, skønt hun var forsigtig og virkede lidt usikker og uerfaren. Men alt i alt var hun 100% de 600kr værd for 15 minutter.

Med al respekt. Man kan tage en høj eller lav pris for en service. Det er helt fair. Det som ikke er fair, er at reklamere med GFE, hvis man ikke yder dette. Juridisk er det falsk markedsføring. Vil du have samme holdning, hvis du besøger en frisør, og beder om at at blive klippet, og ham så blot klipper den ene side? Er 2 nye BMW'er til salg (samme model mm.), og du du vælger den billigste, vil du så finde det ok, hvis du købte mangler en motor, når annoncen nævner at der er en motor etc.?

 

Randes500 du skal IMVHO lære at adskille pris og service. Du betaler en pris for en service. F.eks. anal. Hvis pigen tager dine penge, men yder ikke anal, så er servicen ikke leveret. Uanset beløbet størrelse. Vi kan alle læse priserne i de respektive annoncerne. Det vi vurderer på dette site er kvaliteten af den annoncerede ydelse. 

 

Den omtalte piges service er syperdårlig. Jeg har f.eks. booket 2 timer med hende, og du ydede kun 1 meget ringe omgang sex. Min er derfor, at man ikke besøger denne pige, men vælger man at gøre det alligevel, så anbefaler jeg, at man kun nupper 15 min. Så der et minimalt hvor meget hun kan snyde.

Redigeret af Faunus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har  besøgt hende i dag. Et lækkert besøg. Hun er genert. Men heller ikke mere genert end der var hotte tungekys med. Og hun ville godt ta spermen i munden, men så langt kom vi nu ikke. Kunne godt finde på at besøge hende igen

Sejer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været ved hende to gange, og kun haft gode oplevelser, hun er lidt genert men det kan jeg godt lide, og hun så da ud til at nyde det uden at det virkede mekanisk + hun tog spermen i munden. Skal helt sikkert besøge hende igen.

Redigeret af Langer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende sidst hun var i Århus flere mnd tilbage og havde samme oplevelse som mange herinde.

Hun levede ikke op til annoncen på nogen måde. Om man så vælger at kalde det generthed. Hun var i hvert fald fraværende .. Svært at få lov til andet end missionær.

 

konklusionen dengang var kedeligt, usexet og spild af penge. Gentagelse kommer ikke til at ske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...