Hop til indhold
Sigurd9000

En og samme person? Aalborg

Recommended Posts

Guest Dejligmis
Sigurd9000 skrev, for 19 timer siden:

Nogen der ved om følgende AL-profiler er en og samme person? 

Man kan læse eller få præcis den samme information hvis man skriver til dem. Pris, tid, alder/mål, krav til alder. 

 Vil du godt være venlig at lade være med at sidde skrive falske oplysninger omkring mig bare fordi du er sur over at du blev afvist ...  

jeg er ikke til at unge fyre og det har jeg vel ret til selv at vælge det kan ikke nytte noget at du sidder og skriver sådan nogle ting herinde bare fordi du ikke kunne få en aftale hos mig..!!!

Du kan ihvertfald godt slette mit navn fra den liste jeg ved ikke med de andre men det har ikke noget med mig at gøre tak ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dejligmis skrev, for 45 minutter siden:

 Vil du godt være venlig at lade være med at sidde skrive falske oplysninger omkring mig bare fordi du er sur over at du blev afvist ...

hvor skriver han falske oplysninger??

han spørger om nogen ved om det er en og samme pige

derefter konstaterer han at han får samme svar fra alle vedr. alder, pris og ydelser

hvis sidstnævnte er falske oplysninger han kommer med (at svarene er ens) kan du vel kun vide det hvis det er dig han har skrevet med på alle profilerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 42 minutter siden:

hvor skriver han falske oplysninger??

han spørger om nogen ved om det er en og samme pige

derefter konstaterer han at han får samme svar fra alle vedr. alder, pris og ydelser

hvis sidstnævnte er falske oplysninger han kommer med (at svarene er ens) kan du vel kun vide det hvis det er dig han har skrevet med på alle profilerne?

Ups.  :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dejligmis
aaisha skrev, for 1 time siden:

hvor skriver han falske oplysninger??

han spørger om nogen ved om det er en og samme pige

derefter konstaterer han at han får samme svar fra alle vedr. alder, pris og ydelser

hvis sidstnævnte er falske oplysninger han kommer med (at svarene er ens) kan du vel kun vide det hvis det er dig han har skrevet med på alle profilerne?

Du ved jo ligeså godt som jeg at de ting der blir skrevet her inde, uanset om det er sandt eller ej så tror folk jo på det...  

så selvom han skriver og spørger til det, så er det jo det samme som at sige til folk at det er sådan det hænger sammen...

jeg havde egentlig også bestemt mig for at jeg slet ikke ville respondere på det fordi eneste det ender med, er en gang mudderkastning frem og tilbage..

det er fuldstændig lige meget hvad man som gp skriver til sit forsvar herinde, når først en mand har skrevet noget omkring en pige herinde så er det bare sådan det er så kan vi jo råbe og skrige som vi vil .... får aldrig ret... 

Der burde være en side for os piger også hvor vi også kunne sidde og skrive om mændene præcis som de gør om os..

det tror jeg simpelthen ikke de ville bryde sig om hvis det var tilfælde..

men jeg er ret sikker på at der er en del piger hende som godt kunne dele ud af deres erfaringer med mændenes herinde,  det er sgu ikke altid at de lige søde ved os vel..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dejligmis skrev, for 11 minutter siden:

Du ved jo ligeså godt som jeg at de ting der blir skrevet her inde, uanset om det er sandt eller ej så tror folk jo på det...

det var da noget af en påstand at komme med :D nej jeg ved ikke at det skulle forholde sig sådan

jeg synes egentlig oftere at jeg oplever at mændene ikke nødvendigvis tror på det skrevne 

men nok om det

jeg ville bare have opklaret hvordan et spørgsmål kunne anses som "falske oplysninger"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den med at hun har flere profiler har været oppe at vende tidligere. Det blev bevist at flere af profilerne var fra samme person, men det endte stadig i en masse fnider.
Kan desværre ikke finde den gamle tråd, men tidligere kaldte hun sig "Frk Hot" og "Frisk Miss".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gren

Besynderlig debat.. Jeg sprang konspirationsteorierne over, og tog kontakt på Dejligmis' annonce en fredag for få uger siden og havde en særdeles fornøjelig omgang lagenkrøllerier med den skønne mis (med mindre "vandskade" til følge iøvrigt).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dejligmis skrev, for 7 timer siden:

Der burde være en side for os piger også hvor vi også kunne sidde og skrive om mændene præcis som de gør om os..

det tror jeg simpelthen ikke de ville bryde sig om hvis det var tilfælde..

men jeg er ret sikker på at der er en del piger hende som godt kunne dele ud af deres erfaringer med mændenes herinde,  det er sgu ikke altid at de lige søde ved os vel..

Den dag du betaler mig for at komme forbi, og ikke omvendt, kan du jo passende tage det her op til revalidering.

 

Denne side eksisterer jo for at beskytte os, de betalende, fordi vi løber risikoen og smider vores cool cash, ikke? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dejligmis
hambosatiaalborg skrev, for 2 timer siden:

Den dag du betaler mig for at komme forbi, og ikke omvendt, kan du jo passende tage det her op til revalidering.

 

Denne side eksisterer jo for at beskytte os, de betalende, fordi vi løber risikoen og smider vores cool cash, ikke? :-)

Ok og du mener seriøst at fordi i betaler så har vi ikke ret til at blive behandlet ordentligt eller?

For det jeg mener er at vi jo godt kunne bruge en side hvor vi kunne advare hinanden om de "dårlige" gæster, præcist som i omtaler os til hinanden, hvem der er gode og hvem der er dårlige at besøge..

jeg har da haft nogle besøg jeg gerne ville have været foruden.. det er heldigvis ikke særlig mange, men det sker da indimellem at der kommer nogen jeg ikke ved hvordan man skal opføre sig..

men hvis nu der var nogen andre der havde haft besøg af samme mænd og havde advaret mig inden så havde jeg nok ikke lavet aftale med dem og så havde jeg ikke haft de dårlige oplevelser...

jeg synes ikke at vi fortjener at blive behandlet dårligt at nogen, uanset hvad, men det sker jo..

Og jeg kan bla nævne ting som at nogen møder op fuld eller skæv..

eller møder møj beskidt op og med en pik fyldt med svamp og det der er værre og så blive totalt tosset over at man nægter at tage den i munden... 

eller at gøre ting ved en som på forhånd var blevet aftalt at det var forbudt.. hvilket sker ret ofte...

eller nægte at betale bagefter...

Og for ikke at tale om alle dem som laver aftaler uden at dukke op.. hvilket sker ved 8 ud af 10 aftaler ca 

I må bare ikke gå rundt og tro at det kun er os der kan være problemer med...

vi slås jo også med rigtig mange problemer med vores gæster..

Men heldigvis er de fleste mænd jo søde og rare og behandler en ordentligt og så er det jo en fornøjelse at have besøg:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dejligmis
Gren skrev, for 5 timer siden:

Besynderlig debat.. Jeg sprang konspirationsteorierne over, og tog kontakt på Dejligmis' annonce en fredag for få uger siden og havde en særdeles fornøjelig omgang lagenkrøllerier med den skønne mis (med mindre "vandskade" til følge iøvrigt).

Ja det var ikke så ringe endda, som man siger i Jylland... 

og vi ses jo igen snart søde dig :))

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Dejligmis Hvorfor svare du ikke på hvad grunden er til at du har flere annoncer samme dag? 

Jeg har nemlig besøgt dig tidligere, og når man vil prøve en ny pige og man henvender sig på en ny annonce og man så får fat i dig igen, er det lidt træls.

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dejligmis skrev, for 8 timer siden:

Ok og du mener seriøst at fordi i betaler så har vi ikke ret til at blive behandlet ordentligt eller?

For det jeg mener er at vi jo godt kunne bruge en side hvor vi kunne advare hinanden om de "dårlige" gæster, præcist som i omtaler os til hinanden, hvem der er gode og hvem der er dårlige at besøge..

jeg har da haft nogle besøg jeg gerne ville have været foruden.. det er heldigvis ikke særlig mange, men det sker da indimellem at der kommer nogen jeg ikke ved hvordan man skal opføre sig..

men hvis nu der var nogen andre der havde haft besøg af samme mænd og havde advaret mig inden så havde jeg nok ikke lavet aftale med dem og så havde jeg ikke haft de dårlige oplevelser...

jeg synes ikke at vi fortjener at blive behandlet dårligt at nogen, uanset hvad, men det sker jo..

Og jeg kan bla nævne ting som at nogen møder op fuld eller skæv..

eller møder møj beskidt op og med en pik fyldt med svamp og det der er værre og så blive totalt tosset over at man nægter at tage den i munden... 

eller at gøre ting ved en som på forhånd var blevet aftalt at det var forbudt.. hvilket sker ret ofte...

eller nægte at betale bagefter...

Og for ikke at tale om alle dem som laver aftaler uden at dukke op.. hvilket sker ved 8 ud af 10 aftaler ca 

I må bare ikke gå rundt og tro at det kun er os der kan være problemer med...

vi slås jo også med rigtig mange problemer med vores gæster..

Men heldigvis er de fleste mænd jo søde og rare og behandler en ordentligt og så er det jo en fornøjelse at have besøg:)

 

Selvfølgelig er i også mennesker og skal behandles med respekt, men hvis du (eller andre) begyndte at dele identificerbare oplysninger omkring dit klientel, uanset at hensigten ville være at andre GPer kunne undgå dem, så villr det være et groft brud på den tillid og diskretion, som enhver besøgende giver og efterlyser.

 

Derfor er der forskel.

 

Jeg annoncerer jo ikke, og sælger ingen ydelse - det gør du og alle de andre GPer :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dejligmis
hambosatiaalborg skrev, for 2 timer siden:

Selvfølgelig er i også mennesker og skal behandles med respekt, men hvis du (eller andre) begyndte at dele identificerbare oplysninger omkring dit klientel, uanset at hensigten ville være at andre GPer kunne undgå dem, så villr det være et groft brud på den tillid og diskretion, som enhver besøgende giver og efterlyser.

 

Derfor er der forskel.

 

Jeg annoncerer jo ikke, og sælger ingen ydelse - det gør du og alle de andre GPer :-)

Det ved jeg udemærket godt, det ville jo ikke kunne være et offentligt forum, og det ville også være lidt op af bakke da i jo skifter mailadresse konstant så man ved jo aldrig hvem der er hvem...

Men i en drømmeverden kunne det være rart at undgå de uheldige besøg...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig mis er en skøn kvinde usnset hvad navn hun annoncerer med. De udlandske piger på AL skifter navn og billeder konstant det synes jeg er fup og humbug. Dejlig mis er ærlig med både billeder og beskrivelse i sit svar på mail. Og kan hun undgå dårlige oplevelser så er det bare fint vi sksl respektere hinanden❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, den 20/7/2017 at 08:06:

@Dejligmis Hvorfor svare du ikke på hvad grunden er til at du har flere annoncer samme dag? 

Jeg har nemlig besøgt dig tidligere, og når man vil prøve en ny pige og man henvender sig på en ny annonce og man så får fat i dig igen, er det lidt træls.

Jeg kan kun give dig ret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SkovNymfen

Spray and pray.

En annonce er ikke nok, men derimod flere, giver pote.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker bare det ikke kan være studenter huen der trykker personerne med flere annoncer platfodet. Der bliver skrevet meget om at de bliver brændt af 8 ud 10 gange. Samtidig bliver de behandlet ret dårlig af mange. Hvis de holdet sig til en annonce så kom der jo nok også kun dem som virkelig gad og komme. Dem med flere annoncer er ret ofte dem, man kommer til en gang og så var det det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...