Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Kontormand41

Jeg har været der og det var ikke nogen god oplevelse. Meget dårlig massage eller forsøg på massage. Det hele gik ud på sex og blive færdig så hurtigt som muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Riis
Kontormand41 skrev, den 19/7/2017 at 10:38:

Jeg har været der og det var ikke nogen god oplevelse. Meget dårlig massage eller forsøg på massage. Det hele gik ud på sex og blive færdig så hurtigt som muligt.

I link med priser lægges der da heller ikke skjul på hvad det handler om!.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kontormand41

Sex var dårligt. Kunne lige så godt have gjort det med hånden. Hun har dog en petite krop som skrevet men det var også det eneste positive

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey,

Jeg har nu haft besøg af hende et par gange. Går ikke efter massage, men sex, hvor jeg må "gå til den" - og den klarer hun sgu´til UG!.

Hendes bryster er hjulpet på vej, af en ikke så dygtig fætter - men den lille krop er super lækker. Hun snupper alle 19cm helt i bund med fuld fart uden at klynke :)

Jeg kommer igen :) - synes der er langt mellem små thai der kan tager "den" som hun kan. Men kom gerne med input - prøver gerne nyt af :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kontormand41 skrev, den 19/7/2017 at 10:38:

Jeg har været der og det var ikke nogen god oplevelse. Meget dårlig massage eller forsøg på massage. Det hele gik ud på sex og blive færdig så hurtigt som muligt.

God massage får man hos en fysioterapeut. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DanskeThor skrev, den 18/6/2018 at 16:31:

Hej, Masha er en "gammel" kjenning. Tidligere ejer av Natasha thaimassage. 

Var det den der lå i Zinnsgade ved søerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Masha er sød nok, men massagen er ikke det jeg kommer efter der. Der er så mange andre væsentligt bedre. Masha ligner altså ikke natasha fra zinnsgade. Måske er det blandet lidt sammen i hukommelsen :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

He he ja selv hej ny bruger (det er jo din ranking på din profil også ;)). 

Har for år tilbage været ret aktiv her og er vendt tilbaws for at se lidt på hvad det har udviklet sig til. Masha er vist Masha.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal ikke kunne svare på om Masha er Natasha men jeg kender Natasha både fra Århusgade og fra Zinnsgade

og der var hun ikke meget for FP og her på den nye hjemmeside reklamerer hun kun med FP så jeg tror der er sket en forveksling

god weekend

the rider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Triatlet

https://annoncelight.dk/showad/233374

 

Har lige haft " fornøjelsen " af Masha besøg,- ikke nogen inspirerende oplevelse.

Fake fotos - ligner slet ikke den annoncerede pige - p.t er hendes implantater fjernet så hun er helt kønsløs som en dreng.

Ville iøvrigt ikke modtage oral sex.

Det bliver ikke til noget gen-besøg herfra.

 

Tak for dette forum iøvrigt som jeg har læst med på og nu gerne vil bidrage til:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Triatlet skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/233374

 

Har lige haft " fornøjelsen " af Masha besøg,- ikke nogen inspirerende oplevelse.

Fake fotos - ligner slet ikke den annoncerede pige - p.t er hendes implantater fjernet så hun er helt kønsløs som en dreng.

Ville iøvrigt ikke modtage oral sex.

Det bliver ikke til noget gen-besøg herfra.

 

Tak for dette forum iøvrigt som jeg har læst med på og nu gerne vil bidrage til:)

Fake fotos; Brug rapporter funktionen og din begrundelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...