kad 355 Skrevet 16. Juli, 2017 Hej Skal på ferie i Tyskland Hvis jeg vil ringe fra min mobil tlf ( dansk udbyder ) til et tysk mobil nr . Når jeg er i Tyskland Hvad gør jeg så . Skal landekode og område nr trykkes ind !!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 16. Juli, 2017 Hej @kad Ja du skal have +49 og så det nummer du skal ringe til. så skulle du nok få kontakt. God ferie til Tyskland. God søndag. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FritidsQ 410 Skrevet 16. Juli, 2017 Og husk at sikre dig, at dit abonnement gør at din telefon virker i udlandet. Har hørt om flere som kun troede det var data de valgte fra ved ændret abonnement i forbindelse med de nye roaming regler. God tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3294 Skrevet 16. Juli, 2017 FritidsQ skrev, for 9 minutter siden: Og husk at sikre dig, at dit abonnement gør at din telefon virker i udlandet. Har hørt om flere som kun troede det var data de valgte fra ved ændret abonnement i forbindelse med de nye roaming regler. God tur Ja, mange løser kun overskifter, og finder ud af det på den trælse måde. Kender et par, der fløj til Malaga, hvor de skulle hentes i lufthavnen, af et vennepar, det tog noget tid inden de fandt hinanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9517 Skrevet 16. Juli, 2017 kanonkongen skrev, for 1 time siden: Hej @kad Ja du skal have +49 Nej. Det er forkert, men det skader ikke. Når man ikke trykker landekode ind, så ringer man til et nummer i det landenetværk man er tilsluttet. Derfor er det nødvendigt at taste +45 foran, hvis man vil ringe til et dansk nummer fra udlandet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 16. Juli, 2017 Bebop skrev, for 1 minut siden: Nej. Det er forkert, men det skader ikke. Når man ikke trykker landekode ind, så ringer man til et nummer i det landenetværk man er tilsluttet. Derfor er det nødvendigt at taste +45 foran, hvis man vil ringe til et dansk nummer fra udlandet. Hej Bebop Ja men nu skriver han jo han vil ringe til et Tysk nr. Og der plejer jeg nu at trykke +49 og så det tyske nr. Korrekt skal du ringe til DK er det +45 God søndag KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9517 Skrevet 16. Juli, 2017 kanonkongen skrev, for 1 minut siden: . Og der plejer jeg nu at trykke +49 og så det tyske nr. Det er også fint nok, men det er ikke nødvendigt, som jeg skrev. Derfor er det forkert at du skriver at han skal have landekoden med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 16. Juli, 2017 Alle tyske numre (også fastnet) begynder med 0. Det 0 kan du selvfølgelig godt udskifte med +49, men det er unødvendigt, så du taster bare telefonnummeret ind og ringer op ganske normalt. Ligeledes hvis du har gemt nummeret i telefonen med +49 og uden 0, så ringer du også bare det nummer op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 16. Juli, 2017 Moderne telefoner (nogle af dem) spørger hvad man mener, hvis man er i udlandet og forsøger at ringe til et nr. uden landekode. Ret praktisk hvis man har kodet alle sine danske kontaktnumre ind uden landekode Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg