Hop til indhold
kayano

Falske billeder

Recommended Posts

kayano skrev, for 6 minutter siden:

Endnu et eks. på falke annonce, hun skriver mine billeder ingen blæk og piercinger.

Når man så ser hendes billeder, er hun fyldt med blæk nu gider de ikke engang at stjæle billeder, der lever op til det de skriver.

Godt set ;) Ja man undres over at hun ikke har forsøgt !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Filippa

Haha det er også min annoncetekst der er blevet snuppet. Dog med ændringer i pris, alder og mailadresse ;)

Redigeret af Filippa

Del dette indlæg


Link til indlæg

Findes der noget program som eksempelvis Annoncelight.dk vil kunne implementere, som kobles på de tjenester hvor man kan efterprøve om billeder allerede er brugt af andre, andre steder og i andre sammenhænge, end den annoncør som forsøger at uploade dem som sine egne til egne annoncer?

Det kunne måske blokere muligheden for, eller begrænse muligheden af at bruge fake billede i annoncer?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 time siden:

Findes der noget program som eksempelvis Annoncelight.dk vil kunne implementere, som kobles på de tjenester hvor man kan efterprøve om billeder allerede er brugt af

Jeg mener at annonceligt eller voksenbasen har noget ligende. Der kan du i hvert fald ikke uploade 2 ens billeder til samme profil uden systemet brokker sig. Ved dog ikke om det også gælder billeder på andres profiler. Men det løser selvfølgelig ikke problemer med tyveri på tværs af sider. 

Der findes også en teknik hvor der ikke kan højreklikkes på et billede og hvis du skal stjæle må du tage et screendump og så klippe klistre ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...