Hop til indhold

Recommended Posts

Er rimelig sikker på, at jeg for et års tid siden har truffet hende i en kedelig kælder på Nrbronx. Det var, så vist jeg husker, et ok knald, men så heller ikke mere. Men kælderen var ikke rar.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til både Pool og Natskygge -  og til skyggen: Hun har et ifølge fotos et markant udseende, ikke ligefrem smuk, men kroppen ser Ok ud ? Så du må være tæt på sikker på, at det er hende ? OK knald tyder ikke på meget GFE ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidens søgefunktion kan med fordel benyttes :-) Mente nok at have set hende før - ikke selv prøvet dog.

Søgt på Sweet Alessia - Blandt andre søgeresultater denne:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Riberhus !!  Så blev man sgu lige i syv sind fuldstændig ligegyldig-  mindst! Ikke noget værre (ikke helt sandt, men alligevel....) end piger, hvor man nærmest er til irritation eller fuldstændig ligegyldig. Det kan være forståeligt, men man går med mærkelig smag i munden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja for helvede, gider man jo ikke, så vil man hellere tage al besværet og den lange vej i byen eller via nettet for at få noget ægte indlevelse! Hele fidusen her er jo at få en fin oplevelse og opleve at pigen faktisk også får en fin oplevelse (måske lidt til hendes overraskelse), uden for meget besvær og med garanti for 2.nd base ;).

men sig, hvis du tar chancen ;)

god aften!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
riberhus skrev, for 16 timer siden:

vist også anmeldt her - knap så positivt

 

Jeg besøgte hende i går, synte hun er meget positiv og service minded. Har smidt en anmeldelse 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...