Hop til indhold
Softcore

Amina , en gudekrop og så lille og lækker

Recommended Posts

Hejsa 

Det er sjældent jeg begår mig med at skrive anmeldelser siden Candy/Anna tiden .

Men jeg syntes simpelthen denne lille pige fortjener at blive nævnt .

Jeg er måske også skyld i at hun kom til danmark for jeg mødte hende første gang i budapest og blev total hooked på hende, så jeg spurgte om det ikke

var en ide at komme til danmark , og det gjorde hun så åbenbart  :) 

Hendes billeder er 100% ægte og alderen er også 21 , billedet hvor hun sidder på en seng med bamser bagved er taget i 'arbejdsværelset'. 

en stor superlækker seng og et rigtig erotisk soveværelse :) , lejligheden er ren og privat . 

Som sagt har hun en gudekrop og minder mig tilbage på Anna tiden .

At kærtegne hendes krop og små ungpigebryster er bare for lækkert, eller bare holde hende omkring hofterne eller på røven mens hun rider :-P

 Jeg har været forbi et par gang og er sgu lidt småforelsket selvom det er total gak. 

Engelsk kunne være meget bedre , men er sgu lidt ligeglad, hun forstår at gøre hvad der skal til og hvad jeg ønskede.

Amina

/Softcore

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Softcore skrev, for 1 minut siden:

ohhh , det ved jeg ikke ,,, havde munden fuld af andre ting :) 

Hehe...men er oplevelsen GFE eller mere PSE?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ubeskriveligt skrev, for 3 minutter siden:

Lagde lige mærke til at der er rabat i dag. 1200 for en rund time, måske man skulle snuppe en aftentur :D

kun til 20:00 står der  , men mon ikke det kan forhandles , det vil jeg næsten tro

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mekkeren
Ubeskriveligt skrev, for 3 minutter siden:

Lagde lige mærke til at der er rabat i dag. 1200 for en rund time, måske man skulle snuppe en aftentur :D

****** discount till 20:00 ****
1h 1200 


Kiss Amina.

For sent :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samdk skrev, for 11 minutter siden:

Hehe...men er oplevelsen GFE eller mere PSE?

hun er ikke PSE , men nok tæt på GFE , nu har vi også snart mødtes nogle gange, men at få lov at være med den krop så er 

jeg sgu ligeglad med GFE. Men siden jeg aldrig har kysset med hende , så er det lidt svært at kalde de GFE.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Softcore skrev, Lige nu:

kun til 20:00 står der  , men mon ikke det kan forhandles , det vil jeg næsten tro

 

Mekkeren skrev, Lige nu:

****** discount till 20:00 ****
1h 1200 


Kiss Amina.

For sent :D

Damn jeg glemte brillerne :D Nå jeg har vidst alligevel brugt mit hyggebudget :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen

Besøgte hende for nogle uger siden. Lækker krop - men kedelig attitude.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hankypanky888 skrev, for 8 minutter siden:

Hvilket pic er mest vellignende? og er har hun dejlig stram mis?  :))

De er alle meget vellignende, jeg syntes personligt hun er fantatisk smuk.

Der er ikke lavet meget photoshop hvis du mener det.

Hun er sgu dejlig stram og super smuk dernede. 

ps.

jeg er nok lidt forelsket så derfor er jeg roserød , kan se Aandersen har en lidt anden oplevelse , men stadig  positiv.

Husk jeg har også set hende flere gange.  men igen , vil man være med en krop som man bare har lyst til at spise ... så er det afsted.

 

/soft

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde fornøjelsen af at besøge Amina for er stykke tid siden og ville lige dele min oplevelse. 

Havde læst Aandersens tråd om hende, men hun så for dejlig ud til ikke at prøve det. 

Hendes krop kan man ikke sætte en finger på. Så petit og stram, solbrun og lækker. Søde store øjner omend hun virkede lidt genert. 

Vil ikke gå i detaljer om akten men det var ikke skidt. Jeg savnede dog noget kommunikation, måske en personlig preference, men det blev lidt akavet. 

Efter godt 50 min var jeg stadig ikke kommet, tror jeg var for nervøs pga den lidt akavede stemning og fordi jeg synes hendes krop er en 10'er. 

Da tiden var gået gav hun sukkende op og jeg forlod stedet med hovedet sænket i skam. Ikke noget jeg har prøvet før vil jeg sige. 

Så selvom hun er så lækker at det gør ondt, kommer jeg nok ikke forbi igen. Men snyd ikke dig selv for chancen hvis du er til petite, stramme piger, for der leverer hun. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

:) var forbi igår igen  igen !!

for mig så er der sgu ingen der slår den krop. men jeg elsker dem også små uden at være magre og de bryster er bare så yummi :-)

hun er åbenbart sammen med en veninde som hedder Kira , hilste kort på hende hvor hun stod i nogle hotpants . Damn en god røv og smuk . hun er så meget smukkere og mere sexy end hendes billeder viser.

hvis ikke man var 'trofast' type , så kunne jeg godt :-P

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Softcore skrev, for 20 timer siden:

hehe fandr lige ud af man kan få de 2 piger sammen :) .. nogle som har prøvet det ? .. så er det vel ikke helt 'utroskab' :)

Har bokat bägge imorgon för 30 min, återkopplar :D 

Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...