Hop til indhold
Rejsenetværk

Afpresning af massageklinikker

Recommended Posts

Politi og retsvæsen  12.07.2017 kl. 10:53 
Bandemedlemmer anholdt for afpresning af massageklinikker
Små sedler med et telefonnummer på er blevet lagt på massageklinikker af medlemmer af banden Loyal to Familia.
http://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE9719361/bandemedlemmer-anholdt-for-afpresning-af-massageklinikker/ 
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, rockerne ved med i det mindste i det store hele, hvor man har og hvad de kan finde på. De her nye (primært) indvandrergrupperinger og bander er skide farlige, fordi de er så fandens utilregnelige.

 

Hvem ved, om der ikke var futtet en massageklinik af, hvis ingen var anholdt og ingen betalte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Rockerne kræver nu også beskyttelsespenge af klinikkerne... og det ville desværre ikke være første gang i historien at en klinik er brændt ned eller at der er blevet skudt imod den (hvem husker ikke alle skudhullerne i det gamle SMS-planet, da det lå på Lyngbyvej). Jeg tror ikke nogen af de brodne kar har noget at lade hinanden høre for... indvandrere eller ej.

Nåh, men dejligt at der for en gangs skyld er nogen der skal stå til regnskab for den slags kriminalitet. Som regel slipper de jo afsted med det.. især de store rockerklubber

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Kun hårde straffe er hvad de fortjener uanset hvilken gruppering, er udvisning en mulighed skal den mulighed udnyttes maksimalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Link til samme pressemeddelelse på msn.com

http://www.msn.com/da-dk/nyheder/krimi/bandemedlemmer-anholdt-for-afpresning-af-massageklinikker/ar-BBEh4lA?ocid=ACERDHP17

Det er glædeligt at politiet har valgt at bruge en del resourcer på at opklare og finde frem til hvem, der står bag - synes det sender et klart signal til andre om ikke at få de samme ideer.
 

Vi må håbe de skyldige får rimelig lang tid til at tænke over tingene ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Jernsvinet skrev, for 4 timer siden:

Link til samme pressemeddelelse på msn.com

http://www.msn.com/da-dk/nyheder/krimi/bandemedlemmer-anholdt-for-afpresning-af-massageklinikker/ar-BBEh4lA?ocid=ACERDHP17

Det er glædeligt at politiet har valgt at bruge en del resourcer på at opklare og finde frem til hvem, der står bag - synes det sender et klart signal til andre om ikke at få de samme ideer.
 

Vi må håbe de skyldige får rimelig lang tid til at tænke over tingene ;-)

Dybest set er det rufferi og afpresning...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 15 timer siden:

Kun hårde straffe er hvad de fortjener uanset hvilken gruppering, er udvisning en mulighed skal den mulighed udnyttes maksimalt.

Hårde straffe er bare ikke hårde i Danmark. For det første er fængselsophold noget der ligner et ophold "Hilton" sammenlignet med ophold på et plejehjem.
Og får det andet så får disse typer altid beskikket dygtige forsvarsadvokater - til fordel dem, til ulempe for os gode borgere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

1 har du været i fængsle??, det er ikke så sjovt som det ser ud, og det er da bedre at behandle fanger ordenlige, end at skabe psykopater som bare vil skade samfundet når de kommer ud...

 

2, alle har ret til et ordenlige forsvar, vi regner jo med at alle er uskyldig indtil det modsatte er bevist...

 

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

1 har du været i fængsle??, det er ikke så sjovt som det ser ud, og det er da bedre at behandle fanger ordenlige, end at skabe psykopater som bare vil skade samfundet når de kommer ud...

Hvis du taler af egen erfaring, må du jo have gjort dig fortjent til det, eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm, indsat i fængsel, er nok noget jeg vil have tilgode iindtil jeg dør, om det er et luksus ophold er jo relativt, set med Rumænske, eller generelt østeuropæiske øjne er det ren luksus, men set med mine øjne og jeg har det fra fængselsbetjente jeg kender så er det ikke så fedt, men måske en omprioritering af straffeloven med markante mindste straffe kunne være et virkemiddel, eksempelvis voldtægt 12 års afsoning, mord livstid til døden, penge afpresning 10 år,  væbnet røveri 8 år, afsoningsforhold kunne så være i enkeltcelle, ingen privat tv, men en tv stue der lukkes kl.2200, lys slukket i celler 22:30, vækning 0600, møde på arbejde i værkstedet klokken 7 arbejde til klokken 1600 kun afbrudt af en frokost klokken 1130 -1200,  kosten ganske almindelig husmandskost, evt indleveret fra dagligvare handlen af deres datovarer, til halv butikspris. Et andet spørgsmål, er om det ikke er en menneskerettighed at afsone i eget land, med sprog og kultur markant forstå og navigere i, så den straf der er udmålt ved en domstol afsones i hjemlandet, det vil jeg menuerne menneskeret...

Jeg har intet til overs og kan ikke se nogen formildende omstændighed ved de forbrydelser jeg har nævnt i dette her indlæg...

Alko

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

En Thai Massage butik på Nørrebrogade i Randers har fået smadret den store rude 2 gange indenfor 1 uge. Jeg kender ikke indehaver eller omstændighederne, men man kunne da godt få en tanke eller to...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Jeg bor i området tæt ved thai massagen på Nørrebrogade 5 i Randers og det ser forfærdeligt ud med de smadret ruder. Tror den er helt lukket

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...