Hop til indhold
Guest Sparkster

Confessions of a serial sugardater: Del 2

Recommended Posts

Guest Sparkster

Positiv modtagelse og det faktum at det er sjovt at sidde og huske tilbage... gør af del 2 kommer her (plus jeg er elendig til at holde ferie).

Del 1 kan læses her :)

Advarsel... Endnu længere indlæg

Så tilbage på sugardaters.dk efter at have været væk i over et år. Det første der slog mig var at hyppigheden hvor ved jeg fik tilbudt hurtige aftaler, den var steget betydeligt... ligeledes var (og er der stadigt) er væld af ”piger” der gerne vil sælge billeder, eller have dig over på mail ret hurtigt. Jeg lærte ret hurtigt af det med mailen var en dårlig ide. Der gik ca. 10 minutter fra jeg havde sendt min email adresse til en ”pige” før der væltede en besked ind på min facebook (som jeg meget sjældent bruger til beskeder), der sagde noget alá 

Yo! overfør X til denne konto (faktisk konto nummer... idiot) eller vi deler screenshots med hele din familie/kollegaer/venner osv osv – En masse trusler. 

Denne henvendelse blev besvaret med et ”Nope...” og en politi anmeldelse, der skete selvfølgeligt intet, men af princip. Jeg er ikke bange for at blive afsløret... de fleste af mine venner ved det, min kollegaer mistænker det formentligt og min familie ser mig allerede som det sorte får, så der er ikke så meget at tabe ;) den type for afpresning prøvede jeg også en enkelt gang med en fyr der ringede efter jeg havde sendt mit nummer til pige, jeg reagerede på samme måde som med min nye facebook-buddie ;) og der skete ikke mere.

Nok om ubehagelighederne – denne her gang vidste jeg præcist hvad jeg ville med min profil og hvad jeg søgte efter, det gik rimeligt nemt med at møde piger til en cafe latte (drikker ikke skidtet mere af samme grund). Efter utroligt mange af disse berømte og berygtede kemi-dates, fik jeg kontakt med en ”sugarbabe”, 27, med et barn på 4-5 års alderen. Hun ville meget gerne mødes hos hende, og det blev en ret fantastisk og underlig relation. Vi datede helt klassisk og sluttede ofte dates af med senge-hygge, fast beløb hver gang ikke så meget bøvl, efter et par måneder var det et fast beløb hver måned... hvilket var meget nemmere :) Hun havde en tendens til at sige nogle virkeligt underlige ting under sex, og var vist ret glad for rolle spil – så som massøren der forfører klienten osv osv. Sjovt men meget akavet for mig, kan ikke tage det seriøst :D

Det holdt i et lille årstid, jeg tvivler på hun kun så mig – tror der var andre indover i ny og næ, eller også fik hun kontant tilførsel andet steds fra, hendes spise bord kostede 25.000... og hun var på SU (jeg gav IKKE 25.000 om måneden) – men vi havde det sjovt sammen og det sluttede ganske afslappet med en ”det var sjovt, men nu skal vi videre” - det var blevet meget kæreste agtigt, med SMS dagligt, forlængede weekender ind og udland, spændingen var væk og det var faktisk blevet små kedeligt.  

Så igen... tilbage på sugardaters ;)

Igen min erfaring er at bruger man tid på sin profil, de beskeder man sender ud (uden at sende en roman) så er det ikke særligt svært at finde en så pige, der gider bruge tid sammen med en (imod betaling... men stadigt). 

Mødte en ret sød, RUC-studerende... pas på med dem! Samme setup som med den tidligere, dates, sex, penge. Jeg så hende i en meget kaotisk periode af mit liv, hvor jeg pga en række mindre heldige beslutninger var nød til at flytte til Århus for en periode (arbejde på sjælland var udelukket) det var ikke noget problem for hende, hun indrettede endda den lejlighed jeg fik stillet tilrådighed... ikke min stil men hun var glad for resultatet og jeg levede i et Bob Marley helved. Hun kom og besøgte mig når hun havde fri fra sit studie... viste sig at det har man tit på RUC.

Det fungerede sådan igennem et halvt års tid, men sluttede imodsætning til mine tidligere forhold i en massen råben (hendes råben). Da jeg lige inden en sessions elskov spurte efter et kondom, noget vi ikke havde brugt i et stykke tid, og forklarede at jeg havde haft en smutter (firma-fest-ting) og lige skulle have testsvar inden vi kunne køre ubeskyttet igen... det startede en shit-storm uden lige, vi havde åbenbart aftalt at vi ikke så andre... den samtale var jeg gået glip af, så jeg blev kaldt mere eller mindre alt hun lige kunne finde på (blandt andet 'fister'... som i navnet... ikke det man gør). Det var selvfølgeligt ikke min intention at gøre hende sur... men sur det blev hun, og det sluttede der... lesson learned, selv om man tror der er en klar aftale om hvad der er okay, så skader det ikke at dobbelt tjekke i ny og næ.

Jeg sundede mig et par uger og var derefter i gang igen... en masse aftaler der ikke blev til mere end kaffe, eller et par dates. 

En eftermiddag sad jeg og skrev lidt med en pige der var helt ny derinde, hun fandt ideen om klassiske kønsroller ”pirrende” (lugtede lidt af et oprør god bless) og havde derfor oprettet en profil derinde – Jeg tilbød café kaffe, hun svarede tilbage med at det lød utroligt kedeligt, men der lå et hyggeligt bodega ikke så langt fra hende (Nørrebro), ikke mit normale ”crowd” men jeg tog afsted :) og mødte en sød, sjov, naturlig og i mine øjne utroligt flot pige... vi endte med at sidde der ret længe og lettere beruset skete der nu det der skete :D jeg betalte naturligvis hvad vi drak og når jeg sendte hende i baren beholdte hun bytte pengene og kaldte det et ”service gebyr” med et flabet smil... jeg var ret solgt.

Et par dage efter spiste hun hos mig, helt klassisk ”sugardate” hygge/sex/penge – ikke så meget bøvl, og vi aftale at ses om et par uger da hun skulle ud og rejse med noget familie og jeg havde et job der skulle reddes. 

Klokken ret sent et par dage efter, så ringer hun lettere beruset og spørger hvad jeg laver... jeg laver intet (tragisk nok) – hun snupper en taxa og så var der dømt booty-call, hun ender med at overnatte, noget jeg normalt ikke gør hjemme hos mig pga. min datter der altid griber chancen for lidt drama ;) om morgenen laver jeg morgen mad, og over morgen maden forsøger jeg at række det beløb hun også fik sidste gang, hun kigger på mig og med hendes flabede smil siger hun noget alá (Kan jeg ikke knalde dig, fordi jeg har lyst til det)... jeg ligger pengene i lommen igen.

Vi ser hinanden en del gange inden for ret kort tid, nogen gangen spørger hun ”kan du ikke stikke mig x til den bøde jeg har fået for y” (Igen oprørsk... love it) andre gange vil hun ikke have noget... besynderligt og det rykkede ved min regler. Hvor nummer et er: så længe der er penge, er der ikke kærlighed. 

En aften for lidt over en månedstid siden, begyndte hun at snakke om at hun ikke ser andre, hun spørger til om jeg gør, det forklarer jeg at jeg ikke gør – en af gangen... how I roll – så begyndte hun at snakke om hvor godt hun havde det sammen med mig, jeg fortalte at jeg havde det på samme måde i overensstemmelse med sandheden, samtalen stikker lidt af og pludseligt er vi ”kærester” :) citationstegn tilføjede hun i starter, for at give mig en blød overgang (hendes ord). 

Nu i skrivende stund udvikler forholdet sig som de nu gør, alt er lyserødt og dejligt – alle mine bange anelser mht til aldersforskel (13 år), vores meget forskellige baggrund og min datter.  Har vist sig at være ubegrundet (bortset fra datteren der laver lidt drama, men det er nu på et niveau hvor det er til at leve med :) )

Der er naturligvis en masse jeg har hoppet meget let over :) men dette er mere eller mindre, mine oplevelser med sugardaters.dk – er virkeligt glad for jeg opdagede siden, der har givet utroligt mange fantastiske oplevelser – man finder det man søger, hvis man søger ordentligt.

Tak fordi du gad at læse med :)

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lowmax

Spændende læsning, sparkster. Jeg har lidt overvejet  sugaruniverset, da almindelig dating er for kedeligt, og mit forhold til de to gper jeg har set fast, er blevet lidt for kammeratligt. Når man begynder at kende en pige rigtig godt og holde af hende, så er der sgu noget unaturligt over at betale for hendes selskab. Men det jo sådan gamet er. Jeg må videre;) 

have fun out there :) vi lever (formentlig) kun en gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en fornøjelse at læse dine indlæg, Sparkster! Har slet ingen planer om at skulle ned af dén vej - men jeg har heller ikke planer om at blive hverken morder, svindler eller betjent, og nyder dog en god kriminalroman. Tak for at dele dine erfaringer med os!:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have læst første del, blev jeg pirret til også at læse denne del. Du har haft nogle skønne oplevelser, og det var interessant og spændende at læse dem, og..... så endte det hele jo godt hvor prinsen og prinsessen fik hinanden til sidst.  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Mange tak for den positive feedback :) 

TheVoice skrev, for 24 minutter siden:

så endte det hele jo godt hvor prinsen og prinsessen fik hinanden til sidst.

Det vil tiden vise, men lige nu er jeg idiot-lykkelig ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot skriv, Sparkster. Får mig virkelig til at overveje SD.

Har du noget imod at forklare lidt om, hvad du normalt har betalt? Hvad forventes der fra pigernes side? Er vi oppe på GP niveau i beløb el. lavere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Hej @j2724 først tak :) 

Efter som at jeg ikke rigtigt har benyttet mig af de piger der kommer med time/yddelses priser derinde så er det svært at sammenligne priser, Så det bedste svar jeg kan komme med er ikke særligt godt ;) nogen gange over, nogen gange under.

Jeg husker at @Rejsenetværk havde lavet en tråd om emnet... måske han kan hjælpe med at grave den frem, mine søge egenskaber er mangelfulde :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Her er 3 tråde, hvor hjælpsomme brugere af sugardating har bidraget med informationer om priser, for at kunne bruge konceptet, når først du har oprettet en profil på et site, samt mange andre gode tips som aktive sugdatere.
 
De planer jeg selv har, og som jeg i de tråde havde en forventning om at realisere indenfor 2 - 3 måneder, har desværre siden vist sig ikke at udgøre en mulighed for mig.
 
Egne planer er ikke opgivet, men de er udsat på ubestemt tid, for det skal prøves om jeg kan opnå en sugardate?
 
Hvad gør jeg forkert på SugarDaters®
Startet af 19517, 25. April 
Hvad koster det at sugardate
Startet af Rejsenetværk, 25. April 
Er andre end Sugardaters.dk brugbare?
Startet af Rejsenetværk, 7. Maj
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...