Hop til indhold
GBFyn

SOMMER GB PÅ MIDTFYN TORSDAG DEN 20. JULI KL. 13.00 – KL. 15.00

Recommended Posts

Naboens frækkeste datter som GB-debutant!!

 

Maria er en super smuk og fræk 21 årig pige. Hun er 168 cm høj, vejer 67 kg. med lækre kvindelige former og helt uimodståelige 75D bryster!! Hun er selvfølgelig helt glat, velduftende og indbydende.

 

Hun er som nævnt GB-debutant, så anal tilbydes ikke, men ellers er hun klar på alt. Alt sex er naturligvis med kondom, men hun sutter meget gerne uden og man må gerne komme i munden på hende. Og ellers er hun vild med at I sprøjter på hendes D-skål J

 

Derudover nyder hun at blive slikket, og håber, at der er nogle, som vil varme hende godt og grundigt op med intensiv tungeleg. Lidt blid dominans og et lille klaps i numsen siger hun heller ikke nej til.

 

”Det tager nok kun 5 min. som de siger i Fakta”, men Maria er klar i to timer og hun håber, at alle vil tage rigtig mange frække ture med hende.

Vi har lavet en særdeles attraktiv enhedspris for begge timer: Kun 1.600 kr.!!

 

Vi forventer, at du er velsoigneret og har almindelig pli og respekt for både Maria og de øvrige mænd, som deltager, således at GB’et kan afvikles i en fræk og behagelig stemning.

 

Tilmelding senest den 18. juli. Vi ser meget gerne, at du skriver lidt om dig selv, såsom din alder, højde, vægt, kropsbygning og erfaring.

 

For yderligere oplysninger og tilmelding: [email protected]

 

Bemærk!! Vi er yderst seriøse omkring dette og beder også om, at I er det. Tanken om et GB er fræk og kan tænde næsten alle - men hvis du alligevel ikke har modet til at deltage, så lad venligst være med at spilde vores tid.

Maria3.png

Maria2.png

Maria1.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræk

For dyrt... springer også over og venter til de starter ny sæson i Vejle 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Rescue51 Hun er virkelig også dejlig, kan jeg godt love. Og tak, jeg håber og tror, at vi får en fræk og hyggelig eftermiddag.

@Fræk Jeg synes vitterlig, at det er en yderst fair pris for hele 2 timer med denne smukke og frække unge pige. Og hvis jeg ikke tager helt fejl, så er det vist nogenlunde samme priser, der opereres med i Vejle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Hun ser saftig ud :-)

Håber på en anden dag ....og mulighed for deltagelse i mindre end 2 timer ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige fået bekræftet af hende, at det altså er mega fransk MED slug, som hun tilbyder :-P

Alene det koster jo adskillige hundrede kroner ekstra andre steder - så kære mænd slå til nu og lad os sammen give Maria en fantastisk oplevelse :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
GBFyn skrev, for 3 timer siden:

@Rescue51 Hun er virkelig også dejlig, kan jeg godt love. Og tak, jeg håber og tror, at vi får en fræk og hyggelig eftermiddag.

@Fræk Jeg synes vitterlig, at det er en yderst fair pris for hele 2 timer med denne smukke og frække unge pige. Og hvis jeg ikke tager helt fejl, så er det vist nogenlunde samme priser, der opereres med i Vejle.

Helt enig at det er en yderst fair pris. Var det ikke fordi jeg var på ferie i udlandet så kom jeg gerne forbi. God fornøjelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GBFyn skrev, for 6 timer siden:

@Rescue51 Hun er virkelig også dejlig, kan jeg godt love. Og tak, jeg håber og tror, at vi får en fræk og hyggelig eftermiddag.

@Fræk Jeg synes vitterlig, at det er en yderst fair pris for hele 2 timer med denne smukke og frække unge pige. Og hvis jeg ikke tager helt fejl, så er det vist nogenlunde samme priser, der opereres med i Vejle.

Ja for 2 piger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været med i Vejle 2 timer for 1200

Annoncerne slettes jo når arrangementet er ovre

Nå men jeg ønsker jer en god fest og jeg har ikke råd og heller ikke tid

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay - jamen jeg synes stadig, at det er en yderst attraktiv pris. Og heldigvis kan jeg da se, at andre er enige med mig.

Tak :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand
GBFyn skrev, for 17 timer siden:

@Knajten Så har jeg da kigget helt forkert tidligere. Vil du ikke linke til et GB, hvor man har kunnet få 2 piger i 2 timer for 1.600 kr.?

Der er masser af gb til 1600 ,dog er det meget langt tid siden det kostede 1200 og var typisk for en pige , 1600 for 2 timer er vel den normale pris nu på 2 piger . ha et godt gb :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er i øjeblikket 6 tilmeldte, hvilket vi er meget tilfredse med - men desværre ved vi jo også, at der kan komme sidste øjebliksafbud. Og Maria vil meget gerne have, at der var 7-8 mænd, som ville deltage. Så derfor har vi besluttet, at vi smider en sommerrabat på dette GB :-)

NY PRIS: KUN 1.400 KR. FOR BEGGE TIMER!!! :-P:-P:-P

Prisen gælder naturligvis også de 6 mænd, som allerede har tilmeldt sig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
GBFyn skrev, den 7/12/2017 at 11:05:

Jeg har lige fået bekræftet af hende, at det altså er mega fransk MED slug, som hun tilbyder :-P

 

GBFyn skrev, for 1 time siden:

NY PRIS: KUN 1.400 KR. FOR BEGGE TIMER!!! :-P:-P:-P

 

Jeg vil anbefale dig at rette det oprindelige indlæg med de ændringer der er sket. Det er ikke sikkert at alle besværer sig med at læse hele tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan kun rette i den første time efter du har startet et opslag. Kan du ikke lave en ny tråd med samme overskrift og den nye pris.

Sejer

Del dette indlæg


Link til indlæg

@sejer Okay så kan jeg bedre forstå, at jeg ikke kunne finde redigeringsknapoen ☺

Jeg vil følge dit råd og lave et nyt redigeret opslag i morgen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...