Hop til indhold
Guest Max speed

Bedste FKK lige nu...

Recommended Posts

Guest Max speed

Hej med jer

Overvejer at forkæle mig selv med en tur til Tyskland. Hvor er det bedste FKK lige nu? Søde, flotte og frække kvalitets piger er vigtigere end buffeten. og gerne et sted der ikke er for meget af en intrigant rumænsk bitch mafia. Sidste ønske: ikke for langt fra en international lufthavn.

Håber I har nogle gode bud, Mange sommerhilsner 

Max

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max speed skrev, for 2 timer siden:

Hej med jer

Overvejer at forkæle mig selv med en tur til Tyskland. Hvor er det bedste FKK lige nu? Søde, flotte og frække kvalitets piger er vigtigere end buffeten. og gerne et sted der ikke er for meget af en intrigant rumænsk bitch mafia. Sidste ønske: ikke for langt fra en international lufthavn.

Håber I har nogle gode bud, Mange sommerhilsner 

Max

Der er søde, flotte og frække piger på alle de KKK klubber jeg har besøgt. Så hvis det er det eneste du går op i så kan jeg ikke sige at en er bedre end en anden. 

Den klub jeg har besøgt med flest piger fra forskellige lande er nok Golden Tims tæt ved grænsen til Holland. Der er dog noget vej til lufthavnen i Düsseldorf.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dialga

Har lige være på weekend tur fredag til søndag på samya alle 3 dage. Dejlige piger masser af forskellige typer lige fra naboens datter til den blonde Bimbo med store sili kasser. Prisen er 30/60min 50/100euro. Så prisen er steget og alt er med gummi. Transport med det offentlige fra cgn lufthavnen er ca. 45min. Og koster 2.80euro. 

Fly med Ryanair fra Cph koster jo næsten ikke noget. Og tager en times tid. 

Dog er samya i weekenden efter kl. 22 en party Club med masser af kys og høj musik.  

Alternativ er mondial som jeg dog ikke testede denne weekend, men med det offentlige er det ca. Samme tid. 

 

Dialga

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kwassi2 skrev, for 8 timer siden:

Der er søde, flotte og frække piger på alle de KKK klubber jeg har besøgt.

hmmm. Har pigerne hvide spidse hætter på og brændende stripperstænger? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var i sommers lidt på rundtur hos bl.a. FKK World, FKK Sharks og hvad jeg nu ellers nåede. De absolut flotteste piger var FKK Sharks i Frankfurt - og så er der 25 km fra lufthavnen.

Sidst jeg var på Oase havde de flotte piger, men servicen var ikke så god, og som vinterklub hvor man er indefor er Sharks bedre da man har bedre udsigt til herlighederne. Sidst jeg var på World (i sommers= var line-up virkelig dårlig. Artemis har en line up der er næsten som Sharks var sidste, men Sharks har en bedre indretning, lidt bedre service og lidt flottere piger og så er de 10 euro billigere pr tur og 15-20 euro billigere i entre end Artemis.

Det var alt sammen i sommers - tingene kan have ændret sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Max speed

Smutter snart en tur på Sharks, nogen friske nyheder derfra? Er det værd at dreje ind om Palace også?

Venligst 

Max

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Skal formentlig forbi NRW i Februar.....dvs fly enten til Düsseldorf eller Frankfurt ( jeg skal være et sted næsten midt imellem de to byer ) - får mulighed for 2 besøg....så gutter what to do ?

Skal det være Dusseldorf ( Acapulco, Termingirls 24 m.m ) el. Sharks, Palace m.m ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville vælge Sharks som første valg og så Acapulco som andet valg. Hvis du skal bo midt imellem de 2 klubber så vil der være ca. 1 time kørsel om du køre til Sharks eller Acapulco.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er stadig tilhænger af Bernds Saunaclub. Ikke så stor en klub, men stemningen er altid god. Flyv til Køln, tag s-toget direkte fra lufthavnen til Hennef. Derfra bus 522 til Lichtenberg, andet stop (mener jeg) efter bussen drejer fra hovedvejen. Fra stoppestedet er der 15 min gang. De har desværre kun åbent på hverdage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...