Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/224351

 

hun er godt nok en skøn pige 

jeg havde bestilt en hel time og det fortrød jeg på ingen måder. Stedet er meget afsides og der er flere piger på ejendommen og jeg forvente st de hyggede sig vældigt da jeg kom på besøg. Men jeg havde valgt Tena på forhånd men kunne også få lov at hilse på den anden pige. Men jeg var sikker på mit valg. 

Hun er er lille tæt pige men absolut velproportioneret og lige efter min smag

brysterne er ikke så store men ansigtet er fantastisk smukt og hendes smil kunne i hvert fald tryllebinde mig. Hun tog fat om kalorius og de blev hurtigt gode venner ;0)

hun sutter grådigt og sultent og jeg fik kys og mere med i pakken. Kemien var 10/10 og min erfaring er at det er afgørende for den samlede oplevelse. Jeg fik sex forfra, bagfra oppe og nede.  Og efter at hun havde taget første ladning   Begyndte hun at oliemassere ryggen og baller og ben. Det gav liv i kalorius igen og hun red mig til endnu en ladning som hun tog imod med tungen. Eneste minus er at hun ikke taler alt for godt engelsk men hun taler kropssprog ;0)

gentagelsesfare 10/10 jeg skal helt sikkert på besøg hos hende igen

stedet 9/10 rent og pænt og meget afsides

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er tæt på Tvis. Ca 10 km fra Holstebro

man kan godt få forvogn og hænger ned til huset, der ligger 100 m

nede af en grusvej..men man kan ikke vende... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
mand38 skrev, for 43 minutter siden:

Vis det er skamlæber du mener...

Er nu ret sikker på det ikk er det Skalde mener :shock::P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde
Thaimig skrev, for 7 timer siden:

Er nu ret sikker på det ikk er det Skalde mener :shock::P

Nemlig nej. :) Det står jo direkte i annoncen at hun har stor clit, men om det bare er salgs gas er jo ikke til at vide. :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde
Picasso skrev, den 11/7/2017 at 10:24:

Er der nogen der har prøvet, den anden pige på stedet?

Jeg tror, hendes navn er Jenny.

Gad også godt at høre om nogen har erfaring med Jenny, for hun er da godt nok et lille fint nips. https://annoncelight.dk/showad/218754

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet dem begge og skal Jeg vælge bliver det helt klart Jenny. Hun  er både den kønneste og den billigste. 

Nu har jeg ikke så meget erfaring med thai massage, så om massagen var god dårlig eller hvad man kan forvente, ved jeg ikke. 

Derimod var sexen virkelig kedelig. Fik indtryk af, Hun ikke brød sig om dette. Om det så var mig og min fitness trænede krop, Hun ikke brød sig eller det er generelt, ved jeg jo ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Konsulen skrev, for 1 time siden:

Har prøvet dem begge og skal Jeg vælge bliver det helt klart Jenny. Hun  er både den kønneste og den billigste. 

Nu har jeg ikke så meget erfaring med thai massage, så om massagen var god dårlig eller hvad man kan forvente, ved jeg ikke. 

Derimod var sexen virkelig kedelig. Fik indtryk af, Hun ikke brød sig om dette. Om det så var mig og min fitness trænede krop, Hun ikke brød sig eller det er generelt, ved jeg jo ikke. 

Du har nok været for lækker til at hendes sprøde krop kunne klare det. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Konsulen skrev, den 1/8/2017 at 11:34:

Har prøvet dem begge og skal Jeg vælge bliver det helt klart Jenny. Hun  er både den kønneste og den billigste. 

Nu har jeg ikke så meget erfaring med thai massage, så om massagen var god dårlig eller hvad man kan forvente, ved jeg ikke. 

Derimod var sexen virkelig kedelig. Fik indtryk af, Hun ikke brød sig om dette. Om det så var mig og min fitness trænede krop, Hun ikke brød sig eller det er generelt, ved jeg jo ikke. 

Du har prøvet dem begge? Kan du så be- eller afkræfte om Tena rent faktisk har en stor klitoris? Det har jeg nemlig en svaghed for, så hvis det er sandt skal man jo nok have startet folkevognen og kørt en tur mod Holstebro :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skuffet,  besøgte Tena i dag.  Der var ikke kys, selvom jeg spurgte forinden, og fik yes.  

Der var ingen empati - øv.  Det skulle bare overstås.

Kommer der ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
steenbukken skrev, for 1 time siden:

Skuffet,  besøgte Tena i dag.  Der var ikke kys, selvom jeg spurgte forinden, og fik yes.  

Der var ingen empati - øv.  Det skulle bare overstås.

Kommer der ikke igen.

Svarer 100 pct til min oplevelse med hende...lækker pige men uengaret og maskinelt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja - jeg kan synge med i det kor, som de sidste indlæg her beskriver. Jeg havde efterspurgt B2B og efterfølgende sex. Det var mere alm massage end B2B og engagementet kunne ligge på et lille sted. Selvom jeg havde spurgt om at slikke hende, så blev det heller ikke tilbudt.

Har derimod været ved http://www.lemvig-thai.dk/  og fået en fantastisk oplevelse ved nummer to besøg. Husk selv at medbringe kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
1001nat skrev, 1 time siden:

Tja - jeg kan synge med i det kor, som de sidste indlæg her beskriver. Jeg havde efterspurgt B2B og efterfølgende sex. Det var mere alm massage end B2B og engagementet kunne ligge på et lille sted. Selvom jeg havde spurgt om at slikke hende, så blev det heller ikke tilbudt.

Har derimod været ved http://www.lemvig-thai.dk/  og fået en fantastisk oplevelse ved nummer to besøg. Husk selv at medbringe kondom.

Måske skulle du skrive en selvstændig anmeldelse af stedet ved Lemvig (eller linke til en eksisterende, hvis den er lavet) :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...