Hop til indhold
underdog40

Er det "normalt" at have gaver med?

Recommended Posts

Borende X skrev, den 9/7/2017 at 20:53:

 

Det, der imidlertid betyder noget i denne sammenhæng, er, at pigen bliver klar over, at den besøgende har tænkt både på hende og har forberedt sig på besøget hos hende.

Jeg har således altid haft et eller andet med til de glædespiger, jeg besøger. Måske ikke det helt store, men de har i hvert fald altid fattet symbolværdien.

 

Bebop skrev, for 3 timer siden:

 

Men det har den besøgende jo ikke. Han har måske fantaseret - ikke tænkt på hende, som han ikke kender. Det er en høflighed, en abstrakt anerkendelse af den anden som et principielt ligeværdigt menneske, men det er ikke noget personligt - det kan det ikke være i sagens natur. Og de fleste vil derfor udmærket vide, at den fremmede gavegiver ikke har tænkt på dem. Men det siger jo noget om, hvilken attitude man går til mødet med. Desværre siger det ikke noget entydigt, for man kan både blive tolket som "høflig" og som "håbløst romantisk og ude af trit med situationen". :)

 

Som du selv er inde på, kan adfærden/gestusen  tolkes forskelligt. Jeg er sådant set enig i, at man i de fleste tilfælde ikke kender personen, altså som personen er på godt og ondt udenfor rollen GP.  Det er jo ikke anderledes hvis vi taler kolleger, bekendte, kunder, leverandører osv. 

Derfor kan man jo godt sige "jeg kender pigen, og min gave er personlig". Gaven er måske valgt ud fra, at man ved at pigen er meget glad for vingummibamser eller hvad ved jeg. Har man besøgt kvinden flere gange, kan man da sagtens have tænkt på hende. Det er da rigtigt at årsagen og bevæggrundene kan være meget forskellige, men der jo meget imellem almen høflighed og "håbløs romantisk".

Det er ikke noget jeg gør meget i, men det er da sket at jeg har givet en farvorit pige en gave. Jeg har gjort det ved hendes fødselsdag, eller andre mærkedage, eller bare for at vise, at jeg værdsætter hende.  Jeg har også selv oplevet at få en lille ting i ny og næ.

Er der god kemi imellem parterne synes jeg det er god måde at vise det på (lejlighedsvis - man skal ikke overdrive) Omvendt tror jeg næppe det kan flytte det store omkring kemi. Så alt i alt synes jeg blot det er en sød lille adfærd, at nogen indimellem giver pigerne en lille gave.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Normalt eller normalt... :huh:

Det første års tid havde jeg ingen gaver med, der var jeg gaven :D så blev det til jul og fødselsdags gaver, ikke noget særligt, bare noget småt. Nu har jeg efterhånden givet forskellige ting i gave, nogle ting er en større succes end andet, kan man se på pigens reaktion :D

Nu er jeg til de gentagne besøg, men det er langt fra hvert besøg at jeg har en gave med til de faste / halv faste piger, da jeg føler at det "at give en gave" devalueres hvis jeg altid har noget med. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 16 timer siden:

Nu er der jo nogle af os, der ikke opsøger en ny pige hver gang, vi drager ud.

EDIT: Jeg er ikke vågen selv. Men jeg kommenterede i forlængelse af bl.a. StudineMilf og det der fulgte af hendes kommentar. Jeg ærgrer mig lidt over, at du ikke læser i kontekst. Her kommenterede jeg situationen med gave ved første besøg, som er trådens emne. Og du skrev jo selv, at du altid har en gave med, og en gang skal jo være den første.

Jeg er med på, at der er andre situationer, fx også hvor man har fået et mere indgående indtryk af hende herindefra eller har haft en længere indledende dialog på anden vis ;)

TheVoice skrev, for 13 timer siden:

Har man besøgt kvinden flere gange,

... er det et andet udgangspunkt end min kommentar tog. :)

 

 

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Borende X skrev, den 10/7/2017 at 00:00:

Du skulle prøve noget helt nyt: Prøv at tage bare en guldbarre med og se, hvordan den bliver modtaget.

Det varmer da at ens gæster engang imellem tænker: i dag et stk chokolade, en buket fra tanken.... self føles det dejligt og de gæster der gør det føler for det og thats it...... som regel gæster jeg kendt i længere tid..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, at anerkendelse og respekt vises ved opførsel og samtale før, under og efter. Gaver har intet med det at gøre, og lyder for mig, hvis vi ikke taler om fødselsdage eller lignende, mest som selvfed, indbildt pladderromance, for at få gæsten til at have det bedre med sig selv. "Jeg er ikke som alle de andre..."

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg er en af dem sim ofte får gaver - både store og små... og jeg bliver virkeligt glad for det.

Det kan være både nye og knapt så nye gæster. Det som jeg syntes går igen og igen med dem som kommer med en gave er at de ofte har tænkt mere over at skulle besøge mig :-). Jeg har fået alt lige fra parfume til specielle lakridser,vin og undertøj. Jeg bliver lige glad hver eneste gang..... min indtryk er ikke at det er noget som mænd gør for at opnå noget - men at det som sagt er en 'jeg sætter pris på dig' opmærksomhed :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 time siden:

Jeg er en af dem sim ofte får gaver - både store og små... og jeg bliver virkeligt glad for det.

Det kan være både nye og knapt så nye gæster. Det som jeg syntes går igen og igen med dem som kommer med en gave er at de ofte har tænkt mere over at skulle besøge mig :-). Jeg har fået alt lige fra parfume til specielle lakridser,vin og undertøj. Jeg bliver lige glad hver eneste gang..... min indtryk er ikke at det er noget som mænd gør for at opnå noget - men at det som sagt er en 'jeg sætter pris på dig' opmærksomhed :-)

 

Hvordan er det nu med trusser og BH ? den ene skal købes lidt for stor, og den anden lidt for lille ? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, den 12/7/2017 at 19:39:

Hvordan er det nu med trusser og BH ? den ene skal købes lidt for stor, og den anden lidt for lille ? :rolleyes:

Aaah nu er det vist også blevet lidt in at have en ordenligt latino-røv. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg havde en fast GP, der fik hun gave eller gaver hver gang vi mødtes. Til jul var det flere gaver. Ret hyggeligt og når hun så gaven ligge på bordet pakket ind, så kom det store smil frem og hun spurgte til, om det var til hende.

Da jeg var på erotisk Prag ferie, der havde jeg noget fin chokolade med til de søde piger. Chokoladen blev givet efter hyggestunden. Ikke alle chokoladerne blev givet ud.

Jeg har også haft gave med flere gange i Danmark til første gangs besøg, der er gaven som regel modtaget med smil og Tak,

Vi drenge er forskellige ligesom GP, nogle af os nyder at have en gave med og så er det jo fint. Så der er ikke noget med normalt eller unormalt, det handler mere om hvem vi hver især er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nogen gange haft små hjemmelavet gaver med til SM legen. Er altid blevet velmodtaget ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 1 minut siden:

Er altid blevet velmodtaget ;)

hvordan vurderer man det?

hvis man bliver straffet hårdt, var gaven så god eller var den dårlig? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 11 minutter siden:

hvordan vurderer man det?

hvis man bliver straffet hårdt, var gaven så god eller var den dårlig? ;) 

;) har en enkel gang fortrudt, at jeg havde lavet en god tung pisk, som gave ved et besøg, syntes måske nok den blev rigelig afprøvet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...