Hop til indhold

Recommended Posts

Hej drenge.. 

blot en lille advarsel.

hvis man er til lidt store piger, med dejlig store bryster, kan man nemt falde for hende her:

https://annoncelight.dk/showad/215944

men lad være.. ikke et eneste af hendes billeder passer på hende.. hun har en utrolig sød stemme, men så snart hun dukker op på cam, ja det var der jeg prøvede hende, er hun godt nok ikke lækker og hun viser ikke ansigt...

jeg slukkede efter 2 min, fordi jeg ikke gider de fake profiler og kalorius ikke ville noget efter det syn

 

god søndag til jer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes nok, at fake er et misbrugt ord her.

Smag er selvfølgelig meget forskelligt, men jeg har haft fornøjelsen af Julia live i en lejlighed nær Køge og jeg havde en rigtig god oplevelse.

Ja hun er ikke en slank pige, lidt chubby og med en del af sit fylde siddende på maven. Men hun har et smukt ansigt med nogle smukke og tændte øjne, en charmerende personlighed og en sexet udstråling. Måske kommer det mere til udtryk, når man er i rum med hende.

Jeg havde en rigtig fræk oplevelse sammen med hende og hun er da i mine planer for et genbesøg.

Hendes billeder er af hende, men de er hjulpet en del på vej.

Pointen er bare, at fake er hun ikke og irl. er hun en rigtig god og fræk oplevelse - selvfølgelig ikke for alle.

/Tenderness

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg været sammen med hende og jeg kunne du godt se, at det lignede hende.

Så at beskylde hende for at være fake herinde, synes jeg ikke er helt iorden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...