Hop til indhold

How to make your own vagina or anus sex toy

Featured Replies

Skrevet

Der bli'r nok snart udsolgt af Pringles ...

Billedresultat for pringles

Skrevet

Ja ja, det skulle jo prøves, så jeg rullede gardinerne for, og fandt røret og de øvrige ingredienser frem. Forede først røret med en plasticpose, tog fire grydesvampe, og her tror jeg det er vigtigt, at vende den grove side mod rørets vægge - hvilket jeg også valgte. En gummihandske og noget billigt bodylotion fra Netto. Så var jeg klar.

Det tog lidt tid, at få en ordentlig rejsning på bare ved at sidde og kæle for et paprør! Selvom jeg havde valgt et rør til Yonex fjerbolde, så var det altså ikke det mest ophidsende i verden, tro mig, men det lykkedes dog.

Følelsen var ok, og det var sjovt at prøve, men der er dælme langt til den virkelige verden. Den vælger jeg helt sikkert næste gang.

God fornøjelse ...

Skrevet
  • Author

Du er i sandhed en handlingens mand Julius :)

Men mangler der ikke lige en selfie i gerningsøjeblikket ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

En selfie!?

Ja det ku' da ha' fået den sidste gnist af erotisk opstemthed til at forsvinde, hvis jeg også skulle koncentrere mig om at tage billeder af akten med min jomfru ...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.