StudineMILF 9501 Skrevet 5. Juli, 2017 Jeg vil smutte over og danse lidt FUNK Kram SM 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Madame M Skrevet 5. Juli, 2017 StudineMILF skrev, for 5 minutter siden: Jeg vil smutte over og danse lidt FUNK Kram SM tja så vil jeg blive inde i mit varme Domicil idag og drømme mig frem til ferie i næste uge gooog dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 5. Juli, 2017 Madame M skrev, Lige nu: tja så vil jeg blive inde i mit varme Domicil idag og drømme mig frem til ferie i næste uge gooog dag Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnsonrocks 293 Skrevet 5. Juli, 2017 StudineMILF skrev, for 21 minutter siden: Jeg vil smutte over og danse lidt FUNK Kram SM smukke MILF :-).... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 5. Juli, 2017 StudineMILF skrev, for 1 time siden: Jeg vil smutte over og danse lidt FUNK Kram SM Det er lige en sætning man skal koncentrere sig om at læse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 5. Juli, 2017 holstebronx skrev, for 44 minutter siden: Det er lige en sætning man skal koncentrere sig om at læse FUNK som i ryste kroppen fuldstændig a led og jeg klarede den sku så nu er belønningen en dejlig salat. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 5. Juli, 2017 Johnsonrocks skrev, for 2 timer siden: smukke MILF :-).... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 5. Juli, 2017 Tak og dejligt dag til dig.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 5. Juli, 2017 (edited) StudineMILF skrev, for 6 minutter siden: FUNK som i ryste kroppen fuldstændig a led og jeg klarede den sku så nu er belønningen en dejlig salat. Ja ja...jeg er ikke dum vel FUNK ----> FCK ----> FUCK Redigeret 5. Juli, 2017 af holstebronx 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 5. Juli, 2017 holstebronx skrev, Lige nu: Ja ja...jeg er ikke dum vel FUNK ----> FCK ----> FUCK For guds skyld ikke FCK men BRØNDBY 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 5. Juli, 2017 God dag til dig @StudineMILF og Forza FCK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 5. Juli, 2017 StudineMILF skrev, 1 time siden: FUNK som i ryste kroppen fuldstændig a led og jeg klarede den sku så nu er belønningen en dejlig salat. Dygtig pige...rart at høre at du holder dig fit for fuck... Det har været en fin sommerlig dag i dag... Så tænker, at en lynstang vel kunne være på sin plads ovenpå salaten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 5. Juli, 2017 Anilingus skrev, for 13 minutter siden: Dygtig pige...rart at høre at du holder dig fit for fuck... Det har været en fin sommerlig dag i dag... Så tænker, at en lynstang vel kunne være på sin plads ovenpå salaten. Nej desværre, for jeg er gået i skrap træning. Milfen har jo taget lidt på foran på maven, så hun ligner snart Michelin Manden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 5. Juli, 2017 StudineMILF skrev, for 6 minutter siden: Nej desværre, for jeg er gået i skrap træning. Milfen har jo taget lidt på foran på maven, så hun ligner snart Michelin Manden En dejlig kvinde kan der ikke blive for meget af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 5. Juli, 2017 Pik sprøjt skrev, for 6 minutter siden: En dejlig kvinde kan der ikke blive for meget af Tak PS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 5. Juli, 2017 StudineMILF skrev, for 21 minutter siden: Nej desværre, for jeg er gået i skrap træning. Milfen har jo taget lidt på foran på maven, så hun ligner snart Michelin Manden I ligestillingens navn : Micheline Kvinden Lidt lynstang inden sovetid gør dig vel ikke tykkere... Tværtimod har jeg hørt at det lynstang kan gøre, bevirker en masse gode ting for kroppen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 5. Juli, 2017 Anilingus skrev, for 12 minutter siden: I ligestillingens navn : Micheline Kvinden Lidt lynstang inden sovetid gør dig vel ikke tykkere... Tværtimod har jeg hørt at det lynstang kan gøre, bevirker en masse gode ting for kroppen ? For mig er en lynstang = is Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gylon81 301 Skrevet 5. Juli, 2017 Også en dejlig dag til dig frække det der nu er tilbage af den 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 5. Juli, 2017 (edited) StudineMILF skrev, for 16 minutter siden: For mig er en lynstang = is Jamen det er det da også SM... Det er en Øko jordbær trold også, forresten: Kært barn har mange navne...ganske ligesom den der anden stang forøvrigt. Redigeret 5. Juli, 2017 af Anilingus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 5. Juli, 2017 Anilingus skrev, Lige nu: Jamen det er det da også SM... Det er en Øko jordbær trold også, forresten: Kært barn har mange navne...ganske ligesom den der anden stang forøvrigt. Efter du skrev det der med stangen. fik jeg lyst til at lære LINGAMMASSAGE og har ledt som en gal efter et sted jeg kan lære det, eller bare på nettet. Det er da frækt og kunne massere stangen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 5. Juli, 2017 gylon81 skrev, for 1 minut siden: Også en dejlig dag til dig frække det der nu er tilbage af den Tak søde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 5. Juli, 2017 StudineMILF skrev, for 4 minutter siden: Efter du skrev det der med stangen. fik jeg lyst til at lære LINGAMMASSAGE og har ledt som en gal efter et sted jeg kan lære det, eller bare på nettet. Det er da frækt og kunne massere stangen Jeg er sikker på at du godt kan massere stangen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 5. Juli, 2017 Pik sprøjt skrev, Lige nu: Jeg er sikker på at du godt kan massere stangen Ikke som i Lingam Massage. Det er noget helt andet end Svensk søde PS. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 5. Juli, 2017 StudineMILF skrev, for 10 minutter siden: Efter du skrev det der med stangen. fik jeg lyst til at lære LINGAMMASSAGE og har ledt som en gal efter et sted jeg kan lære det, eller bare på nettet. Det er da frækt og kunne massere stangen Lynstang blev til stang og nu til Lingam... Har længe selv jagtet visdommen udi yonimassagens kunst... Og for øvrigt i det hele taget det, som mand, at kunne trække orgasmerne ud i evigheder - ligesom i kvinder jo kan det pr. natur - så heldige altså. Man kan lære en del på nettet, men man er nødt til at have den ægte vare mellem hænderne, så, som Sebastian synger : "Måske ku vi, måske ku vi finde noget at bruge hinanden til ? Fortsat god aften til dig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 5. Juli, 2017 Tak for en dejlig dag, og god nat til alle, sov godt . Mvh. PS. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg