Hop til indhold
Guest Klyngen

Vendelkvinde

Recommended Posts

Guest Klyngen

Besøgte Vendelkvinde idag. Der har været skrevet en del på eg om pimps etc men det var ikke min oplevelse 

Derimod fik jeg fuld valuta for pengene hos en sød indlevende kvinde der gjorde alt for det blev en god oplevelse. 

Jeg havde længe luret på hende og tænkte idag skulle det være. Bestilte 30 min med superfransk og kørte nordpå. 

Var ret spændt pga de skriverier der har været og da jeg parkerede bilen tænkte jeg bare nu ikke det er fake det hele. 

Døren blev åbnet af en skøn smilende kvinde i godt humør med flot kastanjefarvet pagehår og et dejligt frækt smil

Pengene skiftede ejer og kort tid efter kom hun tilbage. Det er hende på billederne. Håret dog ikke lyst længere  

Kjolen kom af og den store lækre barm fik en æltetur. Herefter det bedste bj jeg nogensinde har fået gummi på og herefter..... det var en supergod oplevelse. Og hun var meget ind- og medlevende og drivvåd. 

Tusser er for mig et turn off men hendes smil, indlevelse og hele atmosfæren gjorde at dem spekulerede jeg slet ikke på. 

Afsluttede med en facial, noget jeg har drømt om længe. 

Tror kun jeg har prøvet noget der var bedre i Groningen i Holland for snart 10 år siden. 

Jeg kommer igen. Hun er virkelig skøn. 

Mvh

Klyngen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Klyngen

Yes. De 6 nederste billeder dog er hendes hår kastanjebrunt nu. 

Alle de andre er fake! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klyngen skrev, for 2 minutter siden:

Yes. De 6 nederste billeder dog er hendes hår kastanjebrunt nu. 

Alle de andre er fake! 

Tak for svaret. Hun ser jo dejlig ud. Må se om jeg ikke lige kan finde tid til et besøg hos hende i løbet af sommeren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Klyngen

Det kan du roligt gøre. 

Jeg føler stadig jeg kan gå på vandet :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som et must men lige et soørgsmål, er hun dansk? Ikke fordi at jeg ikke kan lide udlændninger men mere fordi at snakken går bedst på ens modersmål for mig

mvh 747

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Klyngen

Hej 747

Hun er pæredansk:D 

Og superdejlig. Og for en gangs skyld en GP hvor alderen passer med det der står i annoncen!! 

Du får præcis hvad hun skriver 

God tur. Skriv gerne en PM når du har været forbi 

Uha. Savner allerede det søde smil og de :wub:store bløde bryster

mvh

Klyngen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Klyngen

Kig Annoncelight. Hun er kun på en gang imellem. 

Sidst var det Vestbjerg men det oplyste hun det ikke bliver næste gang 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej de er veldig kendt med brug af fake fotos. Nok er der enkelte ægte imellem men hvorfor bruge fake fotos for at lokke gæster til!. Man kan jo bruge søge funktionen så er der masser af tråde på vendelkvinden/pige.

Syntes det er rigtig ærgerligt for de oprindelig Danske piger skal mistænkelig gøres fordi nogle vælger at snyde. Det bør vi ikke være kendt for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Specielt underligt at bruge fake fotos når de ægte fotos viser smukke danske kvinder som naturen har skabt dem. Det tjener ikke noget prisværdigt formål.

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu er det jo ikke hendes annonce, det er vist en mand der står bag ,og score kassen på pigerne , han smider bare nogle forskellige billeder på , de samme billeder er også i andre annoncer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu før hjulpet piger med at oprette annoncer, og jeg har også brugt falske billeder, alene af den grund, at pigerne ikke vil have deres egne billeder på nettet til evigt minde. Så der kan være flere grunde.

Jeg fandt vellignende billeder, som jeg mente kunne ligne den ægte vare.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samson skrev, for 4 timer siden:

Jeg fandt vellignende billeder, som jeg mente kunne ligne den ægte vare.

Det er langt fra tilfældet her.

Det er en mand der styre aftalerne mm. Derfor der kun er korspendance via sms .

Har mødt et par gæster der selv nævnte at man ved aldrig hvad man møder så de kommer der ikke mere.

Jeg forstår virkelig ikke at nogen piger vil arbejde på sådan en måde. 

Jeg tror at hvis de lagde ægte billeder på uanset hvem pigerne er vil det kun være en gevinst for dem.

Jeg kender personligt en af de piger der startede i branchen under gutten og det er ikke småting hun måtte finde sig i. Feks at han sendte gæster hjem til hende på hendes adresse uden hun vidste noget. Skræmmende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Samson skrev, for 7 timer siden:

Jeg fandt vellignende billeder, som jeg mente kunne ligne den ægte vare.

Ok..selvfølge skal man respektere hvis pigen ikke vil have billeder af sig selv i annoncerne....men så bruger du billeder af andre piger hmmm har du spurgt om de ønsker at du bruger billeder af dem ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 5 timer siden:

Det er langt fra tilfældet her.

Det er en mand der styre aftalerne mm. Derfor der kun er korspendance via sms .

Har mødt et par gæster der selv nævnte at man ved aldrig hvad man møder så de kommer der ikke mere.

Jeg forstår virkelig ikke at nogen piger vil arbejde på sådan en måde. 

Jeg tror at hvis de lagde ægte billeder på uanset hvem pigerne er vil det kun være en gevinst for dem.

Jeg kender personligt en af de piger der startede i branchen under gutten og det er ikke småting hun måtte finde sig i. Feks at han sendte gæster hjem til hende på hendes adresse uden hun vidste noget. Skræmmende.

vil aldrig bruge 1 krone til nogen hvor det er en mand/kvinder der sidder bag og score kassen , nej alle pengene til pigen selv , det sku hende der ligger krop til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 2 timer siden:

Ok..selvfølge skal man respektere hvis pigen ikke vil have billeder af sig selv i annoncerne....men så bruger du billeder af andre piger hmmm har du spurgt om de ønsker at du bruger billeder af dem ???

nope..

men et eller andet sted, er det jo netop vilkårene når man har sine egne billeder på nettet. Der findes folk ( som jeg) der stjæler dem og bruger dem til noget andet. Til mit forsvar skal jeg dog sige, at jeg af mange årsager har klippet ansigtet væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...