19517

Søger en GOD kysser.

11 indlæg i denne tråd

Søger en her i hovedstadsområdet der kan lide at kysse og giver sig god tid med dette? Kan du hjælpe. 

SEXY JASMIN HERLEV synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skrevet (edited)

Marlene på Mon Cherie/Pussygalores. Dybe, våde tungekys. Føles som at vare med en kæreste. Men hon er også go til et hårt knald, best of both worlds:wub:

Edit: Tiffany på Pg/Sg er Lige så go...

Redigeret af Lemac
Morabito synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sorry, Pussygalores, Seduction Girls. Tror Tiffany er på idag på Seduction Girls:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er mange år siden jeg har besøgt hende, men kan også skrive under på at Tiffany er en dejlig pige og god til at kysse :D .... det var hun i hvert fald

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fandt en ny "super kysser" igår, Annabell på Mon Cherie! Petite, supersexy milf med høj sex-drive som gav en super GFE. Hade hendes tunge inde i min mund næsten de hele 30 min :wub:

Samdk, Knaldperlen, riberhus og 1 anden synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan varmt anbefale Nicoline eller Madelaine på CassiopaiaStars Ringstedgade 5 på Østerbro. Begge søde og kysser godt og alt det du vil. Fantastisk sex hos begge. Nicoline slank i begyndelsen af 30 erne og Madelaine lidt ældre men ikke over 45. Begge lette at snakke med og nærværende. Andre muligheder samme sted: Estelle eller Naya.

Pigeforskeren synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu