Hop til indhold
Blufferen

Vicky på Islands Brygge (En bluffers bekendelse)

Recommended Posts

Efter at have lukreret på mange rigtig gode og fine anmeldelser i et stykke tid (Stort cadeu til jer der har skrevet dem), er jeg endelig kommet ind i kampen om at give lidt igen ved at skrive min første anmeldelse, jeg er en relativt ung fyr så det tog lidt mod at gøre.

For alle (Måske også turister?) bedst mulig finder min anmeldelse forståelig, og i tilfælde af at pigen selv læser med vælger jeg at fortsætte på engelsk.

After some days of work in Paris, I came home to my city of Copenhagen and wanted to have some intimate female company. Thanks to many good reviews, Vicky looked like a clear winner between some other fine contenders.

Off to get some cash and a small bottle of wine (to take off the nerves) and then over to Vicky. The place is during the day hours slightly desolated in my opinion, which i guess is good?

I got buzzed in and was greeted by a sweet, classy and highly sexy woman. We took care of business (I payed for 1 hour) and while I took a quick shower, she opened to bottle and we had a couple of minutes to talk over a glass. I like to do those ting especially with the well renowned girls, because it makes both us more comfortable and I find that I get a better service from them. It's not blow them away or impress them, but to make the whole situation more comfortable.

So the girl and the sex ;) She has an amazing body! it is tight but with female natural curves. Her breast are maybe a little hard? but perfectly shaped and very delicious (I usually don't care so much about size and shape)

She has a great technique for sucking cock, so no matter how much time you buy with, make sure to get super french. I've have had it with a couple of other girls but Vicky has definitely a more natural style (Great! if you like GFE) there is spit but it never gets sloppy dripping. The pussy was nice as well, and without a doubt one of the nicest pussies I've seen and tasted. It is tight, tasty well groomed and looked healthy as the girl of course. She sucked me like champ and it was probably the best blow of my life, after some oral from both sides and 69, we started the sex.

Vicky is satisfyingly tight and most important we wants to be fucked, unfortunately my little friend had a hard time of performing to the challenge of satisfying such a good girl, but it got the job done (At least for me). 

Afterwards I showered and we took another glass of wine while talking about life.

 

So The overall experience...

Great place 10/10, probably the most classy and desolate place I've been even though there are shops around.

The girl 10/10 Amazing! Kind and extremely service minded.

The sex 8/10 It would without a doubt been a 10/10 if I've been better. I recommend that you are aware of how your body is, in terms of how much time you buy. 1 Hour seemed to be to much for the purpose of having sex, but great for my experience. (Again the super french is great!)

Will i come again? Most definitely 

Where am I off too next maybe RoxanaKingi or Sara if i don't go back to Vicky.

I hope you liked the first of probably many reviews.

Ris og ros modtages gerne. 

Godt jagt drenge ;) 

- Blufferen

 

              

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig fin anmeldelse :) Tak.

Det giver ingen mening, at jeg endnu ikke har kneppet hende, når hun er så anmelderrost og populær. Dét må der snart gøres noget ved :D

Nu ved jeg ikke, om du har besøgt Barbara og Leticia, men de burde helt sikkert stryge ind i toppen på din liste af kommende besøg. Begge kommer tilbage indenfor 10 dage (Barbara endnu før efter planen hvertfald).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak tak :)

De er begge på min liste over piger jeg gerne vil prøve, mest Leticia. Dog kan det godt være at jeg venter lidt med at besøge dem begge, da de prismæssigt/kvalitetsmæssigt ligger i det jeg vil mene er den højere ende af de vi ser på EG. Dem forbeholder jeg, nok til special occasions.

Desværre var jeg ikke hjemme i DK da de sidst var her, Babara og Leticia, men dem samt Emily, Graziela og Natalia (som der mangler lidt flere anmeldelser på) er nogle piger jeg godt kunne tænke mig at møde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siden du beder om ris og ros, kan du få begge dele. Ros fordi du starter en karriere som anmelder. Dem er der alt for få af!  Og alt for mange, der bare læser med eller kommenterer andres anmeldelser. Og fordi du gør dig umagen for at beskrive forløbet, og ikke er bange for at nævne dine egne problemer.

Ris fordi jeg ikke synes, at det var en god idé at skrive den på engelsk.  Dine argumenter ville jo gælde alle, og vi skal nødigt lave forummet om til at være engelsksproget.  Og helt ærligt, hvis en turist eller en udenlandsk pige læser med herinde, er de vandt til at bruge google translate, som ville have klaret opgaven lige så godt.  Jeg vil hellere have læst den på din egen naturlige, og derfor korrekte og flydende, dansk.

Redigeret af cuddler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tack Blufferen för att du vill vare med i anmeldelseklubben. En god och seriös anmeldelse er så meget value för de seriöse pigerne och för de seriöse som anmelder.

Jeg ser fram emot fler anmeldelser fra dig!;) /A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blufferen skrev, for 21 timer siden:

Where am I off too next maybe RoxanaKingi or Sara if i don't go back to Vicky.

Tak for en god anmeldelse.

Jeg kan anbefale Roxana; hende har jeg altid fået god og kærlig behandling af. Hun er lidt skør, men på den gode måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Blufferen great review. It is hard to see how she looks like from pictures. Is she tanned, many tattoos, lipes of botox, silicon breasts, 160cm, 50kg....how old and how cute do you find her in scale of 1-10? Is she a good french kisser? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak! @KnaldeBriks Det var også mit indtryk udfra andre anmeldelser.

@FlyingDick, She is not tanned but also not pale like a ghost, she has a medium sized tattoo on the back neck (but i did'nt pay much attention to it) I'm pretty sure of no botox, her breast was silicone (a good handful) she told me she was 24 and i did'nt see any reason not to believe her. I did'nt buy french kissing but judging fra her blowjob I would definitely think so. She is so far one the best working girls I have been with, so that must be a 10/10 in terms of looks and service. The only girl I've had a better experience with is Sibel her service was out of this world and the prices so good, but she has'nt been around for a long time and don't think she is coming back.    

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Ja hun er naglet fast på min personlige top.5 - sindssygt dejlig !!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...