Guest DominaS Skrevet 4. Juli, 2017 (edited) Onsdag d. 5/6 kl 11-20 kan du møde Mig i Studio Amazing Phoenix. Der vil denne dag være slavesammenføring med min smukke slavinde. Kom og prøv en intens slavesammenføring. Gå på sommerferie med minderne om at have været i Mine kløer, mens du bliver sammenført med slavinden. Under Min kommando og til Min fornøjelse.Slavensammenføring er for submissive/slaver/underkastede. Så det er ikke bare ind og have sex. Det er en del af en dominans seance.Der sendes IKKE billeder af slavinden men hun er ung, smuk og yderst submissiv. Kom og prøv en helt særlig kinky oplevelse! Mail: [email protected] SMS: +45 91 68 44 67 Redigeret 4. Juli, 2017 af DominaS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 8556 Skrevet 4. Juli, 2017 (edited) Det her på næsten være din hjemmeside ? Velkommen til Sodoma! Stedet hvor Jeg straffer slaver for deres synder!http://petitedomina.com/ Kig ind, her er godt nogle flotte billeder Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 4. Juli, 2017 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg