Hop til indhold

Mor + Datter på en gang?

Featured Replies

• Svar 52
  • Visninger 15.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• ... og så skal man nok også udbede sig en DNA-dokumentation, før illusionen bliver til virkelighed.

• Iscenesat Virkelighed
    Iscenesat Virkelighed

Trængende? Vel nærmere bare virkelig presset, på alle tænkelige måder. Hvilket man må være, for at have sex med sin egen mor/datter. Tragisk 

• Iscenesat Virkelighed
    Iscenesat Virkelighed

Ak og ve! Sådan kan man forsøge at retfærdiggøre så meget.   Det er.. finurligt, hvordan noget kan gå fra at være incest og ganske bizart, til at være A-OK, når bare h*n er fyldt 18 år og det lig

Skrevet

Karin reklamerer på anoncelight 

søg under skanderborg 

Skrevet

Jeg har en gang swinget/leget lidt med et par. På et tidspunkt ringede kvinden i forholdet for at høre om jeg kunne hjælpe. Hendes datter og svigersøn skulle prøve en 3 kant med en ekstra fyr og om ikke jeg kunne hjælpe dem med det. Lidt specielt at moderen finder en fyr til hendes datter. Men på den anden side moderen kendte mig jo og vidste at jeg kunne begå mig i swinger miljø og som 3. Hjul ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.