Hop til indhold

Recommended Posts

Er det ok at anmelde ydelser som pigerne ikke annoncerer med? Som jeg husker det må man ikke nævne adresser, hvis der ikke annonceres med det. Er det ikke lidt det samme at anmelde fx "tør anal" på et sted der i princippet kun annoncerer med alm massage.?

Redigeret af kunforsjov76

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er nok ikke nogen direkte "lov" omkring det herinde på samme måde som adresserne...

Men hvis vi taler om pli og stil, så ligger det helt i bunden. Hvis en pige gør noget helt særligt ikke-annonceret med lige den mand, fordi han er den mand, så er det bare ikke særlig classy, at manden så "blærer" sig med det offentligt. 

A gentleman doesn't kiss and tell!

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er altid god stil at holde eventuelle ikke annoncerede ydelser/ tjenester for sig selv. 

Hvis pigen giver lidt ekstra ud over det hun annoncerer med, om det så er mere tid for samme beløb, kys, en kop kaffe - whatever, så er det noget hun giver dig. Ikke andre. 

Lad være med at "prale" med det....Nyd det i stedet for dig selv. 

 

PS. Hvad er tør anal?!?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo
Benjamin skrev, for 20 minutter siden:

Har aldrig hørt det før :-o Hvad er "tør anal" ?

Mvh

:shock:

På DailyRush finder du denne poetiske beskrivelse af "tør anal":

"Tør anal går i alt sin enkelthed ud på at du tager den gastblå hævner i hånden, altså pikkemanden. sørger for at den er lige så hård og poleret som Rene diffs isse, og så trykker du den op i chokolade stjernen på hende."

 

Citat

 

 

Redigeret af allo-allo

Del dette indlæg


Link til indlæg
allo-allo skrev, for 7 minutter siden:

På DailyRush finder du denne poetiske beskrivelse af "tør anal":

"Tør anal går i alt sin enkelthed ud på at du tager den gastblå hævner i hånden, altså pikkemanden. sørger for at den er lige så hård og poleret som Rene diffs isse, og så trykker du den op i chokolade stjernen på hende."

 

 

:lol::lol: det gør sikkert ikke ondt på hverken pigen eller fyren:-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 2 timer siden:

Der er nok ikke nogen direkte "lov" omkring det herinde på samme måde som adresserne...

Men hvis vi taler om pli og stil, så ligger det helt i bunden. Hvis en pige gør noget helt særligt ikke-annonceret med lige den mand, fordi han er den mand, så er det bare ikke særlig classy, at manden så "blærer" sig med det offentligt. 

A gentleman doesn't kiss and tell!

Tja - måske er der ikke en lov? Men alligevel. Jeg ved det er ulovligt at udbrede rygter og falske påstande på skrift i et offentligt rum! Jeg ved godt det er langt ude i teorien, men alligevel - bør administrator i det mindste ikke overveje om reglerne skal skærpes på området? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke imod reglerne at fortælle om ydelser der ikke reklameres med. 

Til gengæld så hører debatten om diverse udgaver af anal sex IKKE hjemme i dette forum, så hvis der er mere i mangler svar på desangående så tager i det under Generel debat. 

Redigeret af Rooster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 4 timer siden:

Har aldrig hørt det før :-o Hvad er "tør anal" ?

Mvh

:shock:

I kan få hele den akademiske forklaringen i denne tråd, som jeg også mistænker er grunden til TS start af denne tråd:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kunforsjov76 skrev, for 23 timer siden:

Er det ok at anmelde ydelser som pigerne ikke annoncerer med? 

Det er måske ikke o.k. i nogle tilfælde, men i andre er det ikke et problem ...

I det konkrete tilfælde er det værd at bemærke at det nu er anden gang der dukker en ny profil op, som fortæller om analsex på en thaimassageklinik, hvor ingen nogensinde tidligere har fortalt om at græske lege kunne forekomme, hvilket @kunforsjov76 allerede har bemærket i tråden. Det må være en særlig fetich og overtalelsesevne nye brugere har. Denne gang var det dog ikke eksplicit - ifølge det skrevne - uden kondom ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 31 minutter siden:

Det er måske ikke o.k. i nogle tilfælde, men i andre er det ikke et problem ...

I det konkrete tilfælde er det værd at bemærke at det nu er anden gang der dukker en ny profil op, som fortæller om analsex på en thaimassageklinik, hvor ingen nogensinde tidligere har fortalt om at græske lege kunne forekomme, hvilket @kunforsjov76 allerede har bemærket i tråden. Det må være en særlig fetich og overtalelsesevne nye brugere har. Denne gang var det dog ikke eksplicit - ifølge det skrevne - uden kondom ...

Ja, for det meste kender folk grænsen - problemet er bare med dette koncept som eroguide er, at man ganske nemt og anonymt kan sværte en persons forretning, ry og rygte til uden det koster noget for den det gør det. Det har jeg desværre set en del tilfælde af, hvilket også er grunden til at jeg stiller spørgsmålet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kunforsjov76 skrev, for 5 minutter siden:

Ja, for det meste kender folk grænsen - problemet er bare med dette koncept som eroguide er, at man ganske nemt og anonymt kan sværte en persons forretning, ry og rygte til uden det koster noget for den det gør det. Det har jeg desværre set en del tilfælde af, hvilket også er grunden til at jeg stiller spørgsmålet. 

Dit spørgsmål er bare for generelt. Jeg ser intet problem i at oplyse om fx at en GP kysser, selvom det ikke står i annoncen.

Mht. sabotører, så må erfarne brugere jo bare prøve at tydeliggøre, at der netop sandsynligvis er tale om sabotage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...