Hop til indhold

Tilde i Bording Pist væk ??

Featured Replies

Skrevet

Hej kære medlemmer.

Har prøvet at lede efter annoncer fra søde Tilde i Bording uden held i de sidste par uger. :(

Er der nogen der ved, om hun holder en pause eller helt er stoppet ??

Synes ikke rigtig, der har været skrevet noget om det.

Link til hendes profil på EG

https://www.eroguide.dk/forum/profile/11256-tilde/

En bekymret Pappa Oscar

Skrevet

Har spekuleret på det samme. Hun har ikke været at træffe siden 8. juni, og plejer at skrive hvis hun vil være væk i længere tid end normalt.

Jeg har dog lagt mærke til, at hun over de sidste par måneder, har været mere og mere sløset med at få annonceret i forvejen, og nogle gange har hun kun haft annonce på ekstrabladet, og ikke på AL og EG, som hun ellers har gjort. Så det kan være lysten har forsvundet?

Håber selvfølgelig ikke der er sket hende noget :-/

Redigeret af Montgomery

Skrevet

Sidst jeg snakkede med hende, sagde hun, at hun ville holde lidt ferie/pause. Så tror hun vender tilbage igen... jeg håber da i hvert fald at se hende igen

Skrevet

Hun træffes i det nordjyske i morgen onsdag 19-07 info på hendes hjemmeside 

Skrevet
Niels Ebbesen skrev, for 11 minutter siden:

Hun træffes i det nordjyske i morgen onsdag 19-07 info på hendes hjemmeside 

Link? Tror ikke det er den samme Tilde vi snakker om

Skrevet

tilded.weebly.com

Se også annoncelight 

Redigeret af Niels Ebbesen

Skrevet
Niels Ebbesen skrev, for 4 timer siden:

tilded.weebly.com

Nej. Jeg tænkte nok det var hende du snakkede om. Men det er altså ikke den samme kvinde som Tilde i Bording. :-)

Skrevet

Tilde

Men det er vist ikke den Tilde der var i Bording. ????????

Redigeret af Ratata

• 3 months later...
Skrevet

hmm er hun stadig ikke dukket op.

Redigeret af basse1972

Skrevet

jeg forstår udemærket jeres savn kære mandfolk, men kan ikke rigtigt hjælpe - ved ikke om hun  vender tilbage engang.

- men mon ikke hun slår det stort op hvis det sker, så ingen af jer misser chancen for en evt revanche :)

Ligesom vi tøser oplever at en ellers fast husar pludseligt ikke har givet lyd i flere måneder, således vil det uundgåeligt ske fra tid til anden, at en skøn pige pludselig ikke er på radaren længere, og man begynder endda at blive bekymret over tid.. vi kommer jo tæt på hinanden når der deles sjove barndomshistorier eller vi bare står på hver hvor side i diskussionen om hvorvidt Wosniacki kan tage den grand slam inden pensionen. . . ..

-Det er dog et bevidst valg Tilde har foretaget, ikke noget dramatisk som sygdom eller lignende -  såvidt jeg ved har hun det rigtigt godt :) - mere rækker min viden ikke til sorry  :)

Skrevet

Kan du ikke lige spørge hende på Facebook, Rikke

Skrevet

Tak for svaret, Rikke. 

Det er godt at vide at det er fordi hun har valgt at trække sig, og ikke fordi der er sket hende noget 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.