Hop til indhold

Recommended Posts

Havde håbet hun kom tilbage og nu er hun her. Meeen ser ud som om det kun er massage. Øv!

Har skrevet med hende om hvad der følger med. Men hun svare kun med en "smily" eller "Erotic massage".

Nogen der ved mere ang det nye koncept?

Del dette indlæg


Link til indlæg

1200 euro for en times massage...det virker lidt pebret.

 

Mon hun laver 4 hånds med Ely?

 

Uden at have været der, så tror jeg nu nok at der tilbydes andet end blot massage :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

dælme en god ide !  selvom du gerne måtte gøre det i aften....

Husker Naomi fra Gentofte som ualmindelig lækker, sød og venlig, , men ikke som sprudlende medlevende - hvilet måske også er  for meget at forlange. Med det nye set-up  er det lidt uklart, hvad man kan forvente -  kun man se, at PR-agenten har været dygtig med beskrivelsen !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har desværre ikke tid før. Men jeg enig med fallara, der svares ikke rigtig på noget så'n helt klart. Men jeg har set hende før sammen med nogen af brasilianerne, så man kan jo bare håbe ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej drenge, hermed første anmedelse, nu hvor jeg så at i ledte efter hjælp hos Naomi. Jeg var hos hende noget tid siden. Jeg bestilte en times "bodytobody" for tusen kroner. Jeg plejer normalt at tage til thaipiger, men blev dog fanget af Naomis annonce med hendes massage. Fint nok sted, ikke noget at klage over. Ind i rummet og af med tøjet. Hun begyndte lidt langsomt med en bodytobody som ikke var helt så professionel som hun får det til at lyde Hun virkede meget fjern og ligeglad og massagen var mere bare noget olie der skulle på mig og smøres ud. Det føltes som om det bare skulle overstås nu hvor hun havde tjent sine penge, ligesom blowjob var meget hurtigt og sexen var kedelig og det var også da jeg ville tage hende bagfra, at jeg også kunne lugte en mærkelig lugt fra hinde. Efter sex spurgte jeg efter bad og hun fortalte mig skulle skynde mig. Alt i alt et sted jeg ik vil besøg igen. Hvis i kender nogen latina pige som gir go massage er jeg åben for bud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke lige, hvor JohnWick01 kommer fra med sit ene negative indlæg her på EG, men jeg kan garantere jer, at det ikke var det jeg oplevede i dag.

Naomi er fantastisk til massagedelen, den absolut fedeste sensitive massage jeg til dato har prøvet og skulle man have lyst til et langsomt, blidt og dybt blow efterfulgt af en virkelig ophidsende udsigt til en dejlig, mørk, fast bagdel, når hun stiger op til en omvendt cowboy (jeg holdt sgutte længe til det), så smid 300 kr ekstra og man har all inclusive :rolleyes:

I dovenskabens tjeneste har jeg fundet en af hendes andre anmeldelser og jeg kan garantere at der var næsten samme oplevelse selvom det var mit første besøg hos hende

Anden anmeldelse

Nu kan man ikke se hendes ansigt på billederne, men jeg er ikke i tvivl om at det er billeder af hende!

Stedet er rigtig diskret, lækker lejlighed og en ting som jeg synes var rigtig rart, var at man skulle ringe ca 20 min før, når man var på den anviste p-plads. Da telefonen blev taget med det samme, var det jo osse tegn på at en eventuel tidligere kunde var gået - og der blev ikke kigget på telefonen mens jeg var der  

Naomi har min varmeste anbefaling og turen til Fredensborg var det hele værd!

mvh BL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Jeg må desværre også sige at mine oplevelser med Naomi er i tiltagende grad er blevet til en been-there-done-that ting.

Besøgte hende første gang for et par år siden, hvor jeg dårligt kunne vente med at vende retur. Smuk, smuk pige med helt vanvittig perfekt krop og sjov at være sammen med - og så har hun gudskelov (!) valgt at beholde sine smukke bryster, som de er uden at smadre hele fronten med silikonekasser.

De sidste par gange jeg besøgte hende har det dog været sådan lidt mere rutinepræget og stift - hun virker til at være noget træt af, at skulle servicere mand på mand på mand, hvilket måske er en naturlig ting (selv sex kan vel blive trivielt som arbejde).

......men det er trods alt sjældent, at man støder på så fin og smuk en mørk latina her til lands, så jeg vil nu stadig ikke tøve med at anbefale hende (men måske anbefale hende at overveje at finde en ny karrierevej)

Glædelig sommer - Calletti

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brasil lover skrev, den 7/6/2017 at 23:16:

Ved ikke lige, hvor JohnWick01 kommer fra med sit ene negative indlæg her på EG, men jeg kan garantere jer, at det ikke var det jeg oplevede i dag.

Naomi er fantastisk til massagedelen, den absolut fedeste sensitive massage jeg til dato har prøvet og skulle man have lyst til et langsomt, blidt og dybt blow efterfulgt af en virkelig ophidsende udsigt til en dejlig, mørk, fast bagdel, når hun stiger op til en omvendt cowboy (jeg holdt sgutte længe til det), så smid 300 kr ekstra og man har all inclusive :rolleyes:

I dovenskabens tjeneste har jeg fundet en af hendes andre anmeldelser og jeg kan garantere at der var næsten samme oplevelse selvom det var mit første besøg hos hende

Anden anmeldelse

Nu kan man ikke se hendes ansigt på billederne, men jeg er ikke i tvivl om at det er billeder af hende!

Stedet er rigtig diskret, lækker lejlighed og en ting som jeg synes var rigtig rart, var at man skulle ringe ca 20 min før, når man var på den anviste p-plads. Da telefonen blev taget med det samme, var det jo osse tegn på at en eventuel tidligere kunde var gået - og der blev ikke kigget på telefonen mens jeg var der  

Naomi har min varmeste anbefaling og turen til Fredensborg var det hele værd!

mvh BL

Når du nu henviser til den tidligere anmeldelse vil det sige at du betalte 300 ekstra for sex? Eller kun for BJ? Forstår ikke helt hvad der er ink i hendes forsk pakker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fallara skrev, for 14 timer siden:

Når du nu henviser til den tidligere anmeldelse vil det sige at du betalte 300 ekstra for sex? Eller kun for BJ? Forstår ikke helt hvad der er ink i hendes forsk pakker. 

Jep - for BJ og sex. Jeg fik en times "sensitive" og kan derfor ikke sige hvad der er i de andre pakker. Da den nævnte pakke kostede 1200 kr inkl håndjob + 300 for BJ og sex, så vil jeg skyde på at det er lidt det samme som er gældende for de andre. Hun sagde at hun ville komme tilbage her sidst i august, men vær opmærksom på at det ikke er i Fredensborg men på Frederiksberg og tilsyneladende - jf menuen- sammen med en anden kvinde (4 hands). Så billedet med sengen er måske ikke helt korrekt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...