Hop til indhold
Guest Pedro38

Melly - Sikke en skuffelse

Recommended Posts

Guest Pedro38

Efter de positive anmeldelser af Melly her på siden, valgte jeg at besøge hende i dag.

Normalt holder jeg mig fra østeuropæiske piger, men grundet omtalen skulle hun have en chance.

Jeg ankom, talte høfligt og rosende om hende, tog et grundigt bad og var klar. 

Melly var tilbageholdende, startede med at kysse, men uden tunge, og da jeg forsøgte, kunne jeg tydeligt mærke, at det ikke havde interesse.

Jeg lagde mig på sengen, og fik et middelmådigt blow, stort set uden den deepthroat, som hun ellers annoncere med. Hun lå med siden til mig, men hendes blik var tydeligvist fjernt og uinteresseret. 

Uden et ord, tog hun kondom frem, godt med glidecreme i missen, og så spurge hun, hvordan jeg ville have hende. Jeg valgte en ridetur, så jeg kunne lege med hendes flotte bryster,

Ridningen foregik stort set uden en lyd indtil, jeg forsøgte at komme i bund. Det gjorde hende tydeligt utilpas, og hun gav sig flere gange. 

Herefter om i missionær og igen, en klar fysisk ubehagelig oplevelse for hende, selvom at jeg er ret normal af størrelse. 

Her sagde jeg stop, jeg lovede hende pengene, men jeg ville ikke fortsætte, når hun tydeligt vis ikke kunne lide, det vi gjorde. 

Hun blev lidt desperat, og tilbød et blow mere. Det tog jeg imod, og det var lige så ligegyldigt som det første.

Jeg kom ud over hendes ansigt - ellers mest hendes hånd, for hun gjorde alt for, at jeg ikke skulle ramme hende. 

Jeg skyndte mig at få tøj på, betalte og gik. 

Facit - total skuffelse, ingen indlevelse, ingen interesse og tydeligvis fysisk ubehag ved at dyrke sex med mig.

Det gør jeg aldrig mere!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også på hotel i Viby idag

Hos mig var der tungekys fra start og fint blow. Men jeg har det lidt som dig det blev aldrig den fest jeg havde sat næsen op efter. Tror bare jeg skal holde mig til thaierne.

Billeder er af hende samt ærlig beskrivelse hun er lidt chubby på den gode måde.

Venligst 8000

ps jeg kan se at der antydes at der falske skriv om hende på Sjælland 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ked af, at jeg ikke fik min anmeldelse fra i lørdags (Kbh) op noget før.
Den kunne måske have sparet trådhaver en kedelig oplevelse, som lyder meget som min.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pedro38 skrev, for 22 timer siden:

Efter de positive anmeldelser af Melly her på siden, valgte jeg at besøge hende i dag.

Normalt holder jeg mig fra østeuropæiske piger, men grundet omtalen skulle hun have en chance.

Jeg ankom, talte høfligt og rosende om hende, tog et grundigt bad og var klar. 

Melly var tilbageholdende, startede med at kysse, men uden tunge, og da jeg forsøgte, kunne jeg tydeligt mærke, at det ikke havde interesse.

Jeg lagde mig på sengen, og fik et middelmådigt blow, stort set uden den deepthroat, som hun ellers annoncere med. Hun lå med siden til mig, men hendes blik var tydeligvist fjernt og uinteresseret. 

Uden et ord, tog hun kondom frem, godt med glidecreme i missen, og så spurge hun, hvordan jeg ville have hende. Jeg valgte en ridetur, så jeg kunne lege med hendes flotte bryster,

Ridningen foregik stort set uden en lyd indtil, jeg forsøgte at komme i bund. Det gjorde hende tydeligt utilpas, og hun gav sig flere gange. 

Herefter om i missionær og igen, en klar fysisk ubehagelig oplevelse for hende, selvom at jeg er ret normal af størrelse. 

Her sagde jeg stop, jeg lovede hende pengene, men jeg ville ikke fortsætte, når hun tydeligt vis ikke kunne lide, det vi gjorde. 

Hun blev lidt desperat, og tilbød et blow mere. Det tog jeg imod, og det var lige så ligegyldigt som det første.

Jeg kom ud over hendes ansigt - ellers mest hendes hånd, for hun gjorde alt for, at jeg ikke skulle ramme hende. 

Jeg skyndte mig at få tøj på, betalte og gik. 

Facit - total skuffelse, ingen indlevelse, ingen interesse og tydeligvis fysisk ubehag ved at dyrke sex med mig.

Det gør jeg aldrig mere!!!

Skal det forståes at du fik sex inden du betalte? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er altid 2 sider af en sag. Måske man ikke har behandlet pigen med respekt og måske man har givet fejlagtige oplysninger i den mail man skal skrive. 

Hun bliver jo ikke pludselig en dårlig gp  

My 2 cents

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
NoobGPexplorer skrev, for 56 minutter siden:

Der er altid 2 sider af en sag. Måske man ikke har behandlet pigen med respekt og måske man har givet fejlagtige oplysninger i den mail man skal skrive. 

Hun bliver jo ikke pludselig en dårlig gp  

My 2 cents

Der er nu tre der har haft lidt kritisable oplevelser, men ingen af os der ikke var til stede da det sket. Men at nogen GPer både får gode og knap så gode anmeldelser herinde er der intet nyt i, det ser man da så tit. Så kan man gætte på om det er kundernes skyld, fordi de ikke behandler pigen med respekt osv eller om det er pigens skyld fordi hun tager imod en kunde og hans penge selvom hun måske finder uattraktiv fremfor at afvise ham og så giver ham en dårlig oplevelse bagefter eller om hun bare havde en dårlig dag, er blevet træt af arbejdet osv, men det er alt sammen gisninger og gætværk.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, den 28/6/2017 at 19:53:

Der er altid 2 sider af en sag. Måske man ikke har behandlet pigen med respekt og måske man har givet fejlagtige oplysninger i den mail man skal skrive. 

Hun bliver jo ikke pludselig en dårlig gp  

My 2 cents

Jo der er piger der bliver dårligere efter første gang. Men det går heldigvis også sommetider dem anden vej.

Ups er det 2 sider af samme sag. ??

lige en vinkel mere pigen har annulleret sin tur til Odense. Så lige pludselig er hun blevet dårlig. Måske ondt i mavsen ?? 

God bedring til Melly

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well, well, well

Jeg var den der skrev en rigtig god anmeldelse af Melly da hun var i Århus første gang. Havde så igen en aftale med hende i løbet af de tre dage hun var i Århus igen. Det endte med at blive onsdag, hendes sidste dag og senest til kl 11. Jeg skrev en del sammen med hende fordi min kalender og arbejde ikke rigtig var til at gennemskue. Så læste jeg de dårlige anmeldelser og spurgte hende hvad der var på færde. Hun forklarede mig at der var kommet nogle aflysninger på aftaler, sikkert med baggrund i anmeldelserne og resten, altså de aftaler hun havde lavet onsdag, aflyste hun selv - altså lige bortset fra min. Jeg måtte reducere den planlagte time til en halv og da jeg ankom lagde hun det åbent op til mig om jeg også hellere ville aflyse for det ville hun sådan set godt kunne forstå. Men jeg blev... og kære venner: Var den første gang med hende en skøn oplevelse, så var denne i særklasse og næsten ubeskriveligt passioneret.

Jeg havde forestillet mig en del ting, jeg ville gøre ved hende for at tø hende op og lade hende forstå at jeg ville hende det godt. Men det blev forpurret da hun indledte en vild, vild tur med lange dybe kys. Fra starten fuldt påklædt og dermed som at møde en elskerinde til et meget tændt stævnemøde, hvor tøjet blev fjernet stykke for stykke og kroppene langsomt indtaget. Hun er for mig det smukkeste man kan møde på denne måde. Fra inderst til yderst, fra top til tå. Stort set alt fra hendes omfangsrige menukort kom i anvendelse og på en særdeles tilfredsstillende måde og egentlig uden særlige instruktioner undervejs. Det skete bare helt naturligt uden at jeg lå og tænkte på hvilke ydelser der nu skulle prøves.

Hvis der har været nogle knuder med andre gæster, tror jeg det kan skyldes hendes ret unge alder og dermed erfaringsniveau i dette felt. Jeg mener også at der unægteligt kan være en "downside" til alle de gode ting hun lover i annoncen, nemlig at gæsten bliver skuffet, hvis man tror man får en kvinde der tager tingene i egne hænder uden at man som modpart behøver andet end at forvente opfyldelsen af alle sine fantasier. Men jeg vil ikke forsøge at forklare hvad der gik galt for jer, der blev skuffede. Det er slet ikke min opgave at dømme eller irettesætte andre. Melly forklarede mig noget omkring hændelserne, men jeg gik ikke i detaljer med det - ja forstod faktisk ikke helt hvad hun mente - og det er, for mig, inderligt ligegyldigt, når hun gav mig den halve time ( plus lidt ) som hun gjorde. Jeg beklager virkelig det skete ud fra helt egoistiske årsager, hvis det resulterer i at Melly opgiver at komme tilbage senere. Det vil jeg opleve som et tab. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Angath

Personligt ved jeg jo ikke hvad der er sket mellem Melly og jer kunder der havde en skidt oplevelse. Men jeg kan kun sige positive ting om Melly. Mit besøg hos hende da hun startede i KBH, var på højde med mine tidligere besøg. Hvor der kysses igennem, røres og kneppes igennem. Og ja, jeg ved godt at det ikke hjælper på de kunder som har haft en skidt oplevelse med Melly. Det er ret ærgeligt for dem.

Men om vi skriver falskt om Melly, det kan jeg godt udelukke. Så der er bare både gode og dårlige anmeldelser, og det må vi leve med ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pedro38

Hej,

Jeg vil gerne kommentere ind på nogle holdninger til min anmeldelse.

Jeg har besøgt mere end 100 piger i min "karriere" og typisk har jeg haft nogle rigtig gode oplevelser. Jeg er en pæn, slank og høflig mand, og jeg har ingen glæde af sex, hvis der ikke er en gensidig tænding eller i det mindste sympati. Jeg har ikke krævet noget af melly, som hun ikke ydede, og jeg sagde på en pæn måde stop, fordi jeg oplevede, at sex gav hende fysisk ubehag. På trods af mine helt normale mål for neden. Og jeg tilbød hende at betale det fulde beløb, på trods af, at vi ikke behøvede at afslutte.

Det kan sagtens være, at jeg ikke er hendes type. Fair nok. Så kunne hun sige nej, eller i det mindste lægge noget energi i, at give mig den service, som jeg betalte for.

Dejligt at andre har haft en positiv oplevelse med hende. Men hvis hendes lyst og energi barometer svinger så meget fra kunde til kunde, så burde hun have sagt nej tak, da jeg kom.

God weekend til alle :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo i virkeligheden ligegyldige spekulationer, og afspejler vel blot, at vi har med mennesker og ikke ting at gøre. Der er så mange parametre, som kommer i spil: GPs humør på dagen, gæstens ditto, kemi, forventninger og standarder ..

Jeg accepterer fuldt ud, at jeg havde en dårlig oplevelse, og at andre sagtens kan have haft en fremragende med samme pige, og jeg glæder mig på jeres vegne :)  For mig er det en reminder om, hvad jeg kan bruge anmeldelser herinde til, og at der aldrig er garantier for noget som helst. Et par gange har jeg oplevet at besøge en pige på baggrund af fremragende anmeldelser og efterfølgende blive skuffet. Og jeg har også oplevet at have fantastiske oplevelser med piger, som andre ikke har anmeldt favorabelt.

Anmeldelser er i bedste fald en rettesnor og kan give en idé om, hvilken type pige det drejer sig om. Garantier for gode oplevelser gives ikke.

 

Redigeret af snakie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, den 30/6/2017 at 01:50:

Well, well, well

Jeg var den der skrev en rigtig god anmeldelse af Melly da hun var i Århus første gang. Havde så igen en aftale med hende i løbet af de tre dage hun var i Århus igen. Det endte med at blive onsdag, hendes sidste dag og senest til kl 11. Jeg skrev en del sammen med hende fordi min kalender og arbejde ikke rigtig var til at gennemskue. Så læste jeg de dårlige anmeldelser og spurgte hende hvad der var på færde. Hun forklarede mig at der var kommet nogle aflysninger på aftaler, sikkert med baggrund i anmeldelserne og resten, altså de aftaler hun havde lavet onsdag, aflyste hun selv - altså lige bortset fra min. Jeg måtte reducere den planlagte time til en halv og da jeg ankom lagde hun det åbent op til mig om jeg også hellere ville aflyse for det ville hun sådan set godt kunne forstå. Men jeg blev... og kære venner: Var den første gang med hende en skøn oplevelse, så var denne i særklasse og næsten ubeskriveligt passioneret.

Jeg havde forestillet mig en del ting, jeg ville gøre ved hende for at tø hende op og lade hende forstå at jeg ville hende det godt. Men det blev forpurret da hun indledte en vild, vild tur med lange dybe kys. Fra starten fuldt påklædt og dermed som at møde en elskerinde til et meget tændt stævnemøde, hvor tøjet blev fjernet stykke for stykke og kroppene langsomt indtaget. Hun er for mig det smukkeste man kan møde på denne måde. Fra inderst til yderst, fra top til tå. Stort set alt fra hendes omfangsrige menukort kom i anvendelse og på en særdeles tilfredsstillende måde og egentlig uden særlige instruktioner undervejs. Det skete bare helt naturligt uden at jeg lå og tænkte på hvilke ydelser der nu skulle prøves.

Hvis der har været nogle knuder med andre gæster, tror jeg det kan skyldes hendes ret unge alder og dermed erfaringsniveau i dette felt. Jeg mener også at der unægteligt kan være en "downside" til alle de gode ting hun lover i annoncen, nemlig at gæsten bliver skuffet, hvis man tror man får en kvinde der tager tingene i egne hænder uden at man som modpart behøver andet end at forvente opfyldelsen af alle sine fantasier. Men jeg vil ikke forsøge at forklare hvad der gik galt for jer, der blev skuffede. Det er slet ikke min opgave at dømme eller irettesætte andre. Melly forklarede mig noget omkring hændelserne, men jeg gik ikke i detaljer med det - ja forstod faktisk ikke helt hvad hun mente - og det er, for mig, inderligt ligegyldigt, når hun gav mig den halve time ( plus lidt ) som hun gjorde. Jeg beklager virkelig det skete ud fra helt egoistiske årsager, hvis det resulterer i at Melly opgiver at komme tilbage senere. Det vil jeg opleve som et tab. 

Jeg var angiveligt den eneste der havde bestilt tid hos hende i Odense. Den aflyste hun. Jeg fik hendes version af årsagen og den var ret træls. Jeg havde glædet mig ret meget da hun og hendes koncept var lige min stil. 

Jeg tror desværre ikke hun vender tilbage til Danmark igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 12 timer siden:

Jeg var angiveligt den eneste der havde bestilt tid hos hende i Odense. Den aflyste hun. Jeg fik hendes version af årsagen og den var ret træls. Jeg havde glædet mig ret meget da hun og hendes koncept var lige min stil. 

Jeg tror desværre ikke hun vender tilbage til Danmark igen. 

I had many bookings in Odense, and I cancelled them all. Sorry for everyone.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Melly 20 - CPH skrev, for 16 minutter siden:

I had many bookings in Odense, and I cancelled them all. Sorry for everyone.

Well I hope you decide to return to odense again. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I am surprised that so much writing about this.

I thought maybe it's my turn to write something too. I hope it's not again rules and regulations of the portal.

hmm..

I am not pretty as I just noticed one of the reviews wrote but I have other qualities.

I was in DK for a week in Dec, a week in March, a week in April and now I thought I will visit 3 cities as I get many mails from these cities. in CPH it's always great. So so many nice, kind, polite guys. I always look forward to meetings again and again. I think there is big cultural difference between Aarhus and Copenhagen and I like Copenhagen more. No offence. Many wondered and asked me why I cancelled my 2 days in Odense and 4 days in CPH and one day in Malmo. I will answer.  better than some guys are guessing in the negative way. I noticed suddenly that I got 3 bad reviews in one hour almost. 2 of the reviews in Aarhus came from clients that visited me after each other, and their reviews came in the same order, almost at the same time. I am sooo sorry I didn't give pleasurable meetings for you. Please PM me for your accounts or PayPal and I will refund you all your money, so you can use it on good meetings with Thai girls as you are more fond of them.

People who met me know how passionate and kind I am.
People who met me know how much I try to please my client.
People who met me know that I WANT to enjoy it too.
I made it clear in my advert."I like real intimate sex. GFE, don't think of "Extras" just enjoy..."... the focus on the pleasure.. not choosing from a menu. Maybe some men don't know what intimate means. I should explain in in my advert as I explain what deep throating is.
When a man who already have prejudice against East European girls ( as he admit it)  and he tries to avoid them .."
holder jeg mig fra østeuropæiske piger" - then it's the wrong energy you comes with - to me !
I do believe what you give, is what you get back in a meeting - many folds.
How intimate is it when the MASTER takes a shower and lays on his back on bed and tells me to suck it. it's not intimate and it's not GFE. - as my advert says.
Then I am the bad one.
You are right. I am sorry. The customer is always right. My bad.
I am barely 20, I am not pro. I don't know how to tackle such situations. I am also very sensitive and vulnerable, and I couldn't take 3 bad reviews in the same day. I felt bad, I felt sick I stayed in the Hotel in Odense 2 days and changed my flight reservation and went back home. Don't misunderstand me now. It's no one's fault but me. I am a weak person. I also have a problem to refuse someone by the door. I have so much respect for the Grey Haired people.
I ask for and EXPECT people tell me age, looks etc. but many avoid. actually, 90% only write 3 words - like " 14:00, what's the address". or " My name is P... I come 9am, may I cum inside you".

One of the bad reviews came from a man who wrote he was 49 - I open the door and see a man who looks like 65.. I also have a problem french kissing with an ashtray mixed with paradentosis. I try, and get bad reviews.  - Sorry for the wet towel, maybe 4 stars apart-Hotel is not good enough.
Intimacy, GFE - respect all I ask for - tell me what you expect, guide me through, "tune expecations" with the girl.
Maybe it's all about expectations too. When a client reads a review a good one, he expect to get the same magic. It's not a guarantee things. It's different chemistry. For example :"Men jeg har det lidt som dig det blev aldrig den fest jeg havde sat næsen op efter. Tror bare jeg skal holde mig til thaierne. - what "FIESTA"  you expected in 30 min all included?
Yes please - stick to the Thai girls - East-Eurpeans - No fiesta. - (and don't insinuate that there are " Fake reviews" when you don't even give link to it.)

I hope I haven't offended anyone - but I needed to give my version, and not to make this bigger than it is and all reviews are welcome. "BAD" reviews should - and supposed to - improve girls performance and lessen the mistakes - Not create negative "Reklame" ..( Polish word too)
...
I am not sure I will return to Denmark again, definitely not to Aarhus again.
...
My best regards to you all.

Melly

ps. I had a review from Aarhus. you could have written your review there on that thread, it had a "neutral title - just my name. . But to make a totally new thread with the title " MELLY - Sikke en skuffelse" - Wow. Over kill. I didn't cheat you, I didn't even ask for money before the meeting.


 

Redigeret af Melly 20 - CPH

Del dette indlæg


Link til indlæg
Melly 20 - CPH skrev, 1 time siden:

I had many bookings in Odense, and I cancelled them all. Sorry for everyone.

You got my atmost respect for cancell when you dont feel comfortable about getting visits <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pedro38 skrev, den 27/6/2017 at 20:59:

Efter de positive anmeldelser af Melly her på siden, valgte jeg at besøge hende i dag.

Normalt holder jeg mig fra østeuropæiske piger, men grundet omtalen skulle hun have en chance.

Jeg ankom, talte høfligt og rosende om hende, tog et grundigt bad og var klar. 

Melly var tilbageholdende, startede med at kysse, men uden tunge, og da jeg forsøgte, kunne jeg tydeligt mærke, at det ikke havde interesse.

Jeg lagde mig på sengen, og fik et middelmådigt blow, stort set uden den deepthroat, som hun ellers annoncere med. Hun lå med siden til mig, men hendes blik var tydeligvist fjernt og uinteresseret. 

Uden et ord, tog hun kondom frem, godt med glidecreme i missen, og så spurge hun, hvordan jeg ville have hende. Jeg valgte en ridetur, så jeg kunne lege med hendes flotte bryster,

 

Som jeg læser det har du abselut intet foretaget dig for at gøre Melly klar til en ridetur. 

Selvfølgelig kræver det så glidecreme!!! Hvad havde du forventet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lang tid siden jeg har skrevet en anmeldelse, men ud fra denne tråd bliver jeg også nød til st bidrage. Jeg har besøgt Melly i Århus, jeg har intet andet end ros at give Melly, og syntes det er syndt hun ikke kommer tilbage pga. 2 dårlige anmeldelser. For det er nok en af de bedste oplevelser jeg til dags dato har haft med en østeuropæisk pige, vi havde en længere mailkorrespondance inden mødet og jeg var 100% ærlig med alder,højde,vægt. Er vel op til pigen hvem hun ønsker at være sammen med, og når man så fra start lyver før mødet syntes jeg det syndt hun ikke bare smækkede døren i hovedet på den person igen!

konklusion Melly er en pige som selv søger en god oplevelse på hvad hun tænder på. Derfor der er en blandet oplevelser, hun er et menneske ikke en maskine. Behandler man hende som dette får man derefter..

TheCaptain

Del dette indlæg


Link til indlæg
Melly 20 - CPH skrev, for 22 timer siden:

One of the bad reviews came from a man who wrote he was 49 - I open the door and see a man who looks like 65.. I also have a problem french kissing with an ashtray mixed with paradentosis. I try, and get bad reviews.

:mrgreen: This is just too funny

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Melly 20 - CPH skrev, den 1/7/2017 at 19:58:

I am surprised that so much writing about this.

I thought maybe it's my turn to write something too. I hope it's not again rules and regulations of the portal.

 

Thanks for offering your side of the story, Melly.
And especially because you do so in so balanced words. It is always valuable, for me at least, to keep in mind that it is less about offering or receiving a specific service, and more about both parts taking part in making the actual meeting great.

Best of luck

Redigeret af snakie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...