Hop til indhold
Finn1101

Spørgsmål til Eroguide.dk - om "titler"

Recommended Posts

Jeg undrer mig lidt over titlerne her på sitet. Jeg er fx ”ny bruger ,” og der er jeg måske også, selvom jeg da efterhånden ikke længere føler mig helt ny, men nu lagde jeg lige mærke til en anden bruger, der har været her i to år og har skrevet 50 indlæg, der også er ”ny bruger.”

Hvis disse titler skal give nogen mening, burde de måske opdates på en anden måde – og ellers fjernes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter som du har lagt dit indlæg det forkerte sted, så er det vel rimeligt du betegnes som ny bruger? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi hi, ja så meget har jeg vist heller ikke fået sat mig ind i tingene ;) Håber dog at paceringen går an.

Men nu havde jeg slet ikke set, hvad den opgarderende titel var. Så har jeg det måske helt fint med at blive kaldt ny, – jeg synes bare ikke at det giver nogen mening, da jeg går ud fra at det er en indikator for seriøsitet, hvis en person, der sagligt har deltaget i et par år, betragtes som ny

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 11 minutter siden:

Hi hi, ja så meget har jeg vist heller ikke fået sat mig ind i tingene ;) Håber dog at paceringen går an.

Men nu havde jeg slet ikke set, hvad den opgarderende titel var. Så har jeg det måske helt fint med at blive kaldt ny, – jeg synes bare ikke at det giver nogen mening, da jeg går ud fra at det er en indikator for seriøsitet, hvis en person, der sagligt har deltaget i et par år, betragtes som ny

Det er mængden af indlæg, der sætter barren for titlerne. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 9 minutter siden:

Hi hi, ja så meget har jeg vist heller ikke fået sat mig ind i tingene ;) Håber dog at paceringen går an.

Men nu havde jeg slet ikke set, hvad den opgarderende titel var. Så har jeg det måske helt fint med at blive kaldt ny, – jeg synes bare ikke at det giver nogen mening, da jeg går ud fra at det er en indikator for seriøsitet, hvis en person, der sagligt har deltaget i et par år, betragtes som ny

Du går da bare ud på nettet og finder 50 billeder, som du poster som 50 enkeltindlæg – gerne samme dag. Så er du ikke ny bruger længere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 10 minutter siden:

Du går da bare ud på nettet og finder 50 billeder, som du poster som 50 enkeltindlæg – gerne samme dag. Så er du ikke ny bruger længere

Njaa BorendeX: det er vist gået op for os, at du helst ikke ser "bilder" men "kun" bogstaver.  :lol:

Der er vist flere eller ligefrem mange af os, der frydes over adskillige af billederne .

Begge dele er vel lige legitimt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 17 minutter siden:

Njaa BorendeX: det er vist gået op for os, at du helst ikke ser "bilder" men "kun" bogstaver.  :lol:

Der er vist flere eller ligefrem mange af os, der frydes over adskillige af billederne .

Begge dele er vel lige legitimt!

Jeg har skam ikke noget imod bedler, men har man en stak, var det nok mere overskueligt at lægge dem i et enkelt indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 34 minutter siden:

Njaa BorendeX: det er vist gået op for os, at du helst ikke ser "bilder" men "kun" bogstaver.  :lol:

Der er vist flere eller ligefrem mange af os, der frydes over adskillige af billederne .

Begge dele er vel lige legitimt!

Nu ikke fordi BX har behov for "Schützenhilfe", men der er forskel på at kunne lide pigebilleder og uploade sådanne, og så vælte dem ud over alle tråde som en tzunami.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 8 minutter siden:

Nu ikke fordi BX har behov for "Schützenhilfe", men der er forskel på at kunne lide pigebilleder og uploade sådanne, og så vælte dem ud over alle tråde som en tzunami.

Netop!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...