Hop til indhold

Recommended Posts

ÅrhusDuden skrev, den ‎12‎-‎12‎-‎2017 at 22:46:

Jeg var sammen med Nadia og Jib tror jeg. Er ikke helt sikker på hendes navn. MEN HOLD NU KÆFT hvor var det vildt! Jeg betalte for 2 piger i en time og endte ud med at komme 4 gange og være der i næsten 2 timer. Det var en helt fantastisk oplevelse, har aldrig oplevet noget lignende.

tvivler ikke på du har haft en god oplevelse, men tror du er fuld af løgn 4 gange på under 2 timer hmmmm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan da være rigtigt nok, det har jeg da også prøvet flere gange med nogle af mine ex'er, men da var jeg også yngre, det kan jeg nok ikke mere, men det kan lade sig gøre ved jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke da jeg besøgte dem. Men måske en ekstra stor seddel til dem kan gøre en forskel, det vil jeg tro uden at vide det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denglade skrev, for 13 timer siden:

Når man betaler for at ha sex med to af pigerne, er der så også sex mellem pigerne? ;-)

Jeg har ikke oplevet det. 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
kasperaalborg skrev, den 17/12/2017 at 22:31:

tvivler ikke på du har haft en god oplevelse, men tror du er fuld af løgn 4 gange på under 2 timer hmmmm

Hvis du har været hos PP ved du også pigerne det gør en stor indsats i at få mændene til at komme så mange gange så muligt. Sidst jeg var der fortalte thong hum havde haft en mand som fik 17 orgasmer  på 2 timer. Om det passer ved jeg ikke. Selv syntes jeg det lyder i overkanten. 

Hvis vi nu skal se objektivt på det og holde os til fakta så er der mænd der kommer mange gange og nogle er længe om det. Simpel viden du også kam finde på nettet.

 Jeg selv var der en time sidst men måtte sige stop efter to gange. Min opfattelse af stedet er at de gør et stor nummer ud af at gøre mænd tilfredse der via multiorgasmer  så at han har haft en orgasme maraton kan jeg sagtens se lade sig gøre. Jeg ville måske overveje en ekstra gang hvem man kalder en løgner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...