Hop til indhold
22 cm and thick

Lolli 20 y.o. - læs dog annoncen ;-)

Recommended Posts

Hej gæve svende

Det blev fredag, jeg havde fri, var i Odense, havde tid og penge og var liderlig. Det sidste var ikke nogen nyhed, men sjældent at det falder sammen med de først nævnte ting.

Havde set mig ret lun og nysgerrig på den nyligt ankomne Lolli. https://annoncelight.dk/showad/230665
Skrev en sms til hende der hurtigt blev besvaret og vi aftalte en tid. GPS'en blev indstillet og af sted gik det... Ehhhh masser af vejarbejde og omkørsler som min GPS ikke lige var indstillet på. Så kørte lidt rundt på må og få efter min ringe kendskab til den ende af Odense hvilket resulterede i jeg kom 15 min for sent. Havde dog givet hende besked og hun skrev at det skulle jeg ikke tage så tungt og bare give mig god tid.
Nå men endelig vel ankomme og fik set den MEGET lille og MEGET slanke (rad magre) Lolli. Hun virkede rigtig sød og tiltrækkende som hun stod der i sin Kimono og undertøj. Engelsk var ikke lige hende stærke side men vi kunne da forstå hinanden.
Hvis jeg skulle have superfransk skulle hun lige vaske kalorius hvilket da også var fair nok. Og ja - den blev sgu vasket grundigt.... 
Da det så var gjort smed hun tøjet. Og her må jeg indrømme - havde jeg set hende sådan inden havde jeg nok ikke aftalt noget med hende. Hun er VIRKELIG rad mager. Hoftebenene kan tydeligt ses, det samme gør sig gældende for rygrad og ribben. Bryster er nærmest ikke eksisterende og meget lille røv der dog rent faktisk ser ret lækker ud.
Hen på sengen og i gang. Hun lagde sig ned mellem mine ben og begyndte at sutte løs på pikken. Som hun skriver i annoncen er hun ikke så erfaren og vil gerne have man lærer hende at sutte. Meeeen det er nu ikke helt rigtigt lige hvad den disciplin angår for det var hun rigtig god til. I det mindste efter min smag.
Fik hende drejet rundt i en 69'er hvor jeg kunne slikke hendes fisse og meget lange skamlæber.  Virkelig en rigtig lille lækker fisse der smagte dejligt. Den var dog langt fra glatbarberet men det gør mig nu ikke så meget så længe der ikke er en hel urskov.
Bad hende så om at ride min pik hvilket hun så gjorde - FUCK hun var virkelig bare jomfru stram. Selv om hun langtfra kunne få den helt i bund gjorde hun virkelig hvad hun kunne og det var vildt godt. Kunne desværre fornemme på hende at det gjorde en smule ondt, og det er jo ikke meningen med det, så spurgte om hun hellere ville sutte mig færdig i stedet for at kneppe. Det ville hun gerne. Gummiet blev pillet af og hun bad mig sige til inden jeg kom. Mund og hånd gik i gang og det er hun altså bare rigtig god til, så resultatet udeblev da ikke og der blev afleveret en ordentlig ladning ud over min mave. Fik noget køkkenrulle og jeg fik det værste "snavs" fjernet. Hun tilbød et bad som jeg afslog da jeg allerede var sent på den fra start af, så ville bare tage et bad og rent tøj når jeg kom hjem.

Alt i alt vil jeg sige det var en lidt blandet affære. Absolut ikke en jeg vil besøge igen, men fortryder på ingen måde mit besøg hos hende. Hun virker som en der vil gøre meget for at gøre det godt for os mænd samtidig med at hun er sød og meget blid. Så har I lidt "lolita-drømme" er hun klart kvinden/pigen der kan opfylde det. 

Som jeg skrev i overskriften - læs annoncen, for det hun lover er lige akkurat det hun giver. Ikke nogen erfaren sex-maskine, men en sød ung pige der gør hvad hun kan for at gøre det lækkert for os.

Så af sted med jer og som altid: Vær rigtig sød ved hende og behandle hende ordentlig. Bliv ikke sur hvis hun ikke lige kan gøre tingene på den "rigtige" måde som man måske er vant til, for hun er på ingen måde særlig erfaren.  Og skal lige huske at skrive at det er hende på billederne, 20 år passer meget godt. Måske 18, måske 22 - meget svært at sige. Højde og drøjde (164 cm/47 kg) er heller ikke helt ved siden af. A-skål? En LILLE A-skål... Fine små ungpige bryster.... Og ja, de er små men også fine og dejlige at slikke og lege med. Og det kan hun lide.

Nå, men nok herfra.

God weekend til jer. :-) 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En meget ung og forholdsvis uerfaren pige, der formentlig har problemer med anoreksi, beslutter sig for at sælge sexuelle ydelser. Det er selvfølgelig umuligt at gennemskue hendes situation og hendes motiver, men det lyder ikke umiddelbart som det bedste setup.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en aftale med hende her kl.23, men hun brændte mig sgu af..på trods af at vi havde sms'et frem og tilbage om pris og ydelser osv..hun svarede flittigt og virkede ellers meget opsat på at tjene nogle penge ?

Jeg forsøgte at sms'e og ringe til hende da jeg holdt og ventede med ingen reaktion ? :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er svært at finde ord for folk der opretter sådan en annonce....

Prøver hun at få folk til at tro det er hendes ansigt ?

 51d3c8e266b189499a7c0d450bb59a631f7c10bf

I så fald så bør folk få udskiftet noget på 1. Sal.

All my pictures are taken with a mobile phone and has not been photoshopped at all. (Faktum er at "personen" er direkt retard.. Men korrekt at billede sikkert er taget med en mobil.)

Det kan næsten ikke blive mere klamt, at bruge et billede af den afdøde Emilie Meng. Fy for satan

 

Ban mig gør hvad i vil, men det der er fandme ikke iorden.

 

blah.png

Redigeret af M36Od

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg kan ikke se problemet ?

Hun skjuler sit ansigt med en avis og man kan jo for fa'en ikke forvente at en pige fra udlandet har hørt om Emilie Meng ?

Jeg håber hun skriver til mig idag med en god forklaring på hvad der gik galt igår,

så får det sgu nok et forsøg mere..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sydvester

Kan heller ikke se problemet. Hun ander jo tydeligvis ikke hvem der er på avisen. 

Tro hun bare vil påvise at hun ikke er fake med dages avis. Mer tro jeg ikke du skal ligge i det. Misforstået budskab. Det ses tit 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da stærkt at hun viser en Dansk avis på et billede så man ved at foto er ægte.

hun aner med garanti ikke hvad eller hvem avisen omhandler, så havde hun nok ikke brugt det billede i avisen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende lørdag aften, sød pige der leverer til UG.

Desværre lidt nedslidt lejlighed, men pigen er rigtig sød, kan bekræfte "22 cm" anmeldelse, helt korrekt beskrevet.

Nu er jeg så ikke 22 cm....men hold op hun er stram.

Lækker fisse med store lækre skamlæber at slikke.

Behandler I hende OK, får man en god oplevelse.

Det med avisen er jo blot for at fortælle at det er hendes billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thelem skrev, for 13 timer siden:

En meget ung og forholdsvis uerfaren pige, der formentlig har problemer med anoreksi, beslutter sig for at sælge sexuelle ydelser. Det er selvfølgelig umuligt at gennemskue hendes situation og hendes motiver, men det lyder ikke umiddelbart som det bedste setup.

Hvis det med anoreksi rent faktisk er tilfældet vil jeg give dig ret i det er noget skidt. Men man kender jo normalt ikke baggrunden for mange andre GP'er man møder, så det er nok ret svært at gennemskue hvilke der er "etisk rigtige" at besøge. Anoreksi er en psykisk lidelse som man jo i mange tilfælde kan se personen har. Mange andre psykiske lidelser kan man ikke se, så her er det lidt svært at sortere ud. Jeg er på ingen måde ekspert i den slags, men hun virkede sød og rar og ikke desperat på nogen måder. Og ja hun var alt for tynd, men om det er anoreksi skal jeg ikke kunne sige. Der stop for øvrigt en rulle med chokoladekiks hos hende. Ikke typisk kost for nogen med anoreksi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
M36Od skrev, for 2 timer siden:

Det er svært at finde ord for folk der opretter sådan en annonce....

Prøver hun at få folk til at tro det er hendes ansigt ?

 51d3c8e266b189499a7c0d450bb59a631f7c10bf

I så fald så bør folk få udskiftet noget på 1. Sal.

All my pictures are taken with a mobile phone and has not been photoshopped at all. (Faktum er at "personen" er direkt retard.. Men korrekt at billede sikkert er taget med en mobil.)

Det kan næsten ikke blive mere klamt, at bruge et billede af den afdøde Emilie Meng. Fy for satan

 

Ban mig gør hvad i vil, men det der er fandme ikke iorden.

 

blah.png

Du er helt på vildspor, billedet er jo blot for at vise at hun er en real person, og at billederne ikke er fake. Nu valgte hun så EB, hun aner ikke hvem pigen på billedet er.

Avisen lå for øvrigt i lejligheden, så fald lige ned og tænk dig bedre om, inden du sviner pigen til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sydvester skrev, for 15 timer siden:

Så du mener hun er endnu mere tynd end billederne viser. ? 

Nej det mener jeg reelt ikke. Det er svært at se hvor tynd hun er på billederne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 4 minutter siden:

Du er helt på vildspor, billedet er jo blot for at vise at hun er en real person, og at billederne ikke er fake. Nu valgte hun så EB, hun aner ikke hvem pigen på billedet er.

Avisen lå for øvrigt i lejligheden, så fald lige ned og tænk dig bedre om, inden du sviner pigen til.

Jeg er måske nok tilbøjelig til at give M36 en smule ret. Tvivler dog på hun selv er gået ned for at købe avisen, så mon ikke hun har haft en til det. Han/hende burde måske nok lige have valgt en anden avis. Artikler om unge mennesker der på tragisk vis mister livet hører ikke hjemme i den kontekst. Men er nu også overbevist om at det ikke er bevist at de har brugt denne avis. Det sted har "for vane" at afbilde pigerne med dagens avis. Og ligesom andre her har gjort udtryk for synes jeg også det er en rigtig god idé, det giver en god garanti for at billederne er ægte.
Men igen - giv ikke pigen skylden for valg af avis, hun kan på ingen måde vide hvad artiklen handler om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil lige for en ordens skyld sige at hun skrev til mig her mandag formiddag og undskyldte at hun brændte vores aftale af og tilbød mig en ny tid..:)

Det bliver ikke lige nu her, men det var sgu dejligt lige at høre fra hende..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thank you Mr 22 for writing about me. What I understand is that you was very happy with my service. Thanks a lot. 

You are correct I am very slim and petite but I don't have anorexia or other mental illnesses. I eat 3 times a day and I am very healthy and I absolutely love food. Everyone in my family are very petite and I am very late developed. Thank you for your careing, it is very sweet of you. 

I see there is some kind of problem with the newspaper so I will make new photos today :) 

 

Lolli 

Redigeret af Lolli

Del dette indlæg


Link til indlæg
M36Od skrev, for 8 minutter siden:

Fedt at modtage en warning for dette. :)

Det må være fedt at være luder mafia

Kom nu videre i dit liv, pigen har undskyldt og har skiftet billede. Så glem det og kom videre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 33 minutter siden:

Kom nu videre i dit liv, pigen har undskyldt og har skiftet billede. Så glem det og kom videre

Nej!...pigen har ikke undskyldt. Al kommunikation med piger på denne adresse foregår via mellemmand. Har besøgt stedet 5 gange ialt. Den sidste pige jeg besøgte mente at jeg havde bestilt 30 min men jeg havde bestilt 1 time. Da jeg ville vise hende SMS på hendes telefon sagde hun at hun ikke havde den da hun fik besked om hendes aftaler fra en anden da hun som hun sagde ikke både kunne arbejde og svare tellefonen.....mon ikke det også er derfor at alle aftaler aftales via SMS og ikke telefon.

Pigerne på stedet taler engelsk men ofte et mangelfuldt engelsk, så læg mærke til svaret "fra Lolli" her i tråden, det er på formfuldt engelsk 

Redigeret af Kinky

Del dette indlæg


Link til indlæg

see there is some kind of problem with the newspaper so I will make new photos today.

det her er en erkendelse at nogen har et problem med avissiden, og hun lover at lave det om,com hun også har gjort.

forstår da heller ikke at du bliver ved med at besøge stedet hvis du har problemer med det,CSC find dog et andet sted.

over and out :-)

i denne tråd :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky skrev, den 27. juni 2017 at 14:33:

Nej!...pigen har ikke undskyldt. Al kommunikation med piger på denne adresse foregår via mellemmand. Har besøgt stedet 5 gange ialt. Den sidste pige jeg besøgte mente at jeg havde bestilt 30 min men jeg havde bestilt 1 time. Da jeg ville vise hende SMS på hendes telefon sagde hun at hun ikke havde den da hun fik besked om hendes aftaler fra en anden da hun som hun sagde ikke både kunne arbejde og svare tellefonen.....mon ikke det også er derfor at alle aftaler aftales via SMS og ikke telefon.

Pigerne på stedet taler engelsk men ofte et mangelfuldt engelsk, så læg mærke til svaret "fra Lolli" her i tråden, det er på formfuldt engelsk 

Det er efterhånden helt normalt, at pigerne har en telefondame, som SMS,er og taler i telefon med kunderne..

samtidig er det beskyttende at have en person i nærheden....

perfekt engelsk, denne skrivelse kan jo godt være lavet i samarbejde mellem telefonpasser og pigen....

At der er sket fejl i booket tid. Det er mennesker..

om det er booket tid til bilen, levering af nyt køkken, eller en lille pige...

Alt er måske rosen rødt i din verden!,,  ???? Punktligt... 

Jeg forstår ikke hvorfor du bliver ved med at kommer på stedet....

Sexeren

 

så nemt er det jo at slippe af med dig..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg lige forladt den unge smukke smilende pige,,,

Blev modtaget med et knus og lille kys, mens den ene hånd følte på bulen i bukserne.. 

efter det økonomiske , blev jeg bedt om at smide alt tøjet, hun ville gerne have lov til at vaske jernet.   Den fik en dejlig omgang vaskemassage og blev mere og mere rank.. 

der kom også en kommentar om størrelsen..

så ind i bollerummet , hvor jeg fik pillet kimonoen af og de skønneste små bryster kom frem.,,

slikkeri.  Kysseri og stutteri på begge babser skøn oplevelse.

så væltede vi om på madrassen hvor et stille blow begyndte,, men Pjerrot fik hele turen, så om i 69 og blow fortsatte mens jeg nød de dejlige skamlæber og den smagfulde lille fisse.,, mum

havde på fornemmelsen at den lille stramme helst ikke ville have mit jern.

så lod 69 fortsætte til hun gav de sidste tag med hånden.. og forløsningen kom.,,

Pjerrot blev malket til sidste dråbe.

Jeg blev tørret lidt af, mens bi snakkede og jeg legede ned de små stributter. 

Så et hurtigt bad, i tøjet og kys til afsked...

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt nipset tirsdag. Først om hendes vægt. Hun er en spinkel og slank pige, men jeg synes altså ikke hun er "udhungret" som andre har fundet hende. Superslank talje, og rigtig pæne ben trods den lille vægt. Men ikke så det er sygeligt, synes jeg.

Hun spurgte om jeg ville have ekstra udover den halve time, og ja tak MF. Har tidligere fået det hos en af hendes forgængere. Jeg skulle også gennem vaskeritualet, men det er nu ikke så ringe at have en smuk ung kvinde til blidt af vaske hver en mm af  ens manddom med cremesæbe, og tempereret vand.

Dernæst afklædning. De yndige små bryster med små vorter er beskrevet, de fine lange nedre læber ligeså. Men særligt berøringsvenlig er hun da i den grad ikke. Jeg måtte overhovedet ikke røre hende fra skambenet og bagud, og fra hvor inderlårene sluttede.

Et ok fransk, men en del hånd, og jeg kunne da kysse hende lidt i 69èr.

Missionær hvor hun trak benene næsten samlet op mod brystet  så hun kunne holde mig på afstand, og doggy så jeg ikke kunne støde igennem, og se de dejlige læber omslutte.

Nå ja- så kunne jeg jo ligeså godt se at få afsluttet. Kondomet af. Hun tog et stykke køkkenrulle og holdt klar, tog nærmest kun lige spidsen ind, og brugte rigtig meget hånd, og hver gang hun tænkte at jeg var ved at afslutte blev det til ren hånd. Skuffende ift den mf jeg tidl. har fået på stedet.

Pigen. Vurderet udfra hendes type 9/10. Jeg føler af og til trangen til et slankt nips, men tænder egentlig ikke rigtig på dem når det kommer til stykket. Af og til bliver man jo udsat for styringsfænomener placeret godt 1/2 meter syd for ens hjerne.

Stedet: Jeg synes ikke det er så ringe selvom sengen er ringe. Det er også dejlig diskret. 7/10

Sexen: Det kunne være bedre 4/10

Hun er her ca 2 uger endnu

Redigeret af stein
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Black skrev, for 16 minutter siden:

Må se og nå det, hun tilbyder også anal..:)

Ja det skriver hun jo, men det har ikke rigtig min interesse så jeg kan ikke bidrage med noget. Men fin lille numse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...