Hop til indhold
kati_arhus

"You should offer anal" WtF?

Recommended Posts

 

I got sms with SUPER advice: If you want to make 10% more to your sallery then you should offer greek to people. You have a nice Butt and men really like What they see, but if you dont offer greek then you will lose customers"  (original writing)

Hahaha :D So I have to share this super-fantastic idea to you. 

Really? Whay kind of man do such advices? I am speechless. After that we write sth about my low place at EroGuide`s ranking, and when I told him that he is wrong, he threatened me, that no longer after he will write me reviews :D Omg... why some of pepople dont live their life, and care about by anus and wallet?

It should be so simple + if I dont have such service it meand I dont do it for some reason. It is really so hard to undestand?

Hugs

K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

hmmm....tror nu ikke på at pigerne mister kunder pga de ikke tilbyder græsk, og uden tvivl har de mulighed for at tjene flere penge hvis de tilbyder græsk om det er 10% er da mere tvivlsomt, eftersom at pigerne individuelt prissætter ydelsen.....der sidder som oftest en svedig type med hår på ryggen og trykker sig ude på lokummet, og spiller smart...;)

god weekend

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tried anal a couple of times with a girl but didn't enjoy it as much as normal vaginal penetration.
So il'l stick to what i enjoy the moste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
JenniferRomantica skrev, for 12 minutter siden:

I get  the same advice all the time like "you have the perfect butt for anal".. Hahaha.. I just laught it of..

Det er da et kompliment der vil noget, og hvorfor ikke se det fra den side ??

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frodige Liza
Grækeren skrev, for 14 minutter siden:

Det er da et kompliment der vil noget, og hvorfor ikke se det fra den side ??

Det ligne nu mere et forsøg på at presse sig til ydelser hun ikke har lyst til. Hun skriver jo ligesom at han truer med dårlige anmeldelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 14 minutter siden:

Det er da et kompliment der vil noget, og hvorfor ikke se det fra den side ??

Komplimentet blir ikke større end når man ville risikere at få lort på styrmanden, for at erobrer hendes bagdel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

what a waste of energy. And why try to threaten an experienced and popular girl with such rubbish? it makes no sence...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Altså jeg tager det skam også som et kompliment til en hvis grænse selvfølgelig.. 

Ja..selvfølgelig, 'du har nogle dejlige bryster lige til en god gang oliespansk'...er der forskel??

Del dette indlæg


Link til indlæg
kati_arhus skrev, for 2 timer siden:

If you want to make 10% more to your sallery then you should offer greek to people.

Mange piger tilbyder da: "græsk til dig" ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
JenniferRomantica skrev, for 33 minutter siden:

Nope.. Ikke som jeg ser det.. 

Helt enig....der er nemlig ingen forskel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thomasonly64
Grækeren skrev, for 3 timer siden:

tror nu ikke på at pigerne mister kunder pga de ikke tilbyder græsk, og uden tvivl har de mulighed for at tjene flere penge hvis de tilbyder græsk om det er 10% er da mere tvivlsomt

Jeg er helt sikker på at de mister kunder, de mister jo det segment der går efter anal-sex. Samtidig er jeg ikke et sekund i tvivl om at de vil tjene mere end 10% ekstra.

30 minutter: 1.000 kroner
Anal: +500

Så er det 50% mere for den samme tid med kunden. Så med samme mængde kunder kan man tjene 50% mere eller 25% mere hvis hver anden tilvælger det.

At det så kan være hårdt, ubehageligt og opslidende er en anden diskussion. Jeg forstår heller ikke at han gider at kaste sig ud i den diskussion, men han må jo have held med det ind i mellem.

Dog: Man åbner for et større marked og øger sin indtjening. Det er helt sikkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar

Jeg er helt sikker på at de mister kunder, de mister jo det segment der går efter anal-sex. Samtidig er jeg ikke et sekund i tvivl om at de vil tjene mere end 10% ekstra.

Ja, måske "thomasonly64 - men de mister så måske nogle af de kunder, som nyder rimming.  Bare tanken om, hvad det bageste også har været brugt til :cry:.

Hey Kati. Thank you for taking good care of your fantastic behind. Really look forward to my next visit.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kati - so great with a clear opinion. Thumbs up. And dont mind the stupid price and market discussion - only you decide what you want to offer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
kati_arhus skrev, for 8 timer siden:

Whay kind of man do such advices?

An optimist? :D

What service the girl offers should only be decided by her, just like who she offers it to - no reason for debate here :) I do honestly think that the girls that do not offer anal, choose not to do so, because they do not like it - now I would not like to pay for a service that a girl directly dislike to offer ;) and for me it makes perfect sense, that some girls decide that anal is off the menu, and accept the potential loss of income.

As(s) a general I dont get the concept of anal sex, as a young guy I asked my girlfriend, if we could try anal, and her answer was "Sure no problem... if you can put a condom on a fresh banana, stick it up your ass and then look me in the eyes and say 'That feels goooooood', then we can try anal sex"... we did not end up having anal sex, and my interest in the subject faded slowly.

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg

i agree with the others! Only offer what you like to do and nothing else!

And I have heard from other girls that you are not the only one to receive stupid questions like that!

Fat det nu folkens! Læs nu hvad der står i de annoncer, det kan da ved gud ikke være ret svært! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vojensdream1
Jernsvinet skrev, for 20 timer siden:

Mange piger tilbyder da: "græsk til dig" ;-)

Jow jow og sjovt nok takker de fleste nej tak :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Grækeren skrev, for 23 timer siden:

Det er da et kompliment der vil noget, og hvorfor ikke se det fra den side ??

Haha ved helt ærligt ikke hvor stort et kompliment det er når en mand siger "Du har en flot <indsæt kropsdel>, må jeg ikke kneppe den?" :D 

vojensdream1 skrev, 1 time siden:

Jow jow og sjovt nok takker de fleste nej tak :rolleyes:

Holder mig til bananer ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Sparkster skrev, for 7 minutter siden:

Haha ved helt ærligt ikke hvor stort et kompliment det er når en mand siger "Du har en flot <indsæt kropsdel>, må jeg ikke kneppe den?" :D 

Holder mig til bananer ;) 

Hehe..nu er vi jo mange der er kommet videre fra missionæren med 3 ryk og en aflevering... gab vi skriver 2017 m8.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Grækeren skrev, for 23 minutter siden:

 gab vi skriver 2017 m8.

Derfor er det vel ikke et kompliment at ville kneppe en kropsåbning?

Vi skriver trods alt 2017, altså en tid hvor kvinder ikke udelukkende ses som objekter, der kan lave din mad og i ny og næ forholde sig til din penis? Udover det... Anal... er det ikke et lævn fra 80'erne (evt. start 90'erne) ;)  

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Sparkster skrev, for 42 minutter siden:

Derfor er det vel ikke et kompliment at ville kneppe en kropsåbning?

Hvem siger det er et kompliment at kneppe en kropsåbning ??...komplimentet henviser til en god røv, dejlige bryster osv, læs dog hvad der skrives.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Grækeren skrev, for 1 time siden:

læs dog hvad der skrives

Det gør jeg skam også, men når vi nu er ved det håbløst åbentlyse... så ditto ;) 

Grækeren skrev, for 1 time siden:

Hvem siger det er et kompliment at kneppe en kropsåbning

Det gør du...

Grækeren skrev, den 6/23/2017 at 12:17:

Det er da et kompliment der vil noget, og hvorfor ikke se det fra den side ??

Svarede du til

JenniferRomantica skrev, den 6/23/2017 at 12:05:

I get  the same advice all the time like "you have the perfect butt for anal".. Hahaha.. I just laught it of..

Nu skal jeg jo VIRKELIGT læse hvad der bliver skrevet ;) "you have a perfect butt for anal" - Du har en flot numse, Den vil jeg gerne putte min penis ind i... det er vist essensen... du mener at det er et "kompliment der vil noget"

Skal vi ikke lukke vores lille debat her ;) "m8"

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...