Hop til indhold

Recommended Posts

Pas på denne pige. Når hun har fået pengene foran hendes opgang stikker hun af .  Sommetider hedder hun Maya og til andre tider Charlotte. Men hendes nummer er  **** 9184.

Hun holder både til i Tilst og Vorrevangen.

https://annoncelight.dk/showad/228207

 

Skriv for info om nummer !

Redigeret af Zar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun havde tidligere ansigtsbilleder på sin profil - ikke noget der lige tiltalte mig og så også næsten altid den der med betaling med stoffer. 

No-go i min verden. Nok også fordi jeg ikke aner, hvor jeg skulle få skidtet fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det er selvfølgelig mega ærgerligt at miste sine penge. Men for pokker da også......hun modtager betaling i Narko - det er jo ikke forbudt at tænke sig en anelse om..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes nummer står jo i annoncen, men det hjælper sikkert ikke alverden at melde hende.

Hvis politiet har tid, bliver hun måske i sidste ende dømt til at skulle betale tilbage, og får måske en bøde, men hun har sikkert ikke noget at betale med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget i hendes annonce er da rigtigt, med den oplevelse Zar har haft: SÅ SKAL JEG GIVE DIG EN OPLEVELSE DU ALDRIG VIL GLEMME ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er jo tydeligvis et stakkels menneske som er langt ude. - lad os for Guds skyld holde os fra at besøge hende og financiere hendes misbrug. Hvis hun bruger pengene på narko og sælger sin krop for stoffer kan jeg kun have ondt af hende - og jeg håber hun får hjælp. Dermed ikke sagt det et OK at stjæle og det er naturligvis også ærgerligt for Zar. 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i starten og det var godt, hendes BJ's er gode og hun er stram.

Men efter hun skriver noget med coke på hendes opslag har jeg valgt at holde mig så langt væk fra hende. 

Redigeret af Vuong

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har pga min anmeldelse ringet og sagt at hun ville blæse knoppen af mig. Uha jeg bliver bange .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu bruger hun også navnet Christina på Annoncelight. Hold øje med nummeret. Det er det samme !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, for 15 timer siden:

Det er ellers et omfattende menukort, hun har.

Hvad er?:

Amerikansk

Supersvensk

Supernorsk

Russisk

:-):-)

Supersvensk! Den har jeg aldrig hørt før. Det må være i hånden uden kondom. Tænker man kan betale ekstra og få megasvensk, så man også må sprøjte i hånden på hende ...

De andre kender jeg ikke - og kan ikke gætte mig til det, men hun har da noget på programmet, som ingen andre har ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her små 3 uger efter kørte jeg op af Vorregaardsalle i det nordlige Aarhus. Det var tæt på det sted hvor Maya løb med mine 1100 kr. Jeg så hende siddende midt på vejen og samle et eller andet op. Det tog ca 1 1/2 min. Kunne sagtens have gået ud og taget ved hende. Men hun var så høj af et eller andet. Hun gik efterfølgende ind i den park hvor hun forsvandt med mine penge for 3 uger siden. Jeg lod hende gå. Men gør hende en tjeneste og ikke smide penge efter hende mere. Hun er noget længere ude end som så.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Er der nogen som har haft erfaring med hende som har lagt hende på "falsk markedsføring"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lige præcis hende igen. Synes det sidste billede er lidt ulækkert med det sår hun har på underarmen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...