Hop til indhold
Bøje

Lindas thai massage gøteborg

Recommended Posts

Guest Lillemand

Om du är ute efter mer än bara massage vill jag bestämt rekommendera dig att söka detta på hemmaplan.  Du känner säkert till den Svenska lagstiftningen - och är det någonstans man inte skall köpa sex på salong eller på gatan så är det i Göteborg, "Sveriges Chicago".

 

Lille

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Tak for opdatering lillemand. Jeg ønsker massage og som udhangspunkt ikke mere.

Men jeg har besøgt 5 forskellige thai massage og alle har givet hj.... inkl gøteborg... 

Meget underligt og mystisk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oxygen
Bøje skrev, den 19/6/2017 at 22:06:

 

Tak for opdatering lillemand. Jeg ønsker massage og som udhangspunkt ikke mere.

Men jeg har besøgt 5 forskellige thai massage og alle har givet hj.... inkl gøteborg... 

Meget underligt og mystisk 

Kan du anbefale nogle steder i Helsingborg/Malmö? Altså steder hvor du har oplevet HJ.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Vad salongerna annonserar om och vad de verkligen gör är två skilda saker.   De enskilda massöserna riskerar inte så mycket om de säljer sexuella tjänster, är de här på turistvisum riskerar de en för tidig hemfärd.   De som har permanent uppehållstillstånd riskerar möjligen efterräkningar från Skattefar, men har de inte begått brott i övrigt händer det inget.  Egen prostitution är inte olagligt i Sverige.   

För ertappade kunder är det värre, böter eller fängelse - det sistnämnda vid upprepade brott eller om tjejen är under 18 - samt evig vanära.   Sexköp är ju i den offentliga debatten lika illa som landsförräderi...  Ok, jag raljerar lite....

Mutter däremot kan hamna riktigt i klistret, de åker ofta in 6-12 månader för koppleri, och får det mycket arbetsamt med Skattefar.  Hittills har ingen blivit utvisad, men det är bara en tidsfråga.

Av det skälet försöker Mutter arrangera verksamheten så att hon har så stark 'deniability' hon över huvud taget kan.

Att man inte skall gå på bordell av något slag i Göteborg och i viss mån Malmö beror på att dessa ofta har kopplingar till kriminella gäng, och därför punktmarkeras av Malmö o Helsingborg ligger så långt från mig att jag lika gärna kan ta till Köpenhamn - bättre och ingen risk för trubbel med lagens långa arm...

För att undvika missförstånd bör jag nog framhålla att långt ifrån alla salonger i dessa städer inte är i sexbranchen.

Lille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oxygen skrev, for 6 timer siden:

Kan du anbefale nogle steder i Helsingborg/Malmö? Altså steder hvor du har oplevet HJ.

Det er ikke svært at finde steder i hele Skåne hvor du kan få HJ eller tilmed fuld pakke. Men vi har policyn i Sverige at vi ikke nævner dem ved navn. Af åbenlys grund. Du kan få et eller to steder af mig på PM. Men det skal siges; mine oplevelser i Sverige er generelt ikke på niveau med det bedste man kan opleve i Kbh.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand
Bananas skrev, for 23 timer siden:

Men det skal siges; mine oplevelser i Sverige er generelt ikke på niveau med det bedste man kan opleve i Kbh.

Här är jag helt enig.  Varför tror ni jag reser 75 mil enkel resa till Danmark för att hygge mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemand skrev, for 2 timer siden:

Här är jag helt enig.  Varför tror ni jag reser 75 mil enkel resa till Danmark för att hygge mig?

För att du är tokig? Hör av dig så bjuder jag på en öl i Malmö Det förtjänar du;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den 2017-07-12 at 23:19:

Men det skal siges; mine oplevelser i Sverige er generelt ikke på niveau med det bedste man kan opleve i Kbh

Nej - för man kan verkligen gå på minor i DK/CPH också....!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hvis jeg kommer til Gøteborg så vil jeg fandme have masser af god tid med Nadia og Linda, ungt lækkert thaiguf...

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...