Hop til indhold
fiskermanden

Hvorfor sjældent anmelse af danske piger???

Recommended Posts

Jeg kommer altid på de kendte steder Seductiongirls m.fl.

Er for det meste tilfreds, men nogle gange ikke tilfredsstillende.

Skyldes  det ,at i  besøger udenlandske piger?

Er der noget jeg er hgået glip af,er de udenlandske bedre. Det er mit indtryk, at der er for mange mitter i mellem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi der er langt flere udenlandske piger, der byder sig til i løbet af et år.

Tror faktisk ikke, at procentdelen af danske piger og udenlandske piger, der er anmeldt, er ret forskellig.

Men tillad mig at dit spørgsmål lidt om - når nu du "altid" kommer "på de kendte steder Seductiongirls m.fl.:

Hvorfor skriver DU selv sjældent en anmeldelse? 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
fiskermanden skrev, for 30 minutter siden:

Jeg kommer altid på de kendte steder Seductiongirls m.fl.

Er for det meste tilfreds, men nogle gange ikke tilfredsstillende.

Skyldes  det ,at i  besøger udenlandske piger?

Er der noget jeg er hgået glip af,er de udenlandske bedre. Det er mit indtryk, at der er for mange mitter i mellem

Med 128 indlæg er det et mærkeligt sted du har lagt denne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan lide instant kaffe Nescafe. Det er ikke sålænge siden at jeg på EG kunne læse, at mange ikke bryder sig om det, eller slet ikke betragter det som rigtig kaffe. Så når snakken kommer til udenlandske piger vil du opleve forskellige holdninger

For at besvare dit spørgsmål, synes jeg du skal købe nogle oplevelser hos udenlandske piger, så kan du selv afgøre om dt er bedre, dårlige eller på niveau med danske piger, samt om der er forskellige i koncepterne, service, omgivelser m.v. 

 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 9 minutter siden:

Jeg kan lide instant kaffe Nescafe. Det er ikke sålænge siden at jeg på EG kunne læse, at mange ikke bryder sig om det, eller slet ikke betragter det som rigtig kaffe. Så når snakken kommer til udenlandske piger vil du opleve forskellige holdninger

For at besvare dit spørgsmål, synes jeg du skal købe nogle oplevelser hos udenlandske piger, så kan du selv afgøre om dt er bedre, dårlige eller på niveau med danske piger, samt om der er forskellige i koncepterne, service, omgivelser m.v. 

 

Hæhæ, en meget fin sammenligning.

Jeg kan ikke selv fordrage pulverkaffe, men foretrækker den ægte vare. Men for at kunne foretage denne sondring er man selvfølgeligt nødt til at have prøvet både pulver og ægte.

Selv foretrækker jeg så langt den ægte med god smag og aroma.

Men jeg er også bevidst om, at mange vælger pulveret, udelukkende fordi det er billigst. Det er jo derfor, det eksisterer :)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm jeg foretrækker danske piger, men må erkende at de udenlandske er prismæssigt noget billigere, ikke at det betyder noget for mig, men men de er også yngre og gir gerne blæs uden....ellers foretrækker jeg thai mere det fede koncept med god massage og sex, her er det også muligt at få blæs uden. Måske derfor danske piger ikke besøges så ofte og dermed anmeldes så ofte?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Hæhæ, en meget fin sammenligning.

Jeg kan ikke selv fordrage pulverkaffe, men foretrækker den ægte vare. Men for at kunne foretage denne sondring er man selvfølgeligt nødt til at have prøvet både pulver og ægte.

Selv foretrækker jeg så langt den ægte med god smag og aroma.

Men jeg er også bevidst om, at mange vælger pulveret, udelukkende fordi det er billigst. Det er jo derfor, det eksisterer :)

Hmmved ikke lige om pulverkaffes er billigere nescafé 500 gram 75 kroner, Irma den blå 1,5 kilo 100 kroner når det er på tilbud...,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Hæhæ, en meget fin sammenligning.

Jeg kan ikke selv fordrage pulverkaffe, men foretrækker den ægte vare. Men for at kunne foretage denne sondring er man selvfølgeligt nødt til at have prøvet både pulver og ægte.

Selv foretrækker jeg så langt den ægte med god smag og aroma.

Men jeg er også bevidst om, at mange vælger pulveret, udelukkende fordi det er billigst. Det er jo derfor, det eksisterer :)

Når jeg kigge lidt på mit forbrug, så ville det faktisk være billigere at brygge pulver kaffe. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, Lige nu:

Hmm jeg foretrækker danske piger, men må erkende at de udenlandske er prismæssigt noget billigere, ikke at det betyder noget for mig, men men de er også yngre og gir gerne blæs uden....ellers foretrækker jeg thai mere det fede koncept med god massage og sex, her er det også muligt at få blæs uden. Måske derfor danske piger ikke besøges så ofte og dermed anmeldes så ofte?

 

Det er unægteligt et hårdt konkurrenceparameter, at udenlandske piger både er billigere og giver uden. Men for folkesundheden er det nok bedst, som de danske piger flest (dem, jeg ved om) tilbyder det: Med rem og seler.

Jeg skal da ikke her kunne afvise, at en single kunne lade sig friste, eller at der kunne indgå et specielt arrangement med en glædespige, men sådan som kønssygdommene er på fremmarsch, er det ikke klogt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 8 minutter siden:

Hmmved ikke lige om pulverkaffes er billigere nescafé 500 gram 75 kroner, Irma den blå 1,5 kilo 100 kroner når det er på tilbud...,

Næh, ærlig talt, men det plejer jo at være sådan, at kopier er billigere end originalen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

Når jeg kigge lidt på mit forbrug, så ville det faktisk være billigere at brygge pulver kaffe. :)

 

Det er det uden tvivl også ude i GP-verdenen. Derfor mit indlæg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Det er det uden tvivl også ude i GP-verdenen. Derfor mit indlæg :)

Jeg er bestemt ikke uenig i, at nogen tror at det meget billigere at købe sex af udenlandske piger, hvor det måske set over tid er dyrer, specielt hvis ekstra ydelser og svipsere medregnes :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er bestemt ikke uenig i, at nogen tror at det meget billigere at købe sex af udenlandske piger, hvor det måske set over tid er dyrer, specielt hvis ekstra ydelser og svipsere medregnes :)

 

De svipsere, jeg har haft, har med en enkelt undtagelse været med udenlandske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøger både danske og udenlandske piger. Jeg anmelder de fleste af mine oplevelser.

Sammenligningen med pulverkaffe og rigtig kaffe stryger lige henover hovedet på mig, da jeg ikke drikker kaffe. Når et så er sagt, synes jeg at man ikke kan generalisere, hverken med danske eller udenlandske piger. Jeg har oplevet forrygende ting med udenlandske og kedelige ting med danske. Alligevel foretrækker jeg de danske piger, for det gør kommunikationen meget lettere. Jeg taler, udover mit modersmål, både engelsk og tysk flydende. Alligevel oplever jeg ofte hos de udenlandske piger, at kommunikationen begrænser til næsten udelukkende kropssprog. Det er jo så også den primære grund til at komme der, men alligevel er den efterfølgende smalltalk også vigtig for mig.

Mht. blow med/uden, så foretrækker jeg klart uden, men jeg synes ikke forskellen er stor nok til, at det er den afgørende parameter. Forskellen er som mellem en Svein eller en Harald, den er der, men det er prisen også og jeg synes vældig godt om Svein (det er varianter af Highland Park whisky). Man kan så godt en gang i mellem få lyst til den dyrere variant og så må man jo punge ud.

Alt dette pladren for at sige, at jeg er yderst tilfreds med at besøge Tiffany eller Saga eller Laura eller andre af de danske piger, der yder en superservice.

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

De svipsere, jeg har haft, har med en enkelt undtagelse været med udenlandske piger.

Jeg har besøgt flest dansk-talende piger, og gerne med et eksotisk udseende. Jeg har også besøgt udenlandske piger der klarer sig med at kommunikere på street engesk. min konklusion er ikke entydig, men jeg tør godt sige at "Det kræver større indsigt og forarbejde at købe gode oplevelser når vi taler mørke piger i det udenlandske segment." 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Borende X skrev, for 20 minutter siden:

Næh, ærlig talt, men det plejer jo at være sådan, at kopier er billigere end originalen.

Ja du kan da få meget billig pulverkaffes i Aldi eller Lidl, men men man skal vel også lige have et kvalitetskrav, så når det er instant kaffe så er det nescafé eller Irmas den blå frysetørret, når det er bønnekaffe så males der bønner fra Irma den blå eller peterlarsen blanding 37 den grønne...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sjovt at der i de fleste ovenstående indlæg ligger en implicit antagelse om at de danske piger er de ægte, og leverer den bedst ydelse. 

Jeg er slet ikke enig. Bedste købesex koncept er 100 % for mig thai massage/sex konceptet.  Af den simple årsag at det kommer tættest på den virkelige ægte oplevelse, som for mig er sex mellem to mennesker uden betaling. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig handler det om den samle oplevelse, udsende og klar andet andmeldelser. Så betyder det ikke hvor pigen komme fra. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har faktisk aldrig været på en klinik med danske piger. Det er mit indtryk, når jeg ser på deres hjemmesider, at det ikke er muligt at få superfransk - og det vil jeg simpelthen have.

Men jeg ved det faktisk ikke. Jeg har aldrig været på en "dansk" klinik

Borende X skrev, for 3 timer siden:

Det er unægteligt et hårdt konkurrenceparameter, at udenlandske piger både er billigere og giver uden. Men for folkesundheden er det nok bedst, som de danske piger flest (dem, jeg ved om) tilbyder det: Med rem og seler.

Jeg skal da ikke her kunne afvise, at en single kunne lade sig friste, eller at der kunne indgå et specielt arrangement med en glædespige, men sådan som kønssygdommene er på fremmarsch, er det ikke klogt.

Du har muligvis ret i at der ligger en vis risiko i superfransk. Jeg er ikke læge, så jeg ved det ikke. Men det frister mig til at spørge: Slikker du så heller ikke fisse på en GP?

Venlig fredagshilsen fra

Havemand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havemand skrev, for 4 minutter siden:

Du har muligvis ret i at der ligger en vis risiko i superfransk. Jeg er ikke læge, så jeg ved det ikke. Men det frister mig til at spørge: Slikker du så heller ikke fisse på en GP?

Venlig fredagshilsen fra

Havemand

Jo, på udvalgte, jeg føler mig tryg ved. Men er det ikke sådan, at der altid er en (lille) risiko, og at den er større hos modtageren end hos afsenderen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

'Hvorfor sjældne anmeldelser af danske piger'.....de få der kommer læner sig op af selvpromovering, eller de bliver saboteret af nogle emsige medsøstre....mega ærgerligt at det bremser lysten til at dele oplevelserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 57 minutter siden:

'Hvorfor sjældne anmeldelser af danske piger'.....de få der kommer læner sig op af selvpromovering, eller de bliver saboteret af nogle emsige medsøstre....mega ærgerligt at det bremser lysten til at dele oplevelserne.

Den må du nok udbygge lidt. Det er særligt din tanke om sabotage, jeg ikke helt forstår.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis de fleste som skriver anmeldelser, ser det at skrive en anmeldelse som en guide, ja så er der jo mere grund til at skrive om de udenlandske, da der oftere kommer nye piger til.

De danske piger er her jo ligesom året rundt...heldigvis :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 6 timer siden:

Det er unægteligt et hårdt konkurrenceparameter, at udenlandske piger både er billigere og giver uden. Men for folkesundheden er det nok bedst, som de danske piger flest (dem, jeg ved om) tilbyder det: Med rem og seler.

Jeg skal da ikke her kunne afvise, at en single kunne lade sig friste, eller at der kunne indgå et specielt arrangement med en glædespige, men sådan som kønssygdommene er på fremmarsch, er det ikke klogt.

Man kan så undre sig over, at når vi taler GB, så er fordelingen omkring usikker sex pludselig ikke så markkant som ved bj uden (danske kontra udenlandske)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 34 minutter siden:

Man kan så undre sig over, at når vi taler GB, så er fordelingen omkring usikker sex pludselig ikke så markkant som ved bj uden (danske kontra udenlandske)

Jeg har ingen somhelst erfaring med GB. Foregår det normalt uden gummi?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...