Hop til indhold
ChoosyVery

Brasilianske Faby i Kolding - ægte?

Recommended Posts

Tjah... valgte at nappe en for holdet, og billederne er med forbehold for lidt photoshop forskønnelse ganske retvisende for, hvad man møder i en lidt mørk og meget lille taglejlighed i Kolding. Dog er der ikke tale om guddommelig indgriben ift. de yppige former. En kirurg har tydeligvis hjulplet fortrinene på vej. Det kan både ses og føles, men samlet set aldeles nydelig i mine øjne. Sprogkundskaberne ikke de bedste, hvad der besværliggør en god dialog, men smilende, kysser tøvende trods annoncens løfte om det modsatte, og generelt en smule tilbageholdende om end ganske lydhør overfor klientens ønsker og velbefindende.

En OK halv time uden at være prangende med en smuk mørk pige med meget flotte former... rigtigt flotte stænger og en god mås, flad og fast mave....

Bestemt blandt de bedre frokostpauser, man kan unde sig selv på en køretur fra det sønderjyske og retur mod Fyns Land.

Kan godt anbefales !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det gjorde jeg så: Kørte en tur til Kolding. I onsdags tog hun indledningsvist telefonen, men senere kom en SMS med en "I no work today"-agtig besked. Så spurgte jeg om jeg kunne komme torsdag (i går) i stedet. Men torsdag svarede hun ikke på hverken telefon eller SMS. Da annoncen siger sidste dag fredag, så bliver det altså ikke til noget besøg herfra, desværre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...