Hop til indhold
friskmus

hvad skal man vælge og hvor er nærmeste flatrate?

Recommended Posts

hej

jeg drømmer om en tur til Tyskland på noget flatrate..?

hvor er nærmeste ? flensburg?

og hvilken klub skal man vælge?

jeg har læst mig til at de fleste tager ca 50 euro ved indgangen og derefter ca 50 pr. tur ?

et par få steder er det ca 100 euro v. indgangen og herefter fri bar??? dette lyder for mig mest int. men læste også at de i hverdagene ikke har så mange piger og max en tur med hver???? så er der jo alligevel begrænsninger, eller hvad???

hvem kan give gode fif til mest for pengene og massere af piger??

jeg har læst meget om det men er ikke blevet helt klog nok til at vide hvad jeg skal køre efter...?

på flatrate er der da ikke begrænsninger for ydelserne? det er der ikke mange der skriver noget om?? sutter de uden gummi og sluger de?? osv. osv.???

(jeg tænker mig at de får samme løn om de er flittige mod os eller ikke??? eller hvad?)

jeg har aldrig prøvet den salgs og vil undersøge dette univers....

kom endelig med massere af fif gode råd og erfaringer....

mvh.

friskmus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror du blander koncepterne lidt sammen.

Sex klubber hvor du betaler en entree og betaler pr. Tur med pigerne kaldes FKK klubber eller sauna klubber.

 

Sex klubber hvor du betaler en entree og et samlet engangs beløb til pigerne kaldes flat rate klubber eller party treff klubber.

 

Der er massere af tråde om begge slags klubber her i Tysklands forummet, så læs du bare videre du vil kunne finde svar på alle dine spg. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

er der nogle som kan give mere konkrete svar på mine spørgsmål ovenfor??

som sagt har jeg jo læst en del anmeldelser om det, men uden at finde de svar der er rart at vide også.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

igennem de ældre anmeldelser er der en gode beretninger af FKK og flatrate konceptet. Men pris og kvalitet hænger ofte sammen, vil du bare æde dig mæt på buffet billigt uden og være kræsen så er flatrate lige sagen. Er du mere til gourmet restaurant så FKK hvor pigerne klart er flottest. Det skal dog siges at servicen kan være både god og dårlig begge steder. God tur

Del dette indlæg


Link til indlæg
friskmus skrev, den 11/6/2017 at 18:32:

eg drømmer om en tur til Tyskland på noget flatrate..?

hvor er nærmeste ? flensburg?

og hvilken klub skal man vælge?

Det bedste er næsten at finde en gammel rotte i faget at følges med - men ellers er det nu ikke så farligt, da du som regel bliver spurgt om du har været på stedet før - og hvis ikke, vil du få en grundig indføring og det er sjældent at du vil finde direkte hustlere, da de jo lever af at kunderne kommer igen og igen på både den ene og den anden måde.

På torsdag er jeg selv at finde i Fantasy Lounge, så der kunne du jo møde op og få lidt indføring i konceptet.

På Fantasy sluger nogen af pigerne og det er som regel ikke noget du behøver at opfordre dem til - det er oftest dem, der opfordrer dig: "Spritz in meinen Mund".

Enkelte af pigerne sutter helst med kondom, men det er undtagelsen og som regel kun nybegyndere, indtil de ikke kan klare smagen af gummi længere.

Anal tilbydes sjældent på Flattrate, men mange steder har de "Mottofrauen", der tilbyder det hele ;-)

På Fantasy kan du være heldig at være sammen med 2 - 3 piger ad gangen og når der er GangBang og der ikke er andre fyre, der kan holde den stående længere eller deltage - op til 5 - 7 piger på en gang ;-)

Som regel er det god kutyme ikke at tage den samme pige flere gange - ihvertfald ikke i træk - og det er sgu også sjovere med en ny model ;-)

 

P-club har jeg besøgt mange gange, da jeg næsten altid har fået god service - og der har altid været interessante piger nok til mig (ofte for mange ;-) ) + stedet er pænt og velholdt med mulighed for lidt anden adspredelse. Nogle finder klubben for dyr, men ser man på totaløkonomien i forhold til at køre længere sydpå, betale entre, transport, evt. overnatning mm. + tidsforbrug - så er forskellen til at overse - og pæne slanke unge piger, finder man alle steder ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når du første gang kommer på en klub bliver du spurgt er du her første gang, svar, ja på denne klub.

Pigerne ser med det samme at du er ny. Tag den med ro, drik en kop kaffe eller cola eller hvad du ønsker, undgå de første piger (ofte sharks) vælg en der er mere diskret.

Prøv at være lidt selvsikker, selv om du bare tænker på at komme på rum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 33 minutter siden:

Tag den med ro, drik en kop kaffe eller cola eller hvad du ønsker,

Prøv evt. om du kan få kontakt til en af de andre kunder og få nogle fif, anbefalinger af bestemte piger - og hvem du skal holde dig fra.

Som regel er de andre kunder desværre ikke altid lige kontaktbare, da de koncentrerer sig om jagtbyttet - men bemærk hvem der tager den med ro, lige har været på rum eller virker stedkendt - i omklædningsrummet er kunderne ofte også mere afslappede.

NB. flere steder foretrækker jeg selv at medbringe badekåbe og cloogs, da de f.eks. på Fantasy kun har håndklæder - og så kommer jeg til at fryse om skuldrene + jeg kan have lidt i lommerne - og så er cloogs nu en gang mere behagelige og varmere at have på end alm. badesandaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft ringet til flat99 og fantasy hvor der er Flatrate  (flat99 kun onsdage) jeg får beskeden hos fantasy at de er ca 5-6 piger i hverdagene og flat99 har ca 12-13...? Så lyder flat99 lidt sjovere... men så kan jeg også læse at der er mest negative anderleder om flat99??? Jeg er lige glad med maden, jeg kommer for at få en ordenlig omgang jeg aldrig vil glemme, så det er prisen ydelserne og udvalg/antal piger jeg går efter. Gerne piger der sluger (anal er ikke mig)

er der kun 5-6 piger kan man så få en hel dag til at gå????

Regner med en hel dag på flat99 en onsdag og dagen efter på fantasy. 

Nogle tips inden jeg våger mig ud i det....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
friskmus skrev, den 15/6/2017 at 16:25:

Nogle tips inden jeg våger mig ud i det..

Vovede du dig afsted?

friskmus skrev, den 15/6/2017 at 16:25:

Regner med en hel dag på flat99 en onsdag

Det kunne jeg godt nok ikke holde ud: de spiller alt for høj musik og pigerne + mange af kunderne ryger i et væk. Ofte vil pigerne også gerne have ekstra betaling for ekstra ydelser, selvom det er flatt - og det ser du normalt ikke andre steder, hvor alt ekstra: anal og slug mm. er inkluderet hos moto-pigerne, som så bare får en højere betaling af stedet, fordi de yder disse ekstra services og trækker flere kunder til stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...