Hop til indhold
tikmiks

Besøger gper mens konen er der hjemme

Recommended Posts

Hvorfor er det man altid hører gifte mænd som besøger gper? Altså er i bange for at snakke med jeres kone om det i vil have? Fuck hvor er det lavt at se på, nu jeg selv en mand og mange vil ønske vi havde en dejlig kæreste hver dag som elskede os for dem vi er, og ikke vores penge! Fuck hvor er det lavt og flovt når jeg hører om sådan noget lort. U cant make a hoe a housewife. Slå op i det mindste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tikmiks skrev, for 6 minutter siden:

... Fuck hvor er det lavt at se på ... Fuck hvor er det lavt og flovt når jeg hører om sådan noget lort

Fuck, fuck, fuck ......

Jeg synes slet ikke, du skal gøre dig til dommer over andres adfærd på dette punkt. Der kan ligge årsager bag, som du slet ikke kender.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Fuck, fuck, fuck ......

Jeg synes slet ikke, du skal gøre dig til dommer over andres adfærd på dette punkt. Der kan ligge mange årsager bag, som du ikke kender.

Det kan der præcis ikke! Som sagt så snak med din kone hvis der er noget du mangler, ellers så må hun være manden i forholdet

Del dette indlæg


Link til indlæg
tikmiks skrev, for 7 minutter siden:

Hvorfor er det man altid hører gifte mænd som besøger gper? Altså er i bange for at snakke med jeres kone om det i vil have? Fuck hvor er det lavt at se på, nu jeg selv en mand og mange vil ønske vi havde en dejlig kæreste hver dag som elskede os for dem vi er, og ikke vores penge! Fuck hvor er det lavt og flovt når jeg hører om sådan noget lort. U cant make a hoe a housewife. Slå op i det mindste.

Forsøger du at imponere os med dine engelskkundskaber? 

Livet er ikke altid let og ukompliceret. Det lærer du nok når du bliver lidt ældre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, for 1 minut siden:

Forsøger du at imponere os med dine engelskkundskaber? 

Livet er ikke altid let og ukompliceret. Det lærer du nok når du bliver lidt ældre. 

Det nok mere dig som gøre det sværere end det er. Tvivler på du vil være glad for at høre din kone have været med i en gangbang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
tikmiks skrev, for 11 minutter siden:

Hvorfor er det man altid hører gifte mænd som besøger gper? Altså er i bange for at snakke med jeres kone om det i vil have? Fuck hvor er det lavt at se på, nu jeg selv en mand og mange vil ønske vi havde en dejlig kæreste hver dag som elskede os for dem vi er, og ikke vores penge! Fuck hvor er det lavt og flovt når jeg hører om sådan noget lort. U cant make a hoe a housewife. Slå op i det mindste.

Øhh.. This "hoe" IS a housewife til dagligt I'll have you know.. Det var da en yderst dømmende adfærd du kommer anstigende med.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Øhh.. This "hoe" IS a housewife til dagligt I'll have you know.. Det var da en yderst dømmende adfærd du kommer anstigende med.. 

Jeg vil aldrig make a hoe a housewife, men stort af din fyr. Okay housewife :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
tikmiks skrev, for 27 minutter siden:

Det kan der præcis ikke! Som sagt så snak med din kone hvis der er noget du mangler, ellers så må hun være manden i forholdet

Rolig nu! 

Har du hørt om sygdomme. Eller blot forskellige seksuelle præferencer og lyst - til trods for at man elsker hinanden. 

Og vigtigst - en debat fungerer kun, hvis der tillades forskellige synspunkter. Så husk lige den gode tone. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FritidsQ skrev, for 1 minut siden:

Rolig nu! 

Har du hørt om sygdomme. Eller blot forskellige seksuelle præferencer og lyst - til trods for at man elsker hinanden. 

Og vigtigst - en debat fungerer kun, hvis der tillades forskellige synspunkter. Så husk lige den gode tone. 

Det var til dem som gør det udenfor kvindens tilladelse eller lign.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tikmiks skrev, for 3 minutter siden:

Jeg vil aldrig make a hoe a housewife, men stort af din fyr. Okay housewife :)

Der er heldigvis mænd derude der er knap så snæversynet som vise andre^_^.. Og som ved at ens arbejde heldigvis ikke bestemmer hvilket slags menneske man er.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tikmiks skrev, for 4 minutter siden:

Det var til dem som gør det udenfor kvindens tilladelse eller lign.

Og hvad rager disse ting egentlig dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Og hvad rager disse ting egentlig dig?

Lige så meget alle andre ting. Hvad raver det dig jeg laver opslaget?

Del dette indlæg


Link til indlæg
tikmiks skrev, for 1 minut siden:

Lige så meget alle andre ting. Hvad raver det dig jeg laver opslaget?

Mit privatliv rager da ikke dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tikmiks skrev, for 13 minutter siden:

Jeg vil aldrig make a hoe a housewife, 

Det er sikkert gensidigt. Men det er uklart, hvad du egentlig vil med din trådstart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tikmiks skrev, for 26 minutter siden:

Hvorfor er det man altid hører gifte mænd som besøger gper? Altså er i bange for at snakke med jeres kone om det i vil have? Fuck hvor er det lavt at se på, nu jeg selv en mand og mange vil ønske vi havde en dejlig kæreste hver dag som elskede os for dem vi er, og ikke vores penge! Fuck hvor er det lavt og flovt når jeg hører om sådan noget lort. U cant make a hoe a housewife. Slå op i det mindste.

Det var da et åndssvagt opslag. Der kan ligge uanede mængder årsagsforklaringer bag folks privatliv, og hvordan de indretter sig og lever deres liv rager jo ikke dig, så du burde ærlig talt pakke din påtagede foragelse væk.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

tikmiks er en af ledelsen velkendt trold.

Nu da debatten er i gang, må i andre gerne diskutere emnet, men se venligst bort fra tikmiks indlæg.

tikmiks kommer ikke til at bidrage yderligere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tikmiks skrev, for 1 time siden:

Hvorfor er det man altid hører gifte mænd som besøger gper?

Trykket skal vel ud et eller andet sted, for at kunne blive i et ægteskab.

Ugifte mænd har enten ingen sexdrive - eller de har flere muligheder for at gå i byen og opdrive tilfældig sex, date, have flere elskerinder mv.

tikmiks skrev, for 1 time siden:

Slå op i det mindste.

Det er sjovt nok ugifte mænd, der er mest moralske.

tikmiks skrev, for 1 time siden:

Altså er i bange for at snakke med jeres kone om det i vil have?

Jo, og så er der radiotavshed i et par dage ;-9

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Klyngen

Takker Rooster mange gange. Det er en fuldstændig uhørt debattone og -form Tikmiks lægger for dagen der ikke hører hjemme på EG! Når man debatterer og argumenterer på så lavt niveau som Tikmiks gør, synes jeg heller ikke der er andet at gøre end at lukke ham ude af det gode selskab. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Tror da vitterlig ikke der er nogen gifte Mænd som besøger GP'er uden Konens accept ;-)

Har fået en forståelse af GP'er er aflastning for Konerne. Lidt ligesom problembørn/ urolige børn kan komme i aflastning så forældrene kan få lidt fred :-) 

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg tror mange mænd besøger en GP med konens stiltiende accept, jeg kommer een gang årligt i en sammenkomst for tidligere ansatte i et firma, der var så een der foraftale at han var nyskilt, de var gledet fra hinanden af mange årsager og børn flyttet hjemmefra, m.a.o. Den gamle svanesang inden skilsmissen der forgik  god ro og orden og de er faktisk venner i dag, anyway der havde være sextørke i flere år, hvor han "gik til ludder" (hans udsagn til citat) hans kone vids det godt, og fortalte ham det at hun vidste det, efter de var skilt og fundet ud af de var venner, så..... jer gifte mænd tror i ikke konerne har en anelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg
tikmiks skrev, for 7 timer siden:

Det nok mere dig som gøre det sværere end det er. Tvivler på du vil være glad for at høre din kone have været med i en gangbang :)

Engelsk er ikke svært, når man kan det. Men det bliver altid så ynkeligt, når man tror, man bliver smartere ved at turde sige fuck, og bruge engelske ord og sætninger man ikke helt forstår. 

Jeg har været med konen til gangbang, og det nød vi begge to meget. Så prøv at løsne lidt op for fordommene. 

Redigeret af anon

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej allesammen - bær' over med mig hvis jeg bryder uskrevne regler, det er mit første indlæg. Syntes jeg ville komme med mit besyv på "hoved emnet" i denne tråd. 

JEG er gift og besøger GP'er lejlighedsvis igennem flere år. Vi har været gift i mange år og har et dejligt sexliv som i hverdagen går op og ned. Jeg har et enormt sexdrive og en kæmpe nysgerrighed mht GP'er, jeg ville gerne nå at besøge dem alle :-). Har haft rigtig mange gode oplevelser (og mange ligegyldige) og tak til alle jer dejlige GP der vælger det. Og min kone ved det godt og har accepteret det eller valgt at leve med det med nogen få regler. Vi snakker om det af og til og det er det der holder os fungerende i mange år frem selvom hverdagen kan blive kedelig af og til.

Mit argument overfor mig selv er hvis jeg fandt en elskerinde ville jeg hurtigt blive forelsket og måske ville mere, naboens græs osv.  Når det er sagt er der da ingen tvivl om at hun nok gerne var foruden mine besøg da det selvfølgelig er lidt mærkeligt. Derfor forgår det i stiltigende diskretion med undtagelse af når hun til min fødselsdag bestiller en sød pige til mig og sender mig afsted med et smil. Og vi har haft mange fede oplevelser sammen om en GP.

Moralen her må være at man skal passe på med at være så fordømmende som vi måske allesammen af og til bliver på et eller andet emne. Vi er alle sammen forskellige, har forskellige grænser og træffer forskellige valg - uden at DU behøver komme med en radikal mening med bandeord om det.

Mvh The Dog

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Alkoholikeren skrev, for 23 timer siden:

Jeg tror mange mænd besøger en GP med konens stiltiende accept, jeg kommer een gang årligt i en sammenkomst for tidligere ansatte i et firma, der var så een der foraftale at han var nyskilt, de var gledet fra hinanden af mange årsager og børn flyttet hjemmefra, m.a.o. Den gamle svanesang inden skilsmissen der forgik  god ro og orden og de er faktisk venner i dag, anyway der havde være sextørke i flere år, hvor han "gik til ludder" (hans udsagn til citat) hans kone vids det godt, og fortalte ham det at hun vidste det, efter de var skilt og fundet ud af de var venner, så..... jer gifte mænd tror i ikke konerne har en anelse...

Jeg ved med 100% sikkerhed at min kone ikke ved det, for så var jeg ikke i live til at skrive det her opslag :-o 

Men hvorfor skulle min kone have det på fornemmelsen? det er ikke ligefrem noget jeg skilter med og det er heller ikke noget jeg gør for at tage den "lette" vej ud af mit ægteskab.

Jeg gør det fordi jeg kan lide det og fordi man kun lever en gang. jeg ved godt det er moralsk forkasteligt og ville såre min kone, derfor så gør jeg ALT for at holde det hemmeligt og hvis jeg en dag ikke kan besøge en gp uden at jeg kan komme med en plausibel  forklaring på hvad jeg har lavet, så bliver jeg sku hjemme. For selv om det er forkert af mig at gøre det, så bliver jeg en gladere mand af det og det gavner mit ægteskab OG kone.

Kald mig bare dobbeltmoralsk, men det er sådan jeg godtgøre at gå til en gp...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor går ægtemænd på massageklinik?

Tja han keder sig derhjemme, konen dominere og mangler noget så besalt som omsorg, idet måske forholdet er blevet for praktisk pågrund af børn eller bare manglende gnist.

det er spændende, måske er det nogen hvor det er en hævn, og i få tilfælde siger konen go for det håber du har hygget dig skat, men den er nok ikke så sandsynligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...