Hop til indhold
AnonymFætter

Forelsket, hvad gør man?

Recommended Posts

Jeg står i den virkelig dejlige/dumme situation at jeg har forelsket mig i en bulgarsk GP. Virkelig meget, jeg kan ikke tænke på andet, min puls er høj og jeg har reduceret appetit. Hun er taget "hjem" og jeg aner ikke om hun kommer tilbage. Det er nu over 14 dage siden... Hvad fanden gør man? Jeg har prøvet at tage forbi et par andre piger, men så snart jeg er ude af døren, er den "rigtige" i hovedet igen... En del af mig vil bare hoppe på et fly, og jagte hende - jeg har aldrig haft det sådan før... Gode råd modtages!

Del dette indlæg


Link til indlæg
AnonymFætter skrev, for 3 minutter siden:

Jeg står i den virkelig dejlige/dumme situation at jeg har forelsket mig i en bulgarsk GP. Virkelig meget, jeg kan ikke tænke på andet, min puls er høj og jeg har reduceret appetit. Hun er taget "hjem" og jeg aner ikke om hun kommer tilbage. Det er nu over 14 dage siden... Hvad fanden gør man? Jeg har prøvet at tage forbi et par andre piger, men så snart jeg er ude af døren, er den "rigtige" i hovedet igen... En del af mig vil bare hoppe på et fly, og jagte hende - jeg har aldrig haft det sådan før... Gode råd modtages!

Puha den var slem. Der er jo ikke ligefrem store chancer for hun slår sig fast ned i DK. Men er du sikke på det er forelskelse og ikke bare seksuel tiltrækning? Der er jo nogle personer der gør et større indtryk på en selv, end andre.

Men har du det med at blive "nemt" forelsket? Hvor mange gange har I været sammen og har hun vist nogen form for ægte følelser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AnonymFætter skrev, for 6 minutter siden:

Jeg står i den virkelig dejlige/dumme situation at jeg har forelsket mig i en bulgarsk GP. Virkelig meget, jeg kan ikke tænke på andet, min puls er høj og jeg har reduceret appetit. Hun er taget "hjem" og jeg aner ikke om hun kommer tilbage. Det er nu over 14 dage siden... Hvad fanden gør man? Jeg har prøvet at tage forbi et par andre piger, men så snart jeg er ude af døren, er den "rigtige" i hovedet igen... En del af mig vil bare hoppe på et fly, og jagte hende - jeg har aldrig haft det sådan før... Gode råd modtages!

desværre er der kun en løsning = GLEM HENDE 

du har brudt regel nr 1 - i dette game-nemlig at forelske dig.

lad tiden gå, og solen vil skinne igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet spillere, flere andre piger, hun er der bare hele tiden. Jeg bliver ikke let forelsket, sidst var nok i 2005 da jeg mødte min eks kone(vi er separeret). Jeg er faktisk chokeret, men det kan godt være det blot er seksuel tiltrækning, det havde jeg ikke tænkt over, men nok heller aldrig prøvet. Det føles faktisk mere intenst end da jeg mødte min eks...

Del dette indlæg


Link til indlæg
AnonymFætter skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har prøvet spillere, flere andre piger, hun er der bare hele tiden. Jeg bliver ikke let forelsket, sidst var nok i 2005 da jeg mødte min eks kone(vi er separeret). Jeg er faktisk chokeret, men det kan godt være det blot er seksuel tiltrækning, det havde jeg ikke tænkt over, men nok heller aldrig prøvet. Det føles faktisk mere intenst end da jeg mødte min eks...

Ja eller måske har det været hele stemningen og setup'et omkring jeres møde(r). Hun har måske bare været ekstrem dygtig til sit job og givet dig den oplevelse som så mange længes efter. Den perfekte oplevelse :)

Du skal måske også prøve og tænke på om du kunne forestille jer have et "normalt" samliv sammen......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som @sweetstone er inde på, så har du brudt den vigtigste af alle regler her: Bliv ikke forelsket i pigen! Husk at pigen "spiller teater", hun hygger sig forhåbentligt også imens, men hun har et liv ved siden af "teateret", som du ikke  er en del af og heller ikke skal være det.

Måske du skulle droppe det her game. Prøv dating i stedet, der må man gerne forelske sig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

helt enig med min søn Brutus ;) 

 

hun er der kun for pengene.... derfor er hun smil og sjov .... ingen penge ingen smil og slet ingen sjov - BASTA !!!

 

jeg kunne fortælle historie i timevis med folk i thailand som jeg personligt kender som har sat formuer over styr (og formuer er ikke de normale 50.000 til 150.000 kr men flere millioner på køb at huse lejligheder osv  osv...) pga. en pige som de var blevet forelsket i !!!

"hun er anderledes hun er ikke som de andre .." og  "hun elsker mig virklig " bla bla bla ... NEJ ... hun knepper dig for penge ... NO MONEY - NO HONEY !!! den er desværre ikke længere ....  prøv engang at spørge om du kan få en freebee  .. nu har du sikkert givet hende rigeligt med penge og drikke penge oven i ... se om du kan få hende gratis !!! 

(det kommer ikke til at ske - sorry :) )

 

nu bliver jeg nok haglet ned når jeg sammenligner en GP med en ting ..... men det er lidt som at sige ..." jeg elsker min bil ....." ...."jeg elsker min iphone..."  ..."jeg elsker Nutella madder "  eller hvilken ting du nu ellers elsker det er måske ikke godt for dig at spise og helt sikkert skal din bil holdes og den koster penge hele tiden !!!

 

og    - dine ting vil ALDRIG sige jeg elsker dig også.... og en bulgarsk GP som har set mere pik end et offentlig toilet ... sorry ... det løb er kørt ! 

mit bedste råd er lad være med at lege med dine egne følelser ... for det er kun dig som har følelser i klemme her !

 

men hun skal da ha ros for at hun har givet en perfekt GFE ... 

vedhæft gerne et link ... så kan vi andre jo prøve om hun også giver os en lige så god oplevelse ... eller om du er noget helt specielt ;) 

 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 23 minutter siden:

nu bliver jeg nok haglet ned når jeg sammenligner en GP med en ting ..... men det er lidt som at sige ..." jeg elsker min bil ....." ...."jeg elsker min iphone..."  ..."jeg elsker Nutella madder "  eller hvilken ting du nu ellers elsker det er måske ikke godt for dig at spise og helt sikkert skal din bil holdes og den koster penge hele tiden !!!

Hahaha.. Altså jeg vil give dig ret i at vi bestemt ikke er typerne der forelsker os let og højst sandsynligt er i det her fag for at arbejde.. Men jeg tænker det lidt mere sådan hen af at man jo heller ikke forelsker sig i tankpasseren fordi han var god til at fylde benzin på den omtalte bil.. Og selv der kan man jo desværre ikke sammenligne fordi alting forhåbentlig foregå på andre præmisser lige så snart tøjet ryger af..

Jeg blev en gang spurgt hvordan jeg kunne undgå og blive forelsket i mine gæster hvortil jeg svarede "jeg bliver lige så lidt forelsket i mine gæster som en gulvlægger bliver forelsket i det gulv han lige har ordnet".. Jeg er passioneret omkring mine gæster og ønsker at de få en dejlig oplevelse  og gør mit bedste for at deres ønsker bliver opfyldt men de ville aldrig være kæreste potentiale.. Men dermed ikke sagt at jeg virker kold eller lignende fordi det har jeg lige godt aldrig fået skyld for at være.. 

Men jov kære TS.. Det er på alle måder en lorte situation du har sat dig selv i.!! Som jeg ser det så har du to valgmuligheder:

A) Ligge dig hen i et hjørne og dø.. 

B) Mind over Matter.. Det handler om at kæmpe sig igennem og huske at det er hjernen der styre showet.. Lige så snart du har forstået med hjernen at det aldrig kommer til at ske så vil din krop forhåbentlig reagerer positivt på det..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det virker til at hun har gjort sit job godt. Hun har været i Danmark for at tjene penge, så du må indse, at i kun har været sammen fordi du har betalt hende.

Når det så er sagt. Var hun en, som du ville kunne få uden at betale? Jeg tænker på alder, udseende, havde i ting til fælles udover den gode sex osv?

Hvis ja, så synes jeg da bare du skal tage til Bulgarien med det samme. Måske ikke for at møde hende, men nogle af de mange andre smukke piger/kvinder der er dernede. De er helt specielle og hvis du først kommer ind under huden på dem, så er har du scoret 1. præmien i kærlighedsspillet. Jeg har selv været kærester med en bulgarsk pige i 3 år, og datet et par stykker (Ingen GP`er)

Så hvis du skal have nogle råd derned til, så må du sige til.

alt det bedste

Sutte

Del dette indlæg


Link til indlæg
Poirot skrev, for 3 timer siden:

Hop da på det fly ;)

Og mød hendes mand, han er sikkert flink og gir en bajer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er hun jo "forsvundet" til Bulgarien, så hun er jo ikke lige sådan at se igen, så du kommer nok over hende på et tidspunkt :) ...med mindre at hun er tilbage til sommerferien :D 

Men ja man bestemmer forhåbentligt ikke, hvem man bliver forelsket i, sådan tænd / sluk ?!  jeg har besøgt en del glædes piger efterhånden, og de har alle sammen gjort hvad de kunne for at skabe en god stemning, men mine "følelser" for dem jeg har besøgt er meget blandet, så det med at "hun" har været god til skuespil osv., den holder altså ikke helt...ikke sådan som jeg ser det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blev for mange år siden forelsket i en gift kollega, hvilket også er noget hø. Søgte prof hjælp hos en terapeut: Den slags sker fordi man er "klar" til at blive forelsket. Så rådet var: Opsøg kærligheden, find en anden at blive forelsket i, som kan og vil gengælde kærligheden. Som sagt så gjort, fik 7 års forhold som gik over i et venskab der varer livet ud.

Det er det rationelle svar, underbygget af erfaring.

Den anden vinkel er: Din historie er det stof, eventyr er gjort af. Sandsynligheden for at eventyret ender godt er mikroskopisk. Om "mikroskopisk" er nok for dig til at hoppe på flyet kommer an på dig, din livssituation, først og fremmest din alder og din økonomi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, mit råd er "vær forelsket"! <3 det er da skøn ting at være! :D jeg er "forelsket " i fire GP'er lige pt. Og når jeg er sammen med dem, giver jeg mig totalt hen og får så de skønneste oplevelser. :wub: En af dem er i øjeblikket ude af landet og først tilbage til sep. :wacko: Men så har jeg det at glæde mig til! ;) samt de andres selvskab. Og når hun så kommer tilbage , genoptager vi det vi har sammen, uden sure miner og bøvl.:P - LÆNGE LEVE FANTASIEN!  :D - virkeligheden er noget opreklameret fis!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for al jeres input. Det har egentlig hjulpet bare at komme lidt ud med det. Jeg regner ikke med at det bliver til noget, al min logik siger "No go" men nu ved jeg måske hvordan man har det når man virkelig har abstinenser. Der er ti år mellem os, og vi er meget forskellige, det er slet ikke der jeg vil hen. Men jeg tror jeg vil lade være med at besøge hende hvis hun kommer igen, for den opløftende fornemmelse overdøves totalt af frustrationen... men så fandt jeg da også ud af jeg ikke er masochist - live and learn ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jeg omskriver lige de to første regler fra "Rules of Fight Club"
 
1st RULE: You do not fall in love with eastern european girls
2nd RULE: You DO NOT fall in love with eastern european girls
 
Find dig en pige på internettet i stedet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 11/6/2017 at 11:11:

hvortil jeg svarede "jeg bliver lige så lidt forelsket i mine gæster som en gulvlægger bliver forelsket i det gulv han lige har ordnet"..

Hahahaha... God beskrivelse :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
AnonymFætter skrev, for 17 minutter siden:

Jeg må tage hatten af for dem der kan tænde/slukke for deres følelsescenter på den måde. Jeg vælger selv at leve med kontakt til mine følelser, på godt og ondt.

Hvem siger at du har tændt / slukket for følelserne, eller at vi andre har? Du siger selv at du har besøge flere piger, men dem blev du vel ikke forelsket i? 

Måske det er som i "det virkelige liv"... Man skal kysse mange frøer, før man finder prinsen / prinsessen :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man forelsker sig i en GP, skal man nok lige huske på, at man har set hende i et meget godt lys. I har kun set den glade, søde og frække side af os. I har købt vores selskab og ydelser i et tidsrum, hvor vi har haft tid til at gøre os klar til jer, og vores job er jo at give jer den bedst mulige oplevelse. 

Bliver I mere personlige, vil hun nok forvente mere af dig. Så vil det ikke længere være dine behov der er i centrum.

Dermed ikke sagt at det ikke kan ske. Jeg er selv blevet mere personlig med en kunde (ikke kæresteforhold, men mere bare bollevenner), men han har så også set mig i lidt mere menneskelige situationer, og med ham forventer jeg også, at han gør en masse ting for mig. 

Jeg kan godt sætte mig ind i at man kan blive forelsket i en smuk og fræk kvinde, men husk på at det ikke er sådan hun er hele tiden ;) 

Det blev langt, men synes jeg har set emnet et par gange herinde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AnonymFætter skrev, for 10 timer siden:

Jeg må tage hatten af for dem der kan tænde/slukke for deres følelsescenter på den måde. Jeg vælger selv at leve med kontakt til mine følelser, på godt og ondt.

Forelskelse blev opfundet af franske og spanske trubadurer i 1200 tallet, så det er bare en konstruktion. Slå det op.

Du er bare liderlig og har fået ejerfornemmelser over en tilfældig GP. Knald  nogle flere og kom over det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AnonymFætter skrev, den 11/6/2017 at 07:25:

Jeg står i den virkelig dejlige/dumme situation at jeg har forelsket mig i en bulgarsk GP. Virkelig meget, jeg kan ikke tænke på andet, min puls er høj og jeg har reduceret appetit. Hun er taget "hjem" og jeg aner ikke om hun kommer tilbage. Det er nu over 14 dage siden... Hvad fanden gør man? Jeg har prøvet at tage forbi et par andre piger, men så snart jeg er ude af døren, er den "rigtige" i hovedet igen... En del af mig vil bare hoppe på et fly, og jagte hende - jeg har aldrig haft det sådan før... Gode råd modtages!

Hej Fætter

Kender det så udmærket og havde det selv sådan for ca. 10 år siden. Spørg dig selv: tror du, hun har det på samme måde`? Hvis ja - så klø på, hvis nej - glem hende. Men du skal jo lige have hende til >DK igen, og lavet en aftale. Good luck, Buddy!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...