Hop til indhold
Guest Vestegnen

Ang. likes

Recommended Posts

Guest Vestegnen

Jeg undrer mig lidt over, hvorfor vi ikke har mulighed for med et enkelt klik at dislike en kommentar. Vi kan "like" den, men ikke "dislike" den. Hvorfor? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, måske er det fint at hvis man "dislike" et indlæg er det fint, at man er nød til at skrive et indlæg og begrunde hvorfor man "dislike"

Trods alt så såre man, gør nogen kede af det eller skuffet.

I øvrigt er det god tone at tie hvis ikke man har noget pænt at sige.

God søndag til jer alle!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 7 timer siden:

Jeg undrer mig lidt over, hvorfor vi ikke har mulighed for med et enkelt klik at dislike en kommentar. Vi kan "like" den, men ikke "dislike" den. Hvorfor? 

Nok fordi dette her ikke er "Nationen" på ekstra bladet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 10 minutter siden:

Nok fordi dette her ikke er "Nationen" på ekstra bladet ;-)

.... selvom man somme tider skulle tro det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Jernsvinet skrev, for 31 minutter siden:

Nok fordi dette her ikke er "Nationen" på ekstra bladet ;-)

Der kan man også kun "like" en kommentar :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Nok fordi dette her ikke er "Nationen" på ekstra bladet ;-)

Jeg har hørt fra pålidelig kilde, at EB og nationen undrer sig over, hvor alle kommentarerne bliver af når de har politiske artikler på hjemmesiden :rolleyes::D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Da der var en masse snak om dette ift. Facebook, indførte man i stedet "reaktioner", hvor man blot havde endnu flere muligheder for positivt at udtrykke sine følelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 4 timer siden:

Der kan man også kun "like" en kommentar :-)

OK - det er må være noget nyt - det er også lang tid siden jeg sidst loggede ind, da jeg var træt af at folk især likede spydige og negative udtalelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
holstebronx skrev, for 9 timer siden:

Jeg har hørt fra pålidelig kilde, at EB og nationen undrer sig over, hvor alle kommentarerne bliver af når de har politiske artikler på hjemmesiden :rolleyes::D 

Jeg vil nok finde en anden kilde end den du bruger. Nationen er en toiletspand for DF-typer, som ikke forsømmer nogen lejlighed til at svine alt og alle til. Onslow ville nærmest være folkehelt på Nationen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er simpelt: Negative udtryk behøver ikke mere power. De er der alligevel. Alt som gør det let at være positiv er godt. At være negativ har ikke brug for bedre funktionalitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Negativitet avler negativitet. Tidligere havde vi et særdeles veludrustet medlem her på Eroguide med det store kørekort til trillebør, som altid var der med sine likes, såsnart han lugtede den mindste antydning af kiv og strid.

Han er heldigvis strittet ud efter han også begyndte at køre med contrabande - og siden synes jeg, der har været mindre af den slags, da dem som forsøger sig med at yppe kiv, ikke længere får den ønskede opbakning fra medløberen og hans kumpaner ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 16 timer siden:

Jeg vil nok finde en anden kilde end den du bruger. Nationen er en toiletspand for DF-typer, som ikke forsømmer nogen lejlighed til at svine alt og alle til. Onslow ville nærmest være folkehelt på Nationen :-)

Der er flere handles herinde, hvis indlæg jeg læser, men aldrig svarer på, fordi deres personangreb er så langt under niveau, at det kun kalder på latter.

Du kandiderer i høj grad til at komme på den lidet flatterende liste.

Og du giver jo faktisk selv svaret på spørgsmålet omkring en "dislike" knap, den er her ikke, fordi typer som dig i høj grad ville misbruge den til at dislike, ikke indholdet, men skribenten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Onslow skrev, for 2 timer siden:

Der er flere handles herinde, hvis indlæg jeg læser, men aldrig svarer på, fordi deres personangreb er så langt under niveau, at det kun kalder på latter.

Du kandiderer i høj grad til at komme på den lidet flatterende liste.

Og du giver jo faktisk selv svaret på spørgsmålet omkring en "dislike" knap, den er her ikke, fordi typer som dig i høj grad ville misbruge den til at dislike, ikke indholdet, men skribenten.

Jeg vil være stolt af at komme på den omtalte liste. Tak :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 16 minutter siden:

Jeg vil være stolt af at komme på den omtalte liste. Tak :-)

Og alligevel lader du aldrig en chance gå fra dig til at svine mig, jo, du er sørme konsekvent i tale og handlemåde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Onslow skrev, for 18 minutter siden:

Og alligevel lader du aldrig en chance gå fra dig til at svine mig, jo, du er sørme konsekvent i tale og handlemåde.

Ligesom dit forbillede, Trump, så har du en alternativ virkeligheds-opfattelse.

Jeg har sikkert kommenteret på dine kommentarer, men jeg har altid overholdt kammertonen. Ellers kan du klage til moderatorerne over mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, 1 time siden:

Ligesom dit forbillede, Trump, så har du en alternativ virkeligheds-opfattelse.

Jeg har sikkert kommenteret på dine kommentarer, men jeg har altid overholdt kammertonen. Ellers kan du klage til moderatorerne over mig.

Nu er jeg ikke ham, der anmelder folk på for angreb på mit handle, dertil er livet for kort. :)

Men lad mig så glæde mig til, at dine fremtidige modsvar på mine indlæg vil køre på substansen af disse og ikke på aversioner mod mit handle og person.

Men med første linje af citatet fra dig, beviser du jo klart, at dette ikke er, hvad du tilstræber!

Du kan herinde finde talrige eksempler på, at jeg har betegnet valget mellem DJT og HRC som et valg mellem 2 onder, og hvor jeg ydmygt håber, at resultatet blev det mindst skadelige for såvel USA som verden i sin helhed.

Men den slags er du hidtil behændigt skøjtet hen over, lidt ligesom at smide lort på folk og bagefter klage over stanken.

Jeg ser frem til en ændring af den praksis i positiv retning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Onslow skrev, for 11 minutter siden:

Nu er jeg ikke ham, der anmelder folk på for angreb på mit handle, dertil er livet for kort. :)

Men lad mig så glæde mig til, at dine fremtidige modsvar på mine indlæg vil køre på substansen af disse og ikke på aversioner mod mit handle og person.

Men med første linje af citatet fra dig, beviser du jo klart, at dette ikke er, hvad du tilstræber!

Du kan herinde finde talrige eksempler på, at jeg har betegnet valget mellem DJT og HRC som et valg mellem 2 onder, og hvor jeg ydmygt håber, at resultatet blev det mindst skadelige for såvel USA som verden i sin helhed.

Men den slags er du hidtil behændigt skøjtet hen over, lidt ligesom at smide lort på folk og bagefter klage over stanken.

Jeg ser frem til en ændring af den praksis i positiv retning.

Når du ikke vælger at at klage over mig, så er det fordi de ikke vil give dig medhold. Formentlig vil de foreslå dig, at du ikke skal oprette tråde fra centerpubben 10 min. før lukketid.

Jeg har en enkel løsning. Den hedder blokering. Jeg blokerer dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 1 minut siden:

Når du ikke vælger at at klage over mig, så er det fordi de ikke vil give dig medhold. Formentlig vil de foreslå dig, at du ikke skal oprette tråde fra centerpubben 10 min. før lukketid.

Jeg har en enkel løsning. Den hedder blokering. Jeg blokerer dig. 

Igen en tilsvining og bevidst mistolkning af det skrevne ord, havde håbet på bedre, men er ikke overrasket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...