Hop til indhold
DK fyr 34

Hvad er jeres største seksuelle drøm ??

Recommended Posts

Guest Skalde
Francis skrev, den 8/7/2017 at 23:50:

Den anden som nok næppe bliver realiseret. - At være sammen med en ultra feminin og lækker shemale ;-) 

Hvorfor ikke? Det er da en fantasi som er ret let at udleve. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelbo773 skrev, for 5 timer siden:

Opleve en kvinde, der får sprøjte orgasme. Den er på min top 3 liste;-)

Det er faktisk ikke så svært at komme til at opleve, teknikken har virket på alle dem, jeg har prøvet med. ;)

https://www.redtube.com/15878

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 9 timer siden:

Vendelbo,

du kan opleve helt forrygende sprøjteorgssmer hos Lady Iris' latextøsen. Hold øje med Lady Iris' aktiviteter på annoncelight. 

De er både i Tåstrup og Fredericia

 

Eller Jasmin i Herlev har jeg hørt og fortalt herren her. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelbo773 skrev, for 9 timer siden:

Top 1 vil være at møde StudineMilf. Men mon ikke det lykkes en dag? Hvor der er vilje er der en vej! ;-)

:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skalde skrev, den ‎10‎-‎07‎-‎2017 at 11:05:

Hvorfor ikke? Det er da en fantasi som er ret let at udleve. ;)

 

Ja, det har du ret i Skalde :)

Først og fremmest skal det virkelig være en ultra feminim shemale og så skal hun ligne en million. - Hende har jeg ikke fundet endnu. Desuden er jeg i tvivl om, hvorvidt det er en af de drømme, der forbliver bedst ved ikke at blive udført i praksis. - Men indrømmet Bianca Gold er ret lækker, men også skræmmende med det vedhæng :-o:-P

Så i første omgang går jeg nok efter trekanten. Den er jo også ret opnåelig :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ultimative fantasi drøm er en lækker fyr pigerne tænder på og mig med TRE PIGER meningen med fyren er i en pause at blive inspireret af piger/fyr frækt at se på og PIGERNE JULIE (Bording) TRINE TEASE og ELSKERINDEN MIE men da jeg endnu ikke har MØDT PIGERNE ENDNU må jeg håbe at FYREN KONTAKTER mig når det skulle være muligt

Go dag til Pigerne

HYAPATIA LEE, EVA fra Malmø samt ANETTE HAVEN ER NOK UMULIGT desværre TERA PATRICK, BREE OLSSON, KATJA KEAN puha det er kun en drøm men fantastisk tanke denne dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...