Hop til indhold

Hvad er jeres største seksuelle drøm ??

Featured Replies

Skrevet
Francis skrev, den 8/7/2017 at 23:50:

Den anden som nok næppe bliver realiseret. - At være sammen med en ultra feminin og lækker shemale ;-) 

Hvorfor ikke? Det er da en fantasi som er ret let at udleve. ;)

• Svar 55
  • Visninger 8.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• StudineMILF
    StudineMILF

Min drøm er hygge med 2 mænd på EN gang eller lige netop sådan et Bukkake event 

• En måned eller 100 med superbaben Anne Gadegaard. Jeg ville mene, at mit behov for købesex ville være elimineret i den periode.  

• Den er jo lidt svær. Jeg har flere fantasier, men en del af dem har jeg desværre ikke stamina til Men én af dem går ud på, at være bundet af to smukke kvinder, der pirrer og udnytter min krop og

Postede billeder

Skrevet
Vendelbo773 skrev, for 5 timer siden:

Opleve en kvinde, der får sprøjte orgasme. Den er på min top 3 liste;-)

Det er faktisk ikke så svært at komme til at opleve, teknikken har virket på alle dem, jeg har prøvet med. ;)

https://www.redtube.com/15878

Skrevet
SpankingSub skrev, for 9 timer siden:

Vendelbo,

du kan opleve helt forrygende sprøjteorgssmer hos Lady Iris' latextøsen. Hold øje med Lady Iris' aktiviteter på annoncelight. 

De er både i Tåstrup og Fredericia

Eller Jasmin i Herlev har jeg hørt og fortalt herren her. :)

Skrevet
Vendelbo773 skrev, for 9 timer siden:

Top 1 vil være at møde StudineMilf. Men mon ikke det lykkes en dag? Hvor der er vilje er der en vej! ;-)

:wub:

Skrevet
Skalde skrev, den ‎10‎-‎07‎-‎2017 at 11:05:

Hvorfor ikke? Det er da en fantasi som er ret let at udleve. ;)

Ja, det har du ret i Skalde :)

Først og fremmest skal det virkelig være en ultra feminim shemale og så skal hun ligne en million. - Hende har jeg ikke fundet endnu. Desuden er jeg i tvivl om, hvorvidt det er en af de drømme, der forbliver bedst ved ikke at blive udført i praksis. - Men indrømmet Bianca Gold er ret lækker, men også skræmmende med det vedhæng :-o:-P

Så i første omgang går jeg nok efter trekanten. Den er jo også ret opnåelig :-)

Skrevet

Ultimative fantasi drøm er en lækker fyr pigerne tænder på og mig med TRE PIGER meningen med fyren er i en pause at blive inspireret af piger/fyr frækt at se på og PIGERNE JULIE (Bording) TRINE TEASE og ELSKERINDEN MIE men da jeg endnu ikke har MØDT PIGERNE ENDNU må jeg håbe at FYREN KONTAKTER mig når det skulle være muligt

Go dag til Pigerne

HYAPATIA LEE, EVA fra Malmø samt ANETTE HAVEN ER NOK UMULIGT desværre TERA PATRICK, BREE OLSSON, KATJA KEAN puha det er kun en drøm men fantastisk tanke denne dag

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.