Hop til indhold

Recommended Posts

Dandy skrev, for 3 timer siden:

Det er svært at vide, hvem du taler om...

- - hende der ved busstoppet og venter på næste bus;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ralph Nord

Det er hende der, som står på 2 ben og har bukser på. Hende MÅ du da kende ?!?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123
celeron skrev, den 10/6/2017 at 19:38:

Nogen der har prøvet hende endnu, hende som står over for cirkel k

Ja - men hun stod der nu ikke særligt længe - hun betalte iøvrigt for overnatningen på hotellet ;) overfor Cirkel K. Nu ved jeg jo ikke om det er den samme pige, hende jeg havde en oplevelse med var blond og helt glat (barberet) og langtfra blank. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja har prøvet hende, det var dog sidste år. Men så hende på busstop stedet for to måneders tid siden.. 

hun er sigøjner, egentlig OK fræk. 

Fik bare et blow af hende i bilen dengang, hvilket hun gjorde OK. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige været forbi, og hun lever og levere stadig.... selv hvis du på cykel.... dog er der ret trafikeret i området, men hun kender nogle små “ diskrete” steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er med på en lytter her , lyder lidt frækt.....jeg checker stedet ud i morgen aften for at se om hun skulle være der ved 21 tiden......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der står 2 i øjeblikket da jeg kørte forbi forleden. En i bukser og en som er mere sexet klædt i kort kjole og høje hæle. Typisk fra kl. 21 og frem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
torpedo skrev, den ‎01‎-‎06‎-‎2018 at 07:21:

PDRHAN var du så forbi ????

Nej , jeg nåede det desværre ikke , er det ved bus stoppested de står over for Cirkel K?

Del dette indlæg

Link til indlæg
torpedo skrev, den ‎01‎-‎06‎-‎2018 at 07:21:

PDRHAN var du så forbi ????

Har lige været forbi her nu kl 22 , der var desværre ikke nogen... :-( 

Del dette indlæg

Link til indlæg
pdrhan skrev, for 1 time siden:

Har lige været forbi her nu kl 22 , der var desværre ikke nogen... :-( 

Jeg har set hende stå ved busstoppestedet her til aften, måske har du bare været uheldig og været der mens hun var "optaget" :P Det virker som om hun har mange kunder igennem på sådan en aften, så også to "nye" piger på den anden side af gaden lige efter tanken, ved p-pladsen ved en nedlagt lagerbygning.. Virker som om det er blevet et populært sted at samle piger op..

Del dette indlæg

Link til indlæg
SuperWood skrev, for 12 timer siden:

Jeg har set hende stå ved busstoppestedet her til aften, måske har du bare været uheldig og været der mens hun var "optaget" :P Det virker som om hun har mange kunder igennem på sådan en aften, så også to "nye" piger på den anden side af gaden lige efter tanken, ved p-pladsen ved en nedlagt lagerbygning.. Virker som om det er blevet et populært sted at samle piger op..

Hmm ok tak ,må ud og lure igen senere, dem du så, var det på samme side som tanken ligger på? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
pdrhan skrev, for 13 minutter siden:

Hmm ok tak ,må ud og lure igen senere, dem du så, var det på samme side som tanken ligger på? 

Der er hende på den modsatte side af tanken ved busstoppestedet, og så var der to andre på samme side som tanken ind mod byen, det var første gang jeg så dem igår da jeg var ude og løbe min aften tur.. Har ikke prøvet nogen af dem, ser bare hende ved stoppestedet tit da jeg bor tæt ved og hun står på min løberute :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SuperWood skrev, 1 time siden:

Der er hende på den modsatte side af tanken ved busstoppestedet, og så var der to andre på samme side som tanken ind mod byen, det var første gang jeg så dem igår da jeg var ude og løbe min aften tur.. Har ikke prøvet nogen af dem, ser bare hende ved stoppestedet tit da jeg bor tæt ved og hun står på min løberute :P 

Haha ok cool , må lige forbi og checke det ud.....nu fandt jeg ud af hvor det er Cirkel K lige over for Telenor på p pladsen hvor der er 3-4 containere stillet op og et skur overdækket med plastic og eurobakker ;-)

Men ingen derude nu , nok for varmt haha

Redigeret af pdrhan

Del dette indlæg

Link til indlæg

de er der stadig.  i går 4/7 var der 3. jeg var beskeden og nøjedes med hende der står overfor tanken.

sød pige, men uden dansk kundskaber. 400 var det eneste danske ord hun kunne :( Selv ord som "old" or "age" forstod hun ikke. Med lidt skrivearbejde og tegnsprog fandt vi frem til at hun var 33 og hed noget med amanda eller deromkring.

Startede med et blæs med gummi og derefter alm sex. Sex i bilen er svært, men hun gjorde sit bedste. Ingen problemer med at man ikke måtte pille/nusse etc. 

jeg valgte at slutte med et blæs uden. Med fingre viste hun 5 fingre (500 ialt). Herefter fik jeg et blæs, som jeg ikke kan beskrive !! Jeg ved bare, at jeg kom i munden på hende og at det føltes som om, at min pik var sprunget i luften :) 

Sammenlagt vil jeg give hende 5 eller 6 af 10. En tilfredsstillende oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...