Hop til indhold
Guest Mocca

Submissiv mand, Slave søges af dominant kvinde.

Recommended Posts

Guest Mocca

Jeg er en 30 årig kvinde som tænder på Submissiv mænd, jeg ku godt tænke mig en Submissiv fyr, meget gerne en Slave som vil aflyde mig. Hvor finder jeg/ møder jeg sådan en. 

 

Redigeret af Mocca

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mocca

Hva har en Submissiv mand og penge at gør med hinanden? Kan du ik læse dansk "genertmand"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mocca

Men ik alle er ude på at tjene penge på den måde." sweetaschili" skrev et link om fetlife og den har jeg kigget på nu og det ser ud til at jeg kan finde det jeg søger derinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
Guest Mocca skrev, for 18 timer siden:

Men ik alle er ude på at tjene penge på den måde." sweetaschili" skrev et link om fetlife og den har jeg kigget på nu og det ser ud til at jeg kan finde det jeg søger derinde. 

Finner du inte vad du söker där, är jag nyfiken på dina tankar... :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mocca skrev, den 12/6/2017 at 17:08:

Men ik alle er ude på at tjene penge på den måde." sweetaschili" skrev et link om fetlife og den har jeg kigget på nu og det ser ud til at jeg kan finde det jeg søger derinde. 

Nej, det vrimler med kvinder som er klar til at dominere dig uden at få en øre for det. Så gå du endelig igang. Og fortæl os endelig om dine oplevelser :)

Redigeret af genertmand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...