Hop til indhold
Rejsenetværk

Breaking news

Recommended Posts

Mon Jysk kan gøre IKEA dette efter?
 
Detailhandel 
For abonnenter 
Slut med IKEA-mareridt - møbler helt uden skruer på vej
Torsdag d. 09. marts 2017, kl. 09.15
 
Torsdag - Ikea
 
Et hav af møtrikker, skruer og små træstykker. En roman af en brugsanvisning. Lige dele frustration, vantro og voldsomme humørsvingninger... Scenariet kan snart være fortid, for i fremtiden skal IKEAs møbler klikkes sammen. 
Foto: Allan Lundgren
Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Først Ikea og nu Stryhns :)
 
Små detaljer som klik bar samling af møbler og låg til leverposten, har jo når alt kommer til alt en betydning i vores hverdag, der kan opleves som mere nærværende fremskridt, end de mere dramatiske overkriftet om verdens trivsel og mistrivsel.
 
For abonnenter 
Slut med at fumle: Stryhns skifter låg på leverpostejen
"Efter fem år med støt stigende omsætning og indtjening udvider og moderniserer leverpostejproducenten Stryhns sin produktion.
Samtidig får den kendte leverpostej ny emballage, som skal gøre produkterne mere synlige ude i butikkerne, og bliver også udstyrret med et nyt kliklåg, som skal gøre livet lettere for leverpostejelskere."
 
Stryhns fabrik i Roskilde
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, den 8/6/2017 at 23:32:
Mon Jysk kan gøre IKEA dette efter?
 
Detailhandel 
For abonnenter 
Slut med IKEA-mareridt - møbler helt uden skruer på vej
Torsdag d. 09. marts 2017, kl. 09.15
 
Torsdag - Ikea
 
Et hav af møtrikker, skruer og små træstykker. En roman af en brugsanvisning. Lige dele frustration, vantro og voldsomme humørsvingninger... Scenariet kan snart være fortid, for i fremtiden skal IKEAs møbler klikkes sammen. 
Foto: Allan Lundgren

Hmmm, mon man også kan klikke dem "baglæns", hvis man får samlet noget forkert?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske Dyne-Larsen kan levere senge til glædeshusene? Så kan det være, at pige og kunde "klikker" bedre :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Borende X

Nu er Jysk jo i forvejen Kongelig Hof leverandør, så hvorfor ikke også leverandør til glædes huse?

Pt introducerer de en række lækre trends, der måske kan inspirere mutre til at gå på indkøb hos Jysk:

Nye trends

https://jysk.dk/presse#/search?query=nye+trends&type_of_media=news

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Hmmm, mon man også kan klikke dem "baglæns", hvis man får samlet noget forkert?

Det tror jeg faktisk også er taget med i deres betragtning (at man skal kunne skille det af igen). Folk flytter jo også, og har derfor brug for på en nem måde at skille møblerne ad. Det er nok ikke det samme som at samle forkert, men ...... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Det tror jeg faktisk også er taget med i deres betragtning (at man skal kunne skille det af igen). Folk flytter jo også, og har derfor brug for på en nem måde at skille møblerne ad. Det er nok ikke det samme som at samle forkert, men ...... :)

Det vil jeg da håbe.

Jeg samlede på et tidspunkt et klædeskab for en nabo, der ikke kunne håndtere et stykke værktøj, og på et bestemt sted gik det galt for mig. Jeg måtte "gå baglæns", men det var ikke muligt, så naboen fik et klædeskab med kun én dør. Jeg hørte dog aldrig et ondt ord for det :).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har I nogensinde prøvet at tømme rum for møbler, fordi der skal slibes gulv :(

Jeg og en kammerat måtte skrue min lædersofa fra hinanden, for at få delene op ad bagtrappen til et pulterloft.

Så skulle den samles igen, da gulvet var slebet.

I ældre ejendomme med smalle bagtrapper, er den slags altså noget man ikke ret gerne gentager.

Så den der kan opfinde et system, hvor stuer ikke skal tømmes når der slibes gulv, tror jeg kan tjene kassen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

Det vil jeg da håbe.

Jeg samlede på et tidspunkt et klædeskab for en nabo, der ikke kunne håndtere et stykke værktøj, og på et bestemt sted gik det galt for mig. Jeg måtte "gå baglæns", men det var ikke muligt, så naboen fik et klædeskab med kun én dør. Jeg hørte dog aldrig et ondt ord for det :).

Ha ha.... Din nabo kan ikke håndtere værktøj, og du har svært ved at læse samlevejledninger :D  Nu er klædeskaber jo ej heller det nemmeste at samle korrekt, typisk så dækker for man for meget med, da skabet findes i forskellige varianter, og nogle gange kan det være svært på tegninger at se, hvad der op og ned eller for- eller bagside. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 6 minutter siden:

Har I nogensinde prøvet at tømme rum for møbler, fordi der skal slibes gulv :(

Jeg og en kammerat måtte skrue min lædersofa fra hinanden, for at få delene op ad bagtrappen til et pulterloft.

Så skulle den samles igen, da gulvet var slebet.

I ældre ejendomme med smalle bagtrapper, er den slags altså noget man ikke ret gerne gentager.

Så den der kan opfinde et system, hvor stuer ikke skal tømmes når der slibes gulv, tror jeg kan tjene kassen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Hvis det ellers kan holde, er der bestemt et marked for "klik-møbler". Man kan jo så også tilføje, at ungdommen idag har jo meget fokus på uddannelse og knap så meget på at man også skal kunne bruge værktøj. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Citat TheVoice

"Man kan jo så også tilføje, at ungdommen idag har jo meget fokus på uddannelse og knap så meget på at man også skal kunne bruge værktøj."

Kan vi mon hermed konstatere at Borende X var forud for sin tid, da han tog sin uddannelse ;-)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 time siden:

Ha ha.... Din nabo kan ikke håndtere værktøj, og du har svært ved at læse samlevejledninger :D  Nu er klædeskaber jo ej heller det nemmeste at samle korrekt, typisk så dækker for man for meget med, da skabet findes i forskellige varianter, og nogle gange kan det være svært på tegninger at se, hvad der op og ned eller for- eller bagside. 

 

Nej samlevejledninger kan være kryptiske, og det værste er, hvis man står med et par skruer i overskud. Til gengæld har jeg aldrig haft vrøvl med samle(je)vejledninger :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...