Hop til indhold
Rejsenetværk

Passiv online i chatten

Recommended Posts

Der synes at være visse brugere der logger på i chatten, forbliver der daglangt, eller i timevis uden så meget som at skrive en kommentar under deres besøg i chatten.

I den gamle chat blev en sådan adfærd også på et tidspunkt for påfaldende, og det blev indført at man blev smidt af hvis man i længere tid ikke selv havde kommenteret.

Kunne det mon igen være en god ide at indføre samme tiltag i den nye chat, som i sin tid blev indført i den gamle chat?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke i alle tilfælde mit indtryk at det er tilfældet holstebronx, men hvis administrationen vægter det en overvejelse værd, kan de vel se om det er tilfældet.

Uden at jeg af den grund mener at de læser med i privatchat, men om der privatchattes af udvalgte gengangere, der i timevis er passive, kan de vel se om det er tilfældet? 

Kan der privatchattes mens man for alle fremstår med gul i den offentlige lobby i chatten, eller er man også grøn når man privat chatter.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 20 minutter siden:

Det er ikke i alle tilfælde mit indtryk at det er tilfældet holstebronx, men hvis administrationen vægter det en overvejelse værd, kan de vel se om det er tilfældet.

Uden at jeg af den grund mener at de læser med i privatchat, men om der privatchattes af udvalgte gengangere, der i timevis er passive, kan de vel se om det er tilfældet? 

Kan der privatchattes mens man for alle fremstår med gul i den offentlige lobby i chatten, eller er man også grøn når man privat chatter.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Aha, så der er forskellig farve, alt efter om man er i fælles eller privat chat? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Pt. kan man blot nøjes med at forholde sig til dem der er grønne/aktive i chatten. En der er gul i lang tid er sansynligvis en der har chatten åben i en skjult tab/vindue og som derved får lydnotifikationer hvis der sker noget. Hvis vedkommende så ikke er ved computeren og ikke hører disse, får brugeren så ikke tjekket dem.


@Administrator må lige afgøre om der skal ændres noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...