Hop til indhold
Guest Aalborg

Opdateres Thailisterne Øst og Vest ikke længere???

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej alle i kære brødre.

Jeg har for ca. 3 måneder siden indsendt 2 nye steder i Aalborg til OD. Det skete der så ikke noget ved. Efterfølgende har jeg skrevet til OD 2 gange (PM.er) og har kun fået et henholdende svar på den ene PM og intet hørt fra den anden. Siden kan jeg ikke se, at der er foretaget opdateringer - i hvert fald ikke af Vest-listen..

Nogen af jer, der har en forklaring på, hvorfor listerne ikke bliver opdateret længere, da de er et rigtig godt stykke værktøj til brug her på EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tyder på, at OD har fået andre interesser end at opdatere thailisterne og være på Eroguide - ikke set siden 10.april. Der er desværre nok ikke andet at gøre, end at starte forfra (god arbejdslyst!:lol:), hvis ikke Administrator vil sende besked til emailkontoen bag OD, og der kommer en reaktion - og helst et password.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda

Thailisten er OD´s værk. Han har ene mand knoklet med de lister i flere år. Eroguide har som jeg forstår det, intet med de lister at gøre, ud over at det var en magnet på siden inden EG selv gik direkte ind i kontaktetablering. Lav noget selv, eller støt tilsvarende sider. Manden kan jo have fået en kæreste, har måske fået et nyt job. Det er direkte forkert at han ikke har opdateret siden den 10 april. Og til Aalborg, du hylede over det samme, rimeligt tøsefornærmet, for fire til seks uger siden. Hvad var det du lissom ikke fattede? De to lister er manden værk, vi andre har haft utroligt meget glæde af dem.

De eksempler på at andre overtager noget på Facebook eller i fora, som jeg har set, tyder tyder ikke på at det er noget som kan anbefales.

 

Redigeret af Honda

Del dette indlæg


Link til indlæg
Honda skrev, for 20 timer siden:

Thailisten er OD´s værk. Han har ene mand knoklet med de lister i flere år. Eroguide har som jeg forstår det, intet med de lister at gøre, ud over at det var en magnet på siden inden EG selv gik direkte ind i kontaktetablering. Lav noget selv, eller støt tilsvarende sider. Manden kan jo have fået en kæreste, har måske fået et nyt job. Det er direkte forkert at han ikke har opdateret siden den 10 april. Og til Aalborg, du hylede over det samme, rimeligt tøsefornærmet, for fire til seks uger siden. Hvad var det du lissom ikke fattede? De to lister er manden værk, vi andre har haft utroligt meget glæde af dem.

De eksempler på at andre overtager noget på Facebook eller i fora, som jeg har set, tyder tyder ikke på at det er noget som kan anbefales.

 

Hvorfor er det forkert at han ikke har opdateret kortene siden den 10. april? Han har ikke været logget på Eroguide siden den 10. april. Er der et sted på kortene, hvor man kan se hvornår de senest er ændret?

Redigeret af KraceiYaw

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
KraceiYaw skrev, for 52 minutter siden:

Hvorfor er det forkert at han ikke har opdateret kortene siden den 10. april? Han har ikke været logget på Eroguide siden den 10. april. Er der et sted på kortene, hvor man kan se hvornår de senest er ændret?

Det er forkert fordi han har været inde senere, den 18 eller den 20. Det som jeg har svært ved at fatte er al den fornærmelse som specielt Aalborg præsterer. OD lavede først Øst listen. Så var der andre som også ville have en Vest liste. De lavede den ikke selv, men fik københavneren til at lave deres liste. De to lister er et enmandsprojekt. OD har uge efter uge passet de to lister. Nu er der så sket noget. Interessen er lav for tiden, eller han kan være kommet i et nyt forhold, fået nyt job, eller være syg, eller noget helt andet. Det der er galt er at det er forargelsen over at OD ikke passer listerne mere, som har domineret her på det seneste. Lav jeres egne lister hvis i mangler lister, eller brug de lister der er.. Og hold for guds skyld op med at være krænkede eller fornærmede.

Redigeret af Honda

Del dette indlæg


Link til indlæg
Honda skrev, for 8 minutter siden:

Det er forkert fordi han har været inde senere, den 18 eller den 20. Det som jeg har svært ved at fatte over al den fornærmelse som specielt Aalborg præsterer. OD lavede først Øst listen. Så var der andre som også ville have en Vest liste. De lavede den ikke selv, fik fik københavneren til at lave deres liste. Det to lister er et enmandsprojekt. Han har uge efter uge passet de to lister. Nu er der så sket noget. Interessen er lav for tiden, eller han kan være kommet i et nyt forhold, fået nyt job, eller være syg, eller noget helt andet. Det der er galt er at det er forargelsen over at OD ikke passer listerne mere, som har domineret her på det seneste. Lav jeres egne lister hvis i mangler lister, eller brug de lister der er.. Og hold for guds skyld op med at være krænkede eller fornærmede.

Du virker til at vide en masse, selvom du kun har været bruger siden december. Hvad kan du se, som vi andre ikke kan?

https://www.eroguide.dk/forum/profile/9401-organdonor/

Forarget, fornærmet eller føle sig krænket? Synes blot det er synd, alt det gode arbejde skal gå til spilde!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
Gammelnok skrev, for 12 timer siden:

Du virker til at vide en masse, selvom du kun har været bruger siden december. Hvad kan du se, som vi andre ikke kan?

https://www.eroguide.dk/forum/profile/9401-organdonor/

Forarget, fornærmet eller føle sig krænket? Synes blot det er synd, alt det gode arbejde skal gå til spilde!

Hvis du synes at det er synd at arbejdet med listerne, så skriv dog det. I stedet for at være så tøsefornærmet. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en skam, hvis de ikke opdateres mere, fordi det er virkeligt et par gode lister, og de har kunnet løse MANGE "hvad er nummeret til X massage"-spørgsmål :-) 

 

Men hvis OD ikke mere ønsker/kan/har tid til at opdatere dem, så skal der ikke lyde et ondt ord herfra. Hvis han evt. kom med en indikation af, at han ikke mere har tid, så kunne andre evt. tage over. 

 

Og igen: Det er fuldt forståeligt, at man bevæger sig hen i et andet stadium af ens liv, hvor man ikke kan opdatere lister som denne hyppigt, eller slet ikke kan opdatere dem mere. Det må vi andre bare acceptere og komme videre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Honda skrev, for 2 timer siden:

Hvis du synes at det er synd at arbejdet med listerne, så skriv dog det. I stedet for at være så tøsefornærmet. 

 

Den eneste jeg ser her, der er fornærmet, er dig, men om du er tøsefornærmet, ved jeg ikke.

red: Nu blev jeg også fornærmet, men ikke pga manglende opdatering af listerne!:D

Redigeret af Gammelnok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, at der i alle indlæg mangler et højtråbende taknemmeligt HURRA for det store arbejde OD hidtil har lagt i at starte listerne og at holde dem rimeligt opdateret.
I hvert fald skal du have tak for oversigten fra min side. Ærgerligt at du ikke ønsker at videreføre opdateringen af listerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
blogbuster skrev, for 2 minutter siden:

Jeg synes, at der i alle indlæg mangler et højtråbende taknemmeligt HURRA for det store arbejde OD hidtil har lagt i at starte listerne og at holde dem rimeligt opdateret.
I hvert fald skal du have tak for oversigten fra min side. Ærgerligt at du ikke ønsker at videreføre opdateringen af listerne.

Hej Blogbuster. Du har ret. Det er det jeg har fårsøgt at forklare på bedste vis. Hvis der er en som vil føre listen videre, så skal det klares med en PB til OD, ikke med brok her på EG.

 

Redigeret af Honda

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vedligeholder gerne en ny thailiste hvis der er 4-5 andre frivillige der giver en nap med.

Hvis interesse så mail mig på [email protected]. Jeg er ikke så tit logget ind her

Redigeret af Saucy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
Gammelnok skrev, den 5/6/2017 at 18:09:

Det tyder på, at OD har fået andre interesser end at opdatere thailisterne og være på Eroguide - ikke set siden 10.april. Der er desværre nok ikke andet at gøre, end at starte forfra (god arbejdslyst!:lol:), hvis ikke Administrator vil sende besked til emailkontoen bag OD, og der kommer en reaktion - og helst et password.

Bare han ikke har doneret det forkerte organ ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Organdonor!

Det ville være SÅ dejligt, hvis dit prima arbejde med Thailisten ØST/VEST kunne fortsættes på en eller anden måde.

Under alle omstændigheder: KÆMPE tak for listen indtil nu. Den har været til stor hjælp.

/Soy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis vi ikke får fat i @OrganDonor, så vil jeg gerne oprette en ny liste for Vest, men jeg synes vi skal være mindst to, der har adgang til at ændre den, så vi ikke havner i samme situation igen.

Vi kunne f.eks. spørge dem, der har været mest aktive i nedenstående tråd for Jylland og Fyn om de vil være med til at opdatere listen og dermed have adgang.

Hvad siger I til det? Har I andre forslag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
KraceiYaw skrev, for 2 timer siden:

Hvis vi ikke får fat i @OrganDonor, så vil jeg gerne oprette en ny liste for Vest, men jeg synes vi skal være mindst to, der har adgang til at ændre den, så vi ikke havner i samme situation igen.

Vi kunne f.eks. spørge dem, der har været mest aktive i nedenstående tråd for Jylland og Fyn om de vil være med til at opdatere listen og dermed have adgang.

 

Det forslag er jeg allerede kommet med. Så vi er to interesserede. Jeg kan træffes på [email protected] hvis der er andre  interesserede.

 

 

Redigeret af Saucy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
KraceiYaw skrev, den 8/6/2560 at 19:13:

Hvis vi ikke får fat i @OrganDonor, så vil jeg gerne oprette en ny liste for Vest, men jeg synes vi skal være mindst to, der har adgang til at ændre den, så vi ikke havner i samme situation igen.

Vi kunne f.eks. spørge dem, der har været mest aktive i nedenstående tråd for Jylland og Fyn om de vil være med til at opdatere listen og dermed have adgang.

Hvad siger I til det? Har I andre forslag?

Hej. Ser først forslaget nu. Meget meget fint forslag. Super!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke oplagt at KracelY og Paafuglen tager teten i beyndelsen og kalder på hjælp når det er nødvendigt? Hjælper gerne når det bliver nødvendigt.

Men, klap-klap stor hånd for et godt initiativ med et godt start!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
KraceiYaw skrev, den 8/6/2017 at 18:13:

Hvis vi ikke får fat i @OrganDonor, så vil jeg gerne oprette en ny liste for Vest, men jeg synes vi skal være mindst to, der har adgang til at ændre den, så vi ikke havner i samme situation igen.

Vi kunne f.eks. spørge dem, der har været mest aktive i nedenstående tråd for Jylland og Fyn om de vil være med til at opdatere listen og dermed have adgang.

Hvad siger I til det? Har I andre forslag?

Super godt initiativ – thumbs up herfra :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...