Hop til indhold
CJ69

Tyskland, et sommereventyr: Pauschalclub Dortmund

Recommended Posts

Pauschalclub Dortmund

Stedet er pænt og ny-istandsat. Der er i alt 10 værelser samt et ”show room” hvor en til to piger hver dag med to timers mellemrum holder et lille show. De har forskellige navne (dildo leg, lesbisk show, girls gone wild, fransk total (dvs. cum i munden)). Fælles for alle disse shows er, at der sker præcist det samme: Pigerne forsøger at lokke en eller to mænd op på madrassen, sutter ham og en gang imellem knepper de ham også. Det samme til hvert show. Udenfor var der en jacuzzi samt en lille men pæn og ren pool. Desuden skal man udenfor for at komme i sauna. Rygning er forbudt indenfor bortset fra en lille kabine i glas med plads til 6-8 sammenklemte mennesker. Alt i alt en god og pæn klub, men kom når vejret er godt så man kan anvende udenfor arealet, ellers bliver det hurtigt kedeligt.

Maden er faktisk helt fin. Buffet med snitchel, pølser, et stort udvalg af pålæg, lidt forskelligt brød og rundstykker, corn flakes, coco puffs og andre morgenmadsprodukter, æbler, yoghurt og budding. Alle bør finde et godkendt måltid mad her. Der er selvbetjening af sodavand i den lille kantine og alt andet bestilles i baren der også er kontakt rum. Alt uden alkohol er gratis. Alkohol tror jeg koster penge, men prøvede det ikke. Omklædning har fine skabe samt 4 brusere i det lille bruserum. Ingen selvstændige kabiner – man deles om det.

Service på værelserne er meget varierende fra det elendige til over middel. En pige gav mig en god oplevelse over middel, og behandlingen i showet var også ganske god. Men på denne varme sommerdag var det ellers meget standard: Blæs, sex i 1-2 positioner og så færdig. Ingen af pigerne tog sig tid til at komme igennem 3 positioner. På hjemmesiden for klubben står der også, at en del piger tilbyder tungekys, fransk total (afslutning i munden) og andre ting. Ingen af disse ting kom på tale og er næppe muligt. Du skal forvente et hurtigt blæs, hurtigt sex i nogle positioner og færdig – det er samlebånds sex. Til gengæld kan du få meget af det.

Der kan være meget travlt nogle dage – så kan det være svært at få fat i en pige. Kommer man på en Lørdag, så er der mest travlt fra åbning kl. 11 og 3 timer frem. Efter kl. 13-14 så tynder det ud, og man kan bedre vælge piger. Desværre begynder pigerne her at sætte sig sammen i små kliker, og det kan være svært at bryde dem op.

Pris er 150 euro for 3 timer, og 200 euro for hele dagen. Start med at betale 150 euro – du kan altid opgradere bagefter ved at betale 50 euro mere, og hvis man ikke kan lide stedet så kan man jo også lige spare de 50 euro. Man får derimod ikke penge retur hvis man betaler 200 euro for hele dagen og går efter en time.

På en dag der nåede jeg Alexandra, Nichol (show), Vicky, Letizia, Jenifer (to gange). Så i alt 6 ture. På en travl dag er det ikke sikkert, at man får så mange ture. Der skal man evt. prise sig lykkelig med 4 skud på mål. Pigerne er generelt pæne – nogle ville kunne klare sig på en FKK. Letizia er en babe, men har en lidt dårlig attitude. Nichol ville være middel på nogle FKK’s.

Kommer jeg igen? Nej nok ikke. For 200 euro – det er blevet for dyrt nu, og serviceniveauet er ikke derefter. Det sortere dog en del mænd fra, som ikke længere er der hele dagen modsat før. Men i området er der FKK Acapulco der med 40 euro for en halv time samt 30 euro entre nok giver bedre service (vil jeg tro baseret på læsning). Og for 200 euro der kan man få entre og 4 værelser, hvilket er det samme som på en travlt dag i Pauschalclub Dortmund. Så sagt kort: Priser som en FKK men service som en flatrate – og det hænger bare ikke sammen for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har skrevet en perfekt forbruger oplysende beretning, som på en meget saglig, afbalanceret og troværdig måde beskriver plusser og minusser ved klubben, dens piger og dets koncept.

Pauschalclub Dortmund
http://www.pauschalclub.de/dortmund 
 

Med forbehold for at mine egne 2 oplevelser, 1 i hver af 2 af deres daværende 3 klubber er af ældre dato, så svarede mine oplevelser under begge besøg mindst + til de forventninger som jeg havde til konceptet, og overordnet var jeg ganske tilfreds med servicen i klubben og af pigerne til prisen.

Nu valgte jeg så også netop Pauschal klubberne fordi de er de dyreste af deres slags i markedet i Tyskland, simpelthen fordi jeg mener at der er klubber indenfor genren i Tyskland der er urimeligt billige.

200 euro betaler jeg gerne, skulle jeg besøge en af klubberne igen, men hele konceptet bliver desværre forbudt fra den 1 juli i år, hvor klubberne enten må formå at omstille driften på en sådan måde at der helt formelt ikke er tale om egentlig prostitution, hvis det kan lade sig gøre, eller vi mænd må bare undvære dette tilbud i markedet.

Det formodes i den offentlige debat om lovændringerne at de vil føre til et formindsket udbud af øst/balkan piger i branchen, som vil hæve barren for de laveste priser.

Det vil jeg selv hilse velkommen, for udbuddet af piger, og de laveste priser, er som jeg ser det for meget i mandlig favør, og det vil kun være fair hvis der kommer en bedre balance mellem udbud og efterspørgsel til gunst for pigerne.

Selv hvis udbuddet af piger bliver halveret vil der stadig relativt betragtet være dobbelt så mange piger i branchen i Tyskland, end i Danmark, og der vil stadig findes overlegne koncepter der bygger på omkostningseffektiv stordrift, økonomisk fordelagtigt for alle, klubber, piger og gæster.

Et par gode alternativer til flatrate, som også har FKK niveau piger på holdet.

Club Mondial

http://www.club-mondial.de/

På Google maps
https://www.google.dk/maps/place/Hugo-Junkers-Straße+10,+50739+Köln,+Tyskland/@50.98732,6.9114313,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x47bf2fe51c65b277:0x10823a46e6c45d67!8m2!3d50.98732!4d6.91362 

Jeg vil betegne konceptet som budget, og ikke discount.

Relativt betragtet ikke billigere end 50 euro klubberne, men er det ok for en med entre 30 euro, 30 euro for 20 minutter, så er klubben et godt alternativ til både flatrate og FKK.

Luderlounge

http://luder-lounge.de/index.php/ll-home.html

På Google maps
https://www.google.dk/maps/place/Unterste-Wilms-Straße+9,+44143+Dortmund,+Tyskland/@51.5274274,7.515568,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x47b910d4910d7d2d:0xb7d5c87f29bc1234!8m2!3d51.5274274!4d7.5177567 

Flot mindre klub, med en dejlig intim stemning, pæne piger og en virkelig god service, den dag vi besøgte klubben.

Entre 20 - 30 euro uden fast føde, så et godt valg til et besøg af 3 - 5 timers varighed, hvor man ikke har lyst eller tid til at være i en klub en hel dag.

50 euro for 30 minutter, og alle piger var nøgne, som jeg husker det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
CJ69 skrev, for 2 timer siden:

Pauschalclub Dortmund

Stedet er pænt og ny-istandsat. Der er i alt 10 værelser samt et ”show room” hvor en til to piger hver dag med to timers mellemrum holder et lille show. De har forskellige navne (dildo leg, lesbisk show, girls gone wild, fransk total (dvs. cum i munden)). Fælles for alle disse shows er, at der sker præcist det samme: Pigerne forsøger at lokke en eller to mænd op på madrassen, sutter ham og en gang imellem knepper de ham også. Det samme til hvert show. Udenfor var der en jacuzzi samt en lille men pæn og ren pool. Desuden skal man udenfor for at komme i sauna. Rygning er forbudt indenfor bortset fra en lille kabine i glas med plads til 6-8 sammenklemte mennesker. Alt i alt en god og pæn klub, men kom når vejret er godt så man kan anvende udenfor arealet, ellers bliver det hurtigt kedeligt.

Maden er faktisk helt fin. Buffet med snitchel, pølser, et stort udvalg af pålæg, lidt forskelligt brød og rundstykker, corn flakes, coco puffs og andre morgenmadsprodukter, æbler, yoghurt og budding. Alle bør finde et godkendt måltid mad her. Der er selvbetjening af sodavand i den lille kantine og alt andet bestilles i baren der også er kontakt rum. Alt uden alkohol er gratis. Alkohol tror jeg koster penge, men prøvede det ikke. Omklædning har fine skabe samt 4 brusere i det lille bruserum. Ingen selvstændige kabiner – man deles om det.

Service på værelserne er meget varierende fra det elendige til over middel. En pige gav mig en god oplevelse over middel, og behandlingen i showet var også ganske god. Men på denne varme sommerdag var det ellers meget standard: Blæs, sex i 1-2 positioner og så færdig. Ingen af pigerne tog sig tid til at komme igennem 3 positioner. På hjemmesiden for klubben står der også, at en del piger tilbyder tungekys, fransk total (afslutning i munden) og andre ting. Ingen af disse ting kom på tale og er næppe muligt. Du skal forvente et hurtigt blæs, hurtigt sex i nogle positioner og færdig – det er samlebånds sex. Til gengæld kan du få meget af det.

Der kan være meget travlt nogle dage – så kan det være svært at få fat i en pige. Kommer man på en Lørdag, så er der mest travlt fra åbning kl. 11 og 3 timer frem. Efter kl. 13-14 så tynder det ud, og man kan bedre vælge piger. Desværre begynder pigerne her at sætte sig sammen i små kliker, og det kan være svært at bryde dem op.

Pris er 150 euro for 3 timer, og 200 euro for hele dagen. Start med at betale 150 euro – du kan altid opgradere bagefter ved at betale 50 euro mere, og hvis man ikke kan lide stedet så kan man jo også lige spare de 50 euro. Man får derimod ikke penge retur hvis man betaler 200 euro for hele dagen og går efter en time.

På en dag der nåede jeg Alexandra, Nichol (show), Vicky, Letizia, Jenifer (to gange). Så i alt 6 ture. På en travl dag er det ikke sikkert, at man får så mange ture. Der skal man evt. prise sig lykkelig med 4 skud på mål. Pigerne er generelt pæne – nogle ville kunne klare sig på en FKK. Letizia er en babe, men har en lidt dårlig attitude. Nichol ville være middel på nogle FKK’s.

Kommer jeg igen? Nej nok ikke. For 200 euro – det er blevet for dyrt nu, og serviceniveauet er ikke derefter. Det sortere dog en del mænd fra, som ikke længere er der hele dagen modsat før. Men i området er der FKK Acapulco der med 40 euro for en halv time samt 30 euro entre nok giver bedre service (vil jeg tro baseret på læsning). Og for 200 euro der kan man få entre og 4 værelser, hvilket er det samme som på en travlt dag i Pauschalclub Dortmund. Så sagt kort: Priser som en FKK men service som en flatrate – og det hænger bare ikke sammen for mig.

Du får 6 timer til 150 euro, og kan så sener betale 50 mere og blive hele dagen.

Link til priser: http://www.pauschalclub.de/muenster/prices

Har ikke selv været i klubben i Dortmund. Men har mange besøg i klubben i Münster. Og med hensyn til tungekys, kom i mund og anal samt andre services. Så har de oplysninger som der står om pigerne på hjemmesiden passet meget godt. Tror kun at jeg en gang har oplevet en pige som ikke tilbød en service som ellers stod på hendes profil. Senere er hendes profil også blevet rettet til. 

 

Mit sidste besøg i klubben er tilbage i midt maj. Og her fortalte de at klubben i Dortmund vil ændre på konceptet så det bliver til en lille fkk saunaklub. Med entree til 35 euro og 40 euro for 30 min og 70 for 60 min. Klubben i Bochum er allerede blevet til en saunaklub.

Klubben i Münster ved man ikke pt hvad der sker med. Ejeren har allerede en lille saunaklub i byen. Man har forsøgt med en dialog til myndighedderne. For at se om man kunne finde frem til ordning der gjore at klubben kunne forsætte i en eller anden form for flat rate klub. Men det har været en meget langsom proces. Og den jeg talte med troede ikke på at der når at komme en løsning inden 1. Juli.

 

Link til deres andre klubber:

https://www.xs-saunaclub.de/

http://www.love-saunaclub.de/

Redigeret af Kwassi2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vedr. Antal af rum så har jeg kun 1 gang følt at prisen ikke stod mål med hvad jeg fik. Det var på en lørdag og det var i en weekend hvor det var lønningsdag. Så der var hele tiden mange mænd. 

Normalt kan jeg nå 2-3 gange med pigen/pigerne der laver show. Og så 6-7 rum med de andre piger. Og har også været med den samme pige på rum 3 gange på en dag. 

Det er klart den flat rate klub hvor jeg har oplevet den bedste service fra pigerne og også den klub hvor pigerne tilbyder flest ting udover bj og alm. sex. Ja. 200 euro er måske meget for flat rate. Men normalt er jeg i klubben 11-12 timer. Og syntes også at det er befriende at pigerne ikke hele tiden forsøger at sælge extre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der i starten af maj. 3 timer = 100 euro, 6 = 150, hele dagen = 200. Letizia var rigtig god som altid, da jeg var der. Jeg ved ikke lige, hvad det er med attitude - måske er der nogle typer, som ikke lige tiltaler hende. Mia sutter som en drøm skal jeg lige hilse og sige. Min bedste oplevelse var dog Diana. Hun knepper igennem. Jeg har før været der, hvor jeg har sprunget hende over, fordi hun ser lidt kedelig ud. Men man skal ikke altid skue hunden på hårene. Hun fortalte mig om, at det var godt, at de skulle skifte koncept, da det ville give pigerne bedre indtjening. Hun har mand og børn i Rumænien og har kun jobbet for at kunne forsørge hendes familie. Det gjorde mig lidt utilpas.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 11 timer siden:

Hun fortalte mig om, at det var godt, at de skulle skifte koncept, da det ville give pigerne bedre indtjening. Hun har mand og børn i Rumænien og har kun jobbet for at kunne forsørge hendes familie. Det gjorde mig lidt utilpas.

Er ikke sikker på at pigerne kommer til at tjene mere. De vil få mere pr gang de er sammen med en gæst. Men gæsterne får jo ikke et stører rådighedsbeløb at købe sex for bare fordi konceptet ændres. Mit gæt er at lokale gæster vil besøge klubben ofter men med færrer rum pr. Gang. Og muligvis også med et samlet mindre forbrug da tiden med den enkle pige nu er længere.

Selv kommer jeg til at savne konceptet. Og hvis jeg kommer i den nye klub så vil jeg nok være mere tilbageholdende med at gå på rum. Især med piger jeg ikke kender fra Tidliger. Og der vil også være piger jeg ikke vil gå med mere fordi jeg ikke syntes at deres service er på samme højde som de piger der er på Acapulco, hvor prisen er tæt på det den vil være i det nye koncept.

Redigeret af Kwassi2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kwassi2 skrev, den 10/6/2017 at 12:23:

Er ikke sikker på at pigerne kommer til at tjene mere. De vil få mere pr gang de er sammen med en gæst. Men gæsterne får jo ikke et stører rådighedsbeløb at købe sex for bare fordi konceptet ændres. Mit gæt er at lokale gæster vil besøge klubben ofter men med færrer rum pr. Gang. Og muligvis også med et samlet mindre forbrug da tiden med den enkle pige nu er længere.

Selv kommer jeg til at savne konceptet. Og hvis jeg kommer i den nye klub så vil jeg nok være mere tilbageholdende med at gå på rum. Især med piger jeg ikke kender fra Tidliger. Og der vil også være piger jeg ikke vil gå med mere fordi jeg ikke syntes at deres service er på samme højde som de piger der er på Acapulco, hvor prisen er tæt på det den vil være i det nye koncept.

Jeg kommer også til at savne det. Jeg synes, at det er sjovt at prøve noget forskelligt. Og jeg vil nok også satse på det sikre, hvis jeg skal besøge klubben i Dortmund igen. Færre ture til flere penge giver ganske rigtigt ikke mig et større rådighedsbeløb.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...