Hop til indhold
CJ69

Tyskland, et sommereventyr: FKK World

Recommended Posts

FKK World

Stedet ligger tæt på Giessen ca. 70 km nord for Frankfurt.

Stedet: Pænt og rent, men kunne dog være bedre. Ovenpå: kontakt rum samt bar hvor der må ryges, en lille kino (altid tom), et rum til rygning af vandpiber med et TV skær, (også altid tom). Nedenunder: Pool med jacuzzi  (men lyset er sluttet i rummet og virker ikke indbydende), massage (gemt i et hjørne), nogle rum samt et stort afslapningsrum med sofaer og et TV me Sky Sport. Der var også noget sauna / bio sauna mv. men det er gemt lidt væk og dele af det slukket og uden lys – det virker ikke, når man driver en stor FKK, at man ikke sørger for at udstyret virker og er tændt samt ser indbydende ud. Nedenfor er der desuden en lille bar med selvbetjening af sodavand. Det er glimrende med sofaer nedenunder, hvor man kan slappe af eller tage en lur. Udenfor er der en pool med solvogne omkring. Rund om er der en gigantisk have på små 10.000 kvm (efter signende – den er bestemt stor). Desværre ikke særligt godt udnyttet. Der er ca. 3 små pavillioner til udendørs sex samt 3 små skure til sex. Man er pt. ved at bygge et træhus til sex også. Desuden en grill hvorfra dagens frokost kom. Men man kunne sagtens have gjort mere ud af området ved at have flere solvogne – der er ingen grund til at mænd render rundt og leder efter en ledig vogn af slappe af på, når der er så meget plads. En udendørs bar til servering af sodavand mv. ville også går meget langt. Flere pavillioner samt udendørs legepladser ville også gøre godt. Alt i alt er stedet stort og med potentiale, men lever ikke op til niveauet for FKK Sharks eller FKK Oase.

Line-up: Pigerne var nok det mest skuffende ved denne tur. Jeg havde svært ved at finde nogle, som jeg tændte på. Mange hørte desværre hjemme på en flat rate eller lignende. Nogle havde lange hænge-bryster, løst maveskind mv. Bevares, det har jeg ikke noget imod, men det er ikke hvad man normalt forbinder med de store FKK’er  Tyskland. Der var dog enkelte piger, som var i kvalitet, og jeg nåede at få to med på rum. Den tredje nåede jeg ikke at fange før jeg kørte kl. 1 om natten efter mere end 12 timer med kun 2 værelser.  Meget skuffende line up.

Service: Har besøgt klubben en gang før forrige år (nåede aldrig at skrive om det). Dengang var servicen med tungekys med alle piger, og en meget personlig service. Nu er det mere standard-service. Ingen gav tungekys. De er dog ikke aggressive omkring ekstra salg, som de f.eks. er på FKK Oase, hvor pigernes aggressive natur ødelægger oplevelsen. De er heller ikke aggressive med at få en på værelse her – de siger bare ok med det samme man siger nej tak. Faktisk grænsende til det tamme. Flere af pigerne gik også rundt med håndklæde omkring enten hele kroppen eller blot livet. Det ødelagde lidt af oplevelsen, da FKK netop er nøgne piger. Så det var svært at samle appetit.

Mad: Fin kantine med en ok buffet før frokost. Ikke noget at råbe hurra for, men der er brød, pålæg, forskellige morgenmads produkter (corn flakes, guldkorn mv.), yoghurt, lidt varme spejlæg samt varme pølser. Til frokost var der i det gode vejr tænd op for grillen udenfør. Der var kylling, pølser og lidt andet kød samt en smule salat. Ikke noget fantastisk, men det der var i udvalg smagte nu helt ok. Har besøgt en gang før hvor der ikke var grill, men der var frokost menuen med 2 varme måltider samt noget suppe kombineret med brød, salat og lidt tilbehør. Det var også bestået uden at være fantastisk,

Pris: 47 euro i entre da jeg kom om morgenen – sharks koster 65 euro, så det er lidt billigere. Jeg syntes ikke, at det er besparelsen værd. Hellere Sharks i dette tilfælde. Pigernes priser var 50 euro pr. 30 minutter og 50 ekstra for anal/CIM. Tips der ofte forventes er ca. 10 euro.

Kommer jeg igen: Kun hvis stedet øger sit service niveau samt kvaliteten på pigerne. Før gør jeg ikke. De skal finde det ”gamle” FKK World tilbage fra sidste år. Det lave serviceniveau viste sig da også ved, at der på aftenen var langt færre mænd end de andre store FKK’er og dermed slet ikke samme fest stemning, men til gengæld let at komme til i baren til enhver tid. Men altså – mangler stemning, mangler kvalitet og mangler service.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Endnu en fremragende konstruktiv kritisk, tilsyneladende troværdig og fair beretning fra din hånd.
 
Ja FKK World havde vistnok sine velmagtsdage for år tilbage, men det kan siden være gået tilbage for dem, at dømme på din beretning.
 
Dog er det godt nok noget af et tilbageskridt, bedømt på 2 besøg af dig med blot 1 år imellem.
 
 
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...