Hop til indhold
CJ69

Tyskland, et sommereventyr: FKK Sharks

Recommended Posts

FKK Shark

Whau! Her skulle jeg have startet – så var jeg aldrig kommet videre.

Stedet: Stor lagerbygning. Indenfor en stor bar, diverse spredte sofa arrangementer, sauna, bio sauna, tyrkisk sauna og alt muligt andet. En trappe op ledte til et afslapningsområde med nogle rum (kun afskærmet af gardin) samt to jacuzzier – en varm og en noget koldere. Der er desuden en enkelt bruser ovenpå som aldrig bliver brugt, så her er god plads til en selv. Står man i indgangen i kigger på alt dette så er der et lille spiseområde til højre, og her er udgangen til udenfor: Først en overdækket terrasse / en slags udestue med skygge, sofaer samt to store TV med Sky Sport. Udmærket. Udenfor er der en lille have (mindre en Wordl og Oase), men hvor haven faktisk er anlagt. Til venstre bag nogle hække er åbne pavillioner til sex og hele vejen langs bagvæggen er der hytter. I midten er der en pool og rundt om er der stier samt solvogne.  Fra udgangen til haven og ligefrem er der borde og stole til spisning og lige fremme er der en bag med grill. Det var her man lavede frokost på grillen. Selvom haven er lille, så er den fantastisk vel-anlagt og udnyttet langt bedre end de andre. Der var liv og glade dage samt god stemning her, hvilket overgik alle de andre steder jeg har været. Eneste minus ved indretningen: Spisepladsen indenfor var smal og meget klemt. Så på en dag hvor vejret er dårligt, og udenfor området lukket vil det være svært at få en siddeplads til sin frokost.

Mad: Da vejret var godt var det grill med salat, kartoffelsalat, pastasalat og sauer kraut samt brød og diverse på tube til at klemme ud. Egentligt ganske godt. Ulempen ved Sharks er dog, at de ikke har mad hele dagen, som der ellers var stort set alle andre steder. Det trækker kraftigt ned til en entre på 65 euro. Der kom lidt melon, budding og kage i løbet af dagen, men det var hurtigt tømt, og der var ikke nok til alle. Sådan den mad der er  er ok, men der er for lidt af den og i for korte tidsrum.

Pigerne: Hallelulja! Jeg er i himlen! Store piger, små piger, slanke piger, høje piger, lave piger, store bryster, små bryster, ægte bryster, falske bryster, med tattoo, uden tattoo, kort hår, langt hår, neger, hvide piger og en enkelt asiat. Der var det hele! Og kvaliteten var fantastisk. For udvalg og udseende får Sharks 10 ud af 10 og det er helt klart årsagen til, at jeg nok kommer igen. Pigerne er mere aggressive end i World, men på en god måde. De spærrer vejen lidt for en på en drillende måde, men accepterer et nej. De insisterer på, at man tager dem lidt på brysterne eller placerer ens hånd på deres røv. Flytter man den længere op til hoften, som bliver den lige flyttet ned til røven igen. Meget sjovt og dejligt – men de accepterer stadig et nej. Man skal være på vagt for de mest aggressive, da de kan give dårlig service på værelserne. Aftal service og pris på forhånd, så der er klare linjer, og lad dig ikke falde for deres charme. Jeg aftalte alt på forhånd, og på den måde sparer man forsøgene på ekstra-salg på værelserne, hvilket giver en bedre oplevelse på værelserne. Jeg var yderst tilfreds med den service jeg fik, og den er fuldt ud på niveau med World (og Dietzenbach for den sags skyld). Pigerne her nød også selv stedet mere – de legede i poolen, tog sol og nød bare livet. De solgte stadigt deres ydelser, men det var bare mere liv og glade dage over det hele. Sharks vinder på alle fronter på pigerne her.

Pris: 65 euro i indgang og 50 euro pr. halve time. 50 euro for ekstra (anal, afslutning i mund mv.) samt 10 euro tip for god service. Det samme som de andre store i Frankfurt området.

Kommer jeg tilbage: Ja fandme ja. Særligt hvis de kan holde kvaliteten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var så en tomlen op anmeldelse, med samtidig nyttig information om at pigerne opfordrer til berøring uden købstvang, men med noget der ligner fuld skrue på opsalget på rummet.

Personligt er jeg ikke meget for at der er for meget nærkontakt i opholdsområderne, da jeg er hurtig til at føle en forpligtelse til at købe, og derfor er ret afvisende omkring nærkontakt under den indledende kontakt.

Opsalg under akten oplever jeg også som generende.

FKK Club Sharks
http://www.fkk-sharks.de/ 
 
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...