Hop til indhold
CJ69

Tyskland, et sommereventyr: FKK Artemis

Recommended Posts

FKK Artemis

Sikke et sted! Særligt om aftenen kommer der godt gang i pigerne som er i top.

Stedet: På 1. sal er der et kontakt-rum med sofaer, en lille kino samt en kantine. Der er afgang til udenfor, som var lukket da jeg var der pga. vejret. I kælderen er der indendørs pool (meget lav og lille), en sauna samt en særlig bio-sauna, som man skal betale ekstra for at anvende. Noget jeg syntes er voldsomt nærigt, når man betaler 80 euro i entre. Der er nogle solvogne omkring poolen, som man kan sove på. Der er også en lille bar med sofaer omkring samt et TV. Så man slapper af nedenunder og henter damer ovenfor. I kælderen er der desuden en lille kino, nogle værelser, et lille træningscenter (hvorfor spørger jeg?), solarie samt massage (koster ekstra). Jeg savner en indendørs jacuzzi samt gratis brug af bio sauna / tyrkisk saunaer mv. som man får i de andre store FKK’er. Særligt med den høje pris i Artemis – det er helt tydeligt, at der ikke er nogen konkurrence med de priser. Men alt i alt er stedet fint. Rygning er tilladt i kontaktrummet ovenpå men ikke i resten af Artemis. Ulempen ved dette sted er helt klart, at det udendørs er begrænset i størrelse og brug – det sætter nogle begrænsninger på klubben. Og så er deres indendørs faciliteter lidt mere begrænset ud udbud også – altså med mindre man vil betale for det.

Pigerne: De er flotte og lækre. Og her er alt. Store, små, høje lave, store bryster, små bryster, lyshårede, mørkhårede, mørke piger, en mellemøstlig pige, et par tyrkere, et par asiater. Hvis man ikke finder hvad man vil her, så er man for kræsen. De er ikke penge for at komme op og stå op ad en, så man mærker deres bryster. En hånd på bagdelen er også ok – man lad være med at gå for meget videre, hvis du ikke ønsker at købe. Service er god, men aftal det på forhånd. De har ekstra, som de gerne forklarer på værelserne, men hvis man aftaler service mv. på forhånd, så vil man opleve, at de overholder disse grænser på værelset, man slipper for aggressiv up-sell og får en dejlig oplevelse. De er friske på en cigaret og en snak både før og efter, hvilket er et stort plus. Og de tungekysser næsten alle på værelserne, som en del af deres standard ydelse. Det er mere end de store i Frankfurt, og et stort plus.

Mad: To retter varm mad med to forskellige slags varm tilbehør. Derudover brød, pålæg, yoghurt, budding, morgenmadsprodukter såsom corn flakes mv., te, kaffe, sodavand fra maskine mv. Den minder faktisk meget om FKK World samt Pauschalclub Dortmund, og er ganske udmærket. Man bliver mæt, og det smager udmærket. Der er mad stort set hele dagen – ligesom Pauschalclub Dortmund og FKK World, og et skridt op fra FKK Sharks.

Pris: Lidt dyrt. 80 euro entre og 60 euro pr. halve time med anal og afslutning i mund ekstra ud over det. 10 euro tip er normen. Så indgang og fem værelser på Artemis koster  540 euro mere end FKK Dietzenbach med alt ekstra (anal mv.) indregnet i priserne (det er jo inkluderet i Dietzenbach i de 30 euro). Til Sharks i Frankfurt er forskellen ca. 65 euro, men dertil kommer 5-6 timers rejse samt ekstra benzin.  Priserne kan ses nedenfor (uden at ekstra-ydelser er medregnet). Det er altså for 30 minutter standard ydelse – for hver ekstra ydelse stiger prisen til Dietzenbach med 50 euro pr. tur).

  dietzenbach world artemis sharks
entre  40 47 80 65
tur 1 30 60 70 60
tur 2 30 60 70 60
tur 3 30 60 70 60
tur 4 30 60 70 60
tur 5 30 60 70 60
i alt 190 347 430 365
forskel til dyreste -240 -83 0 -65
forskel til billigste 0 157 240 175

Kommer jeg igen: Ja. De lækre piger, den gode service, muligheden for at se Berlin samt den kortere afstand = kortere rejsetid mere end opvejer den ekstra pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altid godt kunnet lide den mere hardcore stemning på Artemis med et harem af nøgne piger.

Hvor piger og mænd ofte gik til den midt i lokalet på de store platforme, og i biograferne.

Mon det hører op med offentlig leg, når forbuddet mod fransk uden træder i kraft, eller de får det til at fungere når folk kigger på.

Personligt har jeg kun meget sjældent givet drikkepenge til pigerne.

For de tjener, og det selvfølgelig mest i de klubber.

I stedet har jeg ofte givet 1 x 5 - 3 x 5 euro til det hårdtarbejdende servicepersonale, som konstant gør en brav indsats for at der er rent og pænt over det hele, hele tiden.

I hvert fald når det fungerer bedst.

Jeg synes at alt for mange forbigår deres store betydning for at vi alle, piger som mandlige gæster får en god oplevelse af at opholde os i klubben.

De fortjener som oftest, om nogen at få lidt drikkepenge.

Blot min mening.

Artemis

https://fkk-artemis.de/

På Google maps

https://www.google.dk/maps/place/Halenseestraße+32,+10711+Berlin,+Tyskland/@52.4993658,13.2801326,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x47a850ce91e30a01:0xf3d81657491ab111!8m2!3d52.4993658!4d13.2823213

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for beretningen!  Jeg skal derhen på søndag, hvor det forresten kun koster 40 euros entré for pensionister.

Er der nogen der kan forklare nærmere, hvor grænsen går når pigerne kommer op til én?  Altså hvor meget kan man lege før hammeren falder og man skal betale?  Jeg tænker nemlig på den mange timer imellem seancerne, hvor jeg IKKE skal være betalende gæst men bare slappe af. Så ville det være rart at have lidt selskab alligevel, især af den nærgående slags, hvis man kan komme af sted med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@cuddler

Jeg synes at det er dårlig stil bevidst at gå efter hvor meget man som mand kan lege, før hammeren falder og man skal betale.

I alt den tid man selv er ledig, er de ledige piger tilstede i fællesområderne sammen med gæsterne.

Det er alt nok for entreen at du har udsyn til pigerne, lejlighed til at hilse på dem, nyde en drik og få en snak med dem.

De kan gøre det for hyggens skyld, og de gør det helt sikkert for at sælge.

Intim kontakt der går til grænsen, eller over grænsen for hvornår man skal betale, gør pigerne helt sikkert for at stå sig bedre i den indbyrdes konkurrence imellem dem.

Man kan selvfølgelig blive udsat for det uden at have det til hensigt, men at have det til hensigt, og at søge at opnå det under sit besøg, er i mine øjne simpelthen udtryk for købers misbruger af sælger i en situation, hvor købers hensigt ikke er at købe, hver gang han udnytter muligheden under sit besøg i klubben.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slap dog af Rejse! Det er absolut min hensigt at købe, en del gange!  Men der er også tid indimellem. Sælgerne prøver jo også at overbevise køberen om at købe mere end han faktisk er indstillet på, så det kan også betragtes som udnyttelse hvis du vil se det på den måde.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at "cuddler" netop spørger for netop ikke at overtræde de uskreven regler. Jeg tror at "Rejse" svarer med den respekt han altid udviser overfor pigerne. Jeg er sikker på, at mødtes I over en kop kaffe ville I faktisk være utrolig enige.

Sidder jeg og holder pause, siger jeg altid når jeg bliver tiltalt af pigerne, "Hej ven du ser godt nok sød, men jeg holder lige pause" jeg ville aldrig lade hende rører ved mig for der efter at afvise hende, det er i min bog ikke OK.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...